header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Składy na VI sezon skompletowane!

Witam. Emocje przed VI sezonem ligi sięgają zenitu, kierowcy nerwowo oczekują wydania moda. Jednakże musieli się oni wcześniej określić, gdzie i z kim będą jeździć. Tak oto zamknęła się lista startowa potwierdzonych kierowców na najbliższy sezon. Zapraszam zatem do lektury.

Szymusso: ,,Inni uważali, że mam od nich lepiej..."

Witajcie. Małą tradycją dla okresu między sezonami jest to, że są przeprowadzane jakieś dłuższe wywiady, gdyż właśnie wtedy jest na to trochę czasu i można to organizować. Tym razem postanowiłem zaprosić trzeciego kierowcę poprzedniego sezonu, a mojego brata, czyli Szymussa, który choć już od trzech lat uczestniczy w ligach online, to jeszcze nigdy do tej pory nie miał okazji być przepytywany w takim wywiadzie. Pomyślałem więc, że to dobra okazja, by to zmienić, a do tego inni będą mogli jeszcze się dowiedzieć czegoś nowego. Wprawdzie wielu ludzi wie, że Szymek ma 18 lat, pasjonuje się piłką nożną, podchodzi spod Bełchatowa, uczy się w Technikum Informatycznym, do tego co nieco dowiedzieliśmy się w ,,Sekretnym Życiu", które notabene prowadził, ale jednak taki wywiad zawsze daje inne możliwości. Warto też odnotować, że Szymek dwa tytuły w F1CH-World (choć tam żaden sezon nie został skończony), a trzeci dołożył już tu, zostając pierwszym w historii mistrzem ExtremeF1. Oprócz tego łącznie sześć razy znajdował się w czołowej trójce sezonu, oraz ma w dorobku cztery mistrzostwa zespołowe. Jeśli do tego dodamy, że w tej lidze 23 razy zdobywał Pole Position, 50 razy stawał na podium, z czego jedenastokrotnie na najwyższym stopniu, ma 14 najszybszych okrążeń wyścigu i zdobył łącznie 1102 punkty, co daje mu drugie miejsce w umownej klasyfikacji wszechczasów ligi, wyjdzie na to, że naprawdę osiągnął sporo. A w wywiadzie opowiedział o wrażeniach z poprzedniego sezonu, nadziejach na kolejny, w którym pojedzie już w barwach Williamsa, świetnych relacjach z bratem, a także... o tym, ile jeszcze czasu jego zdaniem potrwa liga. Pytań było sporo, ale myślę, że czytać będzie Wam się szybko, ponieważ młodszy z braci niespecjalnie jest wylewny przy odpowiedziach. Zapraszam więc do lektury.

Harmonogram testów i parę informacji o kolejnym sezonie


Mamy już początek czerwca i jesteśmy mniej więcej w połowie czasu między finałowym wyścigiem piątego sezonu, a testami przed rozpoczęciem kolejnej, szóstej już edycji ExtremeF1. Została podjęta już decyzja, gdzie i w jakich terminach odbędą się testy przedsezonowe, oraz jak będą one przebiegać. Zapadły też już inne, dość ważne decyzje a propos kolejnej kampanii, między innym wiadomo już, w jakim formacie będą rozgrywane od nowego sezonu kwalifikacje, a także został wybrany mod zastępczy, w razie nie powodzenia z mieszankami bolidów z różnych lat. Jeżeli więc jesteście ciekawi, co czeka nas w przyszłości, zapraszam do rozwinięcia newsa.

Druga połowa V sezonu subiektywnie i przeglądowo

Witajcie. Pamiętacie zapewne, jak zdecydowałem się na podsumowanie pierwszej połowy V sezonu, dodając przy tym kilka własnych uwag i pozwalając sobie na kilka subiektywnych komentarzy. Podobnie postanowiłem więc postąpić w przypadku drugiej części tej kampanii, by ona nie została potraktowana gorzej i ją również podsumować, a przy okazji - cały ten, jakże udany dla nas, sezon. Było na co popatrzeć, jest i więc co opisywać. A więc znów znajdziecie małe przypomnienie tego, co wydarzyło się od początku kwietnia do końcówki maja, kilka ciekawostek i statystyk, a także próbę oceny sezonu w wykonaniu poszczególnych kierowców. Z tego co wiem, tamto podsumowanie czytało Wam się dobrze i mam nadzieję, że również tutaj tak będzie. A zatem zapraszam do rozwinięcia newsa.

Wyniki plebiscytu po V sezonie

Witajcie. Po raz czwarty został zorganizowany plebiscyt ligowy, który miał na celu wybrać ,,naj..." zakończonej niedawno kampanii. Pozytywna informacja - zagłosowało trzynaście osób, co jest wynikiem o trzy osoby lepszym, niż za poprzedni plebiscyt, aczkolwiek i tak nie jest to jeszcze wynik perfekcyjny, biorąc pod uwagę, że w naszej lidze mamy zapisanych szesnastu kierowców. Powiem szczerze - jeszcze chyba nigdy nie miałem dylematu przy tak wielu kategoriach. A to świadczy o jednym - w trakcie sezonu działo się bardzo dużo, poziom był wyższy i naprawdę wybór był trudny. Ale mieć takie dylematy to sama przyjemność. Dylematy mieli również w wielu wypadkach głosujący, bowiem w siedmiu z siedemnastu kategorii losy zwycięstwa ważyły się do ostatniego głosu, a w jednej zwycięzców jest ostatecznie dwóch. Jednak było siedemnaście kategorii, a przyznano nagrody w dziewiętnastu. Jak to się stało? I jakie były wyniki głosowania? Odpowiedź na te pytania poznacie w rozwinięciu newsa.

Podsumowanie testów w Poznaniu


Zakończył się dzień testowy, który został zorganizowany na Torze Poznań. Odbył się on w celu sprawdzenia, czy po dokonanych zmianach w modzie z mieszankami bolidów, na którym miał się rozegrać zakończony we wtorek sezon, nastąpiła jakaś poprawa. Oczywiście, ten jednodniowy test nie daje nam wszystkich informacji i będziemy musieli testować dalej, natomiast co jest pozytywne - nadzieja jest, pewne poprawy są, ale ideału nie było. Być może jednak to, co działo się w styczniu i to, co działo się - w znacznie mniejszym stopniu ale jednak - dzisiaj, to była wina moda. Dlatego też kluczowe będą testy przed sezonem szóstym, już z nowym modem. Wtedy poznamy definitywnie odpowiedź na pytanie, czy będzie można jeździć na mieszankach bolidów. Więcej informacji o tym, co działo się dziś i o tym, co w przyszłości, znajdziecie w rozwinięciu newsa.

Konferencja prasowa po GP Polski

Witajcie. Sezon zakończony, ostatni wyścig rozegrany, przyszedł więc czas na konferencję prasową. Konferencję podsumowującą nie tylko to, co działo się w Poznaniu, ale w ogóle cały V sezon ligi, który okazał się być dużym sukcesem. W związku z tym, że wyścig w naszym kraju zakończył trwającą 102 dni rywalizację, postanowiłem wraz z Taraskiem, że ta ostatnia konferencja tego sezonu będzie zupełnie inna niż poprzednie. A mianowicie - zaszaleliśmy i zaprosiliśmy wszystkich kierowców, którzy wystąpili w finałowym GP tej kampanii. Niestety, jeden człowiek nie wystąpił, podobno z braku czasu, a jest to After. Szkoda, ale pozostali chętnie odpowiadali na pytania. Musicie się więc przygotować na sporo czytania, ale myślę, że warto poznać zdanie na wszystkich na różne tematy w jednym miejscu. Podzieliliśmy się oczywiście mniej więcej po połowie - ja pytałem siedem osób, Trzask sześć (to on miał pytać Aftera). Przy okazji - serdecznie dziękujemy wszystkim, że zechcieliście wystąpić i dziękujemy, że tak chętnie uczestniczyliście w konferencjach. Podziękowania również dla Markovsky'ego, bo nie zapominajmy, że jedną serię wywiadów po wyścigu przeprowadził wlaśnie on. Teraz już dość przedłużania, bo przed wami sporo czytania. Serdecznie zapraszamy do rozwinięcia.

Znakomity finał, mistrz nie dał taryfy ulgowej


Dotrwaliśmy do końca - to, że zakończyliśmy w pełni kolejną kampanię, jest naszym sukcesem. A jeszcze większym jest to, że wreszcie GP Polski było udane. Że wreszcie mieliśmy znakomitą frekwencję, że mnóstwo osób dojechało, a co najważniejsze - mimo trudnego toru zawodnicy stanęli na wysokości zadania, udowodniając, że ich umiejętności wciąż idą w górę. Należą się za to wielkie brawa. A same wyniki? Cóż, Markovsky znów zrobił co chciał i w wyścigu był poza zasięgiem. Choć w czasówce mocno straszył go Szymusso, to na początku odskoczył, a potem jeszcze oszukał wszystkich strategią dwóch postojów, przez co spokojnie triumfował i pokazał, kto od prawie roku w lidze rządzi. Wspomniany kierowca Saubera nie podtrzymał tradycji drugich miejsc w Polsce i tym razem był trzeci, przegrywając kapitalną walkę z Patrique2001. To jednak nie ma większego znaczenia, bo wojnę o podium w generalce wygrał właśnie młodszy z braci jeżdżących dla szwajcarskiej stajni. Relacja z ostatniego GP tego sezonu w rozwinięciu newsa.

GP Polski: Ostatni trening sezonu dla Marka


Za nami sesja treningowa przed GP Polski na Torze Poznań. Najszybszy dziś był Markovsky, który zostawił w tyle Szymussa i Taraska. Więcej informacji w rozwinięciu newsa.

Znów tradycyjnie, choć ze zmianą - zapowiedź GP Polski

Czas płynie bardzo szybko i tak oto przed nami ostatni akord bieżącego sezonu. Tradycyjnie już, finał ma miejsce w naszym kraju, jednak po kilku wyścigach rozegranych na Torze Kielce, tym razem mamy zmianę i ostatnie GP tej kampanii zostanie rozegrane na Torze Poznań, na którym pojawiliśmy się już w trakcie ostatniego turnieju ligowego. Nie jest to zatem dla nas anonimowe miejsce, niemniej jednak czeka nas trudny sprawdzian, a do tego mamy z tym obiektem rachunki do wyrównania właśnie za ten turniej. Historię tego toru, zapowiedź tego co nas czeka, jak i przyszłość GP Polski w naszej lidze znajdziecie w rozwinięciu newsa.

Sekretne życie Szymussa

Witajcie. Nadszedł czas na ostatni już odcinek z tej serii, w którym wystąpie ja sam. Było w zwyczaju, że przedstawiałem każdego z kierowców, ale chyba wiecie o mnie wystarczająco dużo. W styczniu skończyłem 18 lat. Jestem fanem piłki nożnej. Mam brata, który jest głównym administratorem. Udało mi sie zdobyć 3 tytuły w ligach online. Zazwyczaj pierwsza połowa sezonu jest w moim wykonaniu fatalna, a w drugiej jeżdże jak w transie. Być może uda mi się zakończyć ten sezon na podium. To tak w skrócie o mnie. Cieszy mnie bardzo, że seria wam się spodobała i chętnie wzięliście w niej udział, bo mogliśmy dzięki temu poznać każdego troche lepiej. A jeśli to co o mnie już wiecie to dla was za mało to zapraszam do rozwinięcia, gdzie na pewno dowiecie się o mnie czegoś nowego.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430