· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Przede wszystkim z powodów problemów i niezadowolenia z moda, musimy zrezygnować z pomysłu jazdy bolidami na rok 2017 i będziemy korzystać z moda WCP 2012, z którego fizyka i tak miała być w najbliższym sezonie, więc po prostu będą tylko inne bolidy. Ta decyzja została już podjęta ostatecznie, wszelkie prace są na ukończeniu, pozostanie jedynie zmiana numerów na bolidach, ale to już, jak wiadomo, po zapisach. Numery będą obowiązywać takie, jakie były wybrane przed sezonem drugim. Dostępne będą identyczne zespoły jak w sezonie trzecim, z wyjątkiem Williamsa, który zostanie zastąpiony Force Indią. Tym samym musieliśmy też zrezygnować z pomysłu pięciu mieszanek opon i zostać przy czterech (nie będzie opon ultramiękkich), a na wyścig będą wybierane dwa typy opon, których użycie będzie w wyścigu obowiązkowe. Wybór będzie zgodny z wytycznymi Pirelli na sezon 2012, w przypadku torów, których nie było wtedy w kalendarzu, a były później, posiłkować będziemy się wytycznymi z lat 2013-2017, a w przypadku torów, których w kalendarzu nie było w ogóle, wyboru dokona rada FIA.
Istotne będą też zmiany, jeśli chodzi o jazdę w kwalifikacjach i wyścigu. Otóż, w trackie kwalifikacji zabronione będzie korzystanie z klawisza ESC poza stanowiskiem serwisem. Czyli w prostych słowach - należy zjechać do pit-lane. W przypadku niespełnienia tego, czasy będą anulowane. Ma to na celu urealistycznić jeszcze bardziej rywalizację. Podobnie będzie w wyścigu - po wywieszeniu flagi w biało-czarną szachownicę, kierowcy będą mieć obowiązek zjechania do pit-lane, przy czym nie na swoje stanowisko serwisowe, a - tak jak w F1 - najpierw z przodu ma się ustawić czołowa trójka, a za nią pozostałe bolidy (kolejność ustawienia za czołową trójką jest dowolna). Musieliśmy też niestety zrezygnować z pomysłu skryptowej pogody - ustawienie jej jest problematyczne i niestety rodziło kłopoty. Zatem z pogodą pozostanie tak, jak jest. Nie ulegnie też zmianie mnożnik zużycia paliwa - pozostanie na poziomie normalnym. Z kolei dystans wyścigu zostanie wydłużony do 55%. Informowaliśmy już o tym wcześniej i teraz ta decyzja została podjęta ostatecznie.
Zapraszam zatem serdecznie do zapisów na IV sezon ligi. W razie pytań proszę o kontakt ze mną. W razie pojawienia się nowych informacji na temat nowej kampanii, będę pisał na stronie, zatem proszę o jej uważne śledzenie. Przypominam również, że wciąż trwa plebiscyt ligowy i można oddawać swoje głosy do środy włącznie. Na razie to tyle. Pozdrawiam, Kubusa96.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum