header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Witam Graczek, tym razem zdobyłeś punkty, po dwóch udanych wyścigach ostatnio nie udało Ci się zdobyć punktów, ale w Argentynie Ci się to udało, czy jesteś ukontentowany swoją formą?

Cześć, punkt po nie udanym GP USA jest fajną sprawą, tym bardziej, że popełniałem tutaj sporo błędów podczas jazd z paliwem na treningach, ale w wyścigu nie wyglądało to aż tak źle. Forma po udanych pierwszych wyścigach trochę mnie opuściła, ale chęć do jazdy i ścigania o większe rzeczy niż P10 została. Cały sztab w fabryce w Woking ciężko pracuje, więc jestem dobrej myśli co do następnych wyścigów.


Twoja forma ostatnio nieco spadła, czym to jest spowodowane jak myślisz? Inni poszli do przodu, czy jednak nie leżały Ci ostatnie dwa tory?

Barber po prostu mi nie leżało, zrobiłem bardzo dużo, aby dobrze przygotować się do tego wyścigu ale nie oddawało, zapewne w poprzednich sezonach na tego typu torze poszłoby mi o wiele lepiej, ale tym razem tak nie było. Do Argentyny za to nie przygotowałem się najlepiej jeśli chodzi o jazdę z pełnym bakiem. Popełniłem parę znaczących błędów, co być może kosztowało mnie 9. miejsca. Tak jak wspomniałem, dodatkowo forma trochę spadła, ale myślę, że mimo wszystko rok zakończę z zadowalającym mnie rezultatem.


Ostatni wzrost formy Twojego kolegi z zespołu - Szprycka - spowodował, że zbliżyliście się do Lotusa w klasyfikacji konstruktorów. Jak zapatrujesz się na tę walkę? Będziesz pilnował Wujka i będzie on Twoim celem na najbliższe wyścigi?

Tak, dzięki Szpryckowi zbliżyliśmy się do Lotusa i możemy z nimi nawiązać walkę, aczkolwiek będzie to ciężkie, ponieważ pandodo jest bardzo solidnie punktującym kierowcą, w przeciwieństwie do nas. My po jednym dobrym wyścigu lubimy popaść w przeciętność na 2-3 kolejne starty. Oczywiście mam nadzieję, że ustabilizujemy jakoś nasze wyniki i będziemy dowozić lepsze podwójne punkty. Wujek natomiast jak na razie nie powala formą, ale jak znajdzie trochę czasu na jazdę, to za pewne nie jedną walkę stoczymy, więc spodziewam się, że to właśnie z nim będę toczył najwięcej pojedynków na torze. W klasyfikacji jak na razie to ja jestem górą, ale wiem, że Wujka stać na parę dobrych finiszów, więc tak jak szanowny pan redaktor powiada, to upilnowanie go będzie moim celem na następne wyścigi.




Witam Adve, ostatnio zdobycze punktowe przeplatałeś wyścigami kończonymi na pozycji dwunastej. Tym razem ani nie zdobyłeś punktów, ani nie dojechałeś dwunasty, do punktów zabrakło nie wiele, czy można było zrobić coś więcej i powalczyć o nawet minimalną zdobycz punktową?

Niestety w Argentynie nie mogłem więcej zdziałać a to ze względu na chorobę która dopadła mnie parę dni przed wyścigiem. Co prawda teraz moje zdrowie jest znacznie lepsze niż ostatnio ale i tak cieszę się że udało mi się dojechać do mety i jeszcze nie zostałem zdublowany to tym bardziej jestem zadowolony.


To było Twoje drugie spotkanie w tej lidze z torem Autódromo Oscar Alfredo Gálvez. Jechałeś na nim w Sezonie V, co ciekawe tam też zająłeś miejsce 11 - wróciłbyś na ten tor, czy jednak denerwował Cię tak jak tor Tokachi?

Ja ci powiem, że w S5 w Autodromo Oscar Alfredo Galvez musiałem się pomęczyć abym miał te P11 ze względu na inną fizykę opon niż teraz. A teraz jechało mi się przyjemnie i jedynie co mnie trochę irytowało, że sekundę w 3 sektorze traciłem, ale kiedyś na pewno do tego toru wrócę natomiast tor Tokachi powinno zostać całkowicie rozebrane i przerobione na zasłonę atomową na Fukushimie.


W tym sezonie mamy bardzo spokojnie starty w lidze, a kar też w zasadzie nie ma, jak myślisz Mikołaj Danielu - czym to może być spowodowane?

Spowodowane może być tym, że wszyscy kierowcy po prostu "myślą" na torze. Na miniaczach akurat sprawdzają możliwości toru potem to się przekłada na wyścig ligowy i często nawet w inbogennych torach mamy bezpieczne wyścigi.




Cześć Ostachim, ten wyścig był dla Ciebie kompletnie nieudany. Już na samym początku zdrzemnął się ZanDi i wysłał Cię w bariery pozbawiając Cię przedniego skrzydła. Do boksów dojechałeś, ale dalej się wycofałeś. Co było tego powodem?

Hejka, niestety wyścig nie potoczył się dla mnie zbyt korzystnie. Zostałem wypchnięty na barierę w pierwszym sektorze, czego rezultatem była utrata przedniego skrzydła. Jadąc bez niego na tym torze straciłem bardzo dużo czasu zanim jeszcze zjechałem do alei serwisowej. Mechanicy zmienili skrzydło jednak strata była już tak ogromna, że postanowiłem wycofać się z wyścigu. Z taką stratą byłbym zdublowany przez stawkę bardzo szybko. Prócz tego towarzyszyło mi podirytowanie i dalsza jazda nie miała dla mnie już sensu. Chciałem pojechać blisko stawki i mieć frajdę z ewentualnej walki z niektórymi kierowcami.


W klasyfikacji generalnej konstruktorów zajmujecie z Adve ostatnią pozycję z dorobkiem siedmiu punktów? Czy liczycie na awans, czy musiałby się zdarzyć cud, żebyście przeskoczyli kogokolwiek?

Dla zespołu Jordana kluczem do sukcesu jest dyspozycja Adve, który ciągnie ten jordanowski wózek. Niestety dyspozycja Daniela nie jest tak dobra jak przed sezonem. Jeśli nie poprawi on swojej jazdy to nie będziemy mieli szans na zajęcie lepszego miejsca niż ostatnie. Ja z siebie dam 100% ale brakuje nam umiejętności do walki z pozostałymi zespołami.


Wycofaniem się z wyścigu zakończyłeś swoją serię ukończonych wyścigów, którą kontynuowałeś od początku sezonu, a gdyby nie liczyć wyścigów, w których nie startowałeś w poprzedniej kampanii to ukończyłeś wszystkie. Ma to dla Ciebie jakieś znaczenie czy jednak nie, bo przecież się wycofałeś?

Kiedyś sam dojazd do mety faktycznie miał dla mnie znaczenie, ale to nie jest tak, że dzisiaj lekceważę to. Gdybym stracił przednie skrzydło w 3 sektorze to pewnie bym kontynuował jazdę bo strata nie byłaby tak ogromna. Jednak tutaj bym został zdublowany na 2 albo 3 okrążeniu. Tak czy siak jestem zadowolony z mojej serii ukończonych wyścigów bo jednak kiedyś miałem taki zamiar, aby dojeżdżać zawszę. Dzisiaj ten cel jest wciąż aktualny. Chyba że przytrafi się znowu taki wyścig jak ten, w którym ktoś zniszczy mi wyścig i przez co będę dublowany już na początku wyścigu.




Jak oceniacie swoją pierwszą tercję swojego sezonu? Zrealizowaliście plany, czy jednak nie wszystko poszło po waszej myśli?

Graczek: Jestem ukontentowany pierwszą tercją sezonu, wszystko poszło zgodnie z planem.

Adve: Myślałem, że będzie nieco łatwiej niż w 11 sezonie, ale jednak się myliłem mimo że nie ma Taraska i Markovskiego to wszyscy poczuli się szybsi i tak się stało. Choć Jazda na kierownicy wychodzi mi nieco lepiej niż na turnieju to muszę jeszcze bardziej nad tym popracować.

Ostachim: Pierwsza tercja sezonu jest dla mnie bardzo udana. Przybliżyłem się do stawki, dzięki czemu już aż tak mocno nie odstaje. Można powiedzieć, że w końcu przegrywam z innymi z honorem. Dodatkowo wpadł mi 1pkt do klasyfikacji generalnej, czego nie spodziewałem się przed sezonem. Poza tym zmieniłem wiele w ustawieniach sterowania i czuję, że dzięki temu będę mógł dalej się rozwijać. Nie mogę się już doczekać następnej tercji sezonu.


To był ostatni wyścig ligowy przed świętami Bożego Narodzenia i wielce prawdopodobne, że również ostatni w tym roku, więc zbliża się więc czas podsumowań - jak podsumowalibyście rok 2021 w życiu ligi? Przecież poza sezonem XI i XII mieliśmy także turniej.

Graczek: Myślę, że rok 2021 w życiu ligi był bardzo udany i ciekawy. Tak jak wspomniałeś, był to rok w którym rozegrany został turniej. Sezon XI rozgrywał się pod znakiem walki o zwycięstwo w klasyfikacji indywidualnej, między Markovskym a Szymussem, czego nie było od dawna. Sezon 11 był też ostatnim w wykonaniu taraska i Marka, czego widzimy efekt dzisiaj. Turniej ligowy był również udanym eventem, przez zasady doboru drużyn, oraz wyboru torów, cały czas coś się działo, każdy o coś walczył. No i sezon obecny, który dostarcza dużej dawki emocji, bo każdy o coś jedzie. Odejście Marka i taraska dało możliwość szerszego pokazania się na przykład Rekademu, Afterowi czy Mikruskowi. To gwarantuje nam długą walkę o mistrza w obu klasyfikacjach, wszyscy jadą tak dobrze jak potrafią, a do tego bardzo czysto, więc jeśli to się utrzyma, będziemy mieć najlepszy sezon w historii ligi.

Adve: To był jednak ciężki rok. Druga połowa S11 pokazała to dobitnie, gdzie od Indonezji S11 do Nowej Zelandii S12 nie zdobyłem żadnego punktu więc sporo czasu. Na turnieju było nieźle, Nie czułem takiej presji i wiadomo, że to było głównie między sezonowe zawody. A S12 poza Tokachi było w miarę możliwości i mam nadzieje że lepszy 2022 rok.

Ostachim: Rok 2021 był dla ligi bardzo intensywny i ciekawy. Przyniósł też kilka zmian w obsadzie ligi jak i w sytuacji prywatnej wielu ligowiczów. Na torze działo się bardzo dużo a poziom jazdy wciąż pnie się w górę. Ostatnie dwa lata ligi były świetne i mam nadzieję, że 2022 będzie dla nas równie łaskawy.


Macie jakieś cele na dwie pozostałe tercje tego sezonu, podchodzicie do tego na luzie, czy może chcecie zdobyć jakąś określoną liczbę punktów?

Graczek: 5 zwycięstw minimum, inaczej robie elo.

Adve: Ja chce zdobyć więcej niż 12 punktów w jednym sezonie. Jak będzie powyżej tego to resztę sezonu na luzie mogę pojechać.

Ostachim: W następnej tercji sezonu odwiedzimy raczej tory popularne ale też specyficzną Czajkę. Poza Czajką Gruzję, ale też Azerbejdżan, Singapur i Abu Dhabi. Na Czajcę może stać się wszystko a na torze Marina Bay Street Circuit i Yas Marina Circuit chciałbym pokazać się z dobrej strony. Moim celem wciąż jest jazda poniżej 2sekund do czołówki. Jeżeli będę trzymał się blisko stawki to być może jakieś punkty wpadną. Jednak nie chcę się na nie nastawiać, aby nie tracić zapału, gdybym ich nie zdobył. Najważniejsze jest to, aby zbliżyć się do stawki. W tej części sezonu co wyścig zmieniałem ustawienia ale wydaje mi się, że w końcu mam już je wypracowane. A wspominam o tym dlatego, że wiąże pewne nadzieję z nowymi ustawieniami.


Dziękuję za poświęcony czas i życzę smacznego karpia oraz wesołych świąt!

Graczek: Dzięki

Adve: Wzajemnie. Ja tak samo życzę.

Ostachim: Wesołych świąt wszystkim i do zobaczenia na torze

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430