header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Zaledwie siódemka kierowców pojawiła się na sesji, z czego Tarask dołączył z dużym poślizgiem, a przedwcześnie skończyli Muerte, Barti i Kamillo. Owszem, to tylko trening, jednak w tym sezonie kierowcy przyzwyczaili nas do znacznie wyższej frekwencji. No ale mimo tego sesja miała odbyć się zgodnie z planem i tak też było - po zapaleniu się zielonego światła wszyscy (oprócz Taraska) pojawili się na torze. Na czoło z początku wyszedł TiDiEj, który zaczął od niskiego 1:36. Dość szybko ten czas poprawił Markovsky, który także nie zszedł poniżej bariery 1:36. Na trzecie miejsce wskoczył Barti, jednak z dość dużą stratą do pierwszej dwójki, za jego plecami czaili się Piter i Muerte, którzy mieli chrapkę na przebicie czasu kierowcy Spykera. Dość mocno odstawał Kamillo, który skarżył się na tor (nie pierwszy raz w tym sezonie). Kierowca Renault musiał sobie radzić sam, bowiem nie było jego kolego z zespołu. W takiej sytuacji na początku był każdy, jednak zmieniło się to wtedy, kiedy Tarask dotarł na tor - Prost miał swój duet na torze.

Niewiele się działo na torze. Wszyscy nieustannie próbowali poprawić swoje czasy - jednym szło to słabo, drugim szło to nieco lepiej. Do tej drugiej kategorii wbił Tidek, który ponownie wyszedł na prowadzenie, schodząc poniżej 1:35. Jego główny konkurent Mark bardzo długo nie mógł się nawet zbliżyć do swojego najlepszego wyniku. Tarask wykręcił nieco gorszy czas od swojego kolegi z zespołu. W tak zwanym międzyczasie do padoku udali się Barti, Kamillo i Muerte, którzy najwyraźniej nie widzieli sensu dalszej jazdy. W dobrym humorze mógł być jedynie Barti, bowiem był najszybszy spoza czołówki. Piter postanowił dzielnie walczyć do końca co mu się udawało, bowiem z każdym kolejnym kółkiem czuł się lepiej, co miało wpływ na poprawę wyników. Sesja się zbliżała ku końcowi, kierowcy wyjechali na przejazdy z pełnym obciążeniem paliwa. Jednak kierowcy pomyśleli i wyjechali na tyle wcześnie, by później mieć jeszcze chwilę na przejazdy kwalifikacyjne. Tak postąpili Tidek i Mark, i u tego drugiego to zadziałało jak w szwajcarskim zegarku - pojechał naprawdę dobre kółko i zdecydowanie przebił czas Tidka, który miał wygraną praktycznie w kieszeni. Tidkowi i Taraskowi nie udało się poprawić czasów mimo podjętych działań, zaś Piter ostatecznie odpuścił.

Markovsky znowu jest na czele, wygląda to dobrze. Z pewnością będzie się liczył w walce o zwycięstwo w wyścigu. Na pewno nie ustąpią mu Tidek i Tarask, którzy mają jeszcze pewne rezerwy, nie zapominając już o kierowcach BMW Sauber. Według pewnych plotek zespół ma mieć bardzo mocne tempo na tym torze. Dla pozostałych to był mało miarodajny trening, bowiem zabrakło znacznej części kierowców. Pewne zagadki rozwiążą się dopiero jutro.

Teraz przedstawię Państwu wypowiedzi kierowców po dzisiejszej sesji. Jak widać poniżej, kierowcy byli bardzo oszczędni w zeznaniach:

Markovsky (Prost, P1)
"Udało się przejechać swoje najlepsze kółko rzutem na taśmę - czas cieszy, jednak jeszcze sporo pracy nad powtarzalnością, bowiem dzisiaj to zawiodło u mnie. Tempo wyścigowe mam konkurencyjne, ważna będzie strategia, od niej może bardzo dużo zależeć. Czekam na jutrzejsze wydarzenia i fajną rywalizację, która będzie podczas wyścigu. Wierzę, że uda się osiągnąć kolejny dobry wynik."

TiDiEj077 (Jordan, P2):
"Dobry trening, prawdopodobnie przedostatni w Jordanie. Jeśli się uda, mogę jutro powalczyć. Czemu przedostatni dowiecie się po Nurburgringu."

To by było na tyle. W ramach szybkiej powtórki: kwalifikacje odbędą się o godzinie 19:00, tuż po nich rozpocznie sie wyścig o GP Hiszpanii na torze Virtual Safety Car Valencia Street Circuit. Mam nadzieję, że frekwencja będzie znacznie lepsza niż dzisiaj i podtrzymamy ją z ostatnich wyścigów. Dziękuję za uwagę, pozdrawiam, Mark.

Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. MarkovskyProst1:35.499-
2. TiDiEj077Jordan1:35.8500:00.351
3. TaraskProst1:36.1460:00.647
4. BartiSpyker1:37.0420:01.543
5. Muerte19991Ferrari1:37.7320:02.233
6. Piter1998Arrows1:38.0270:02.528
7. Kamillo99Renault1:38.9480:3,449
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430