header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Podczas sesji pojawiła się 10 kierowców. Dwójka McLarena, Mercedesa, Tarask, After, Kiroshima, wracający do zmagań Mikrusek, oraz o dziwo dwójka kierowców Ferrari (o ile przybycie na sesję Patryka Kręgla nie było zaskoczeniem to już przyjście Bartiego, który miał zrobić przerwę od jazdy już zaskoczeniem była). Pogoda była bardzo słoneczna. O równej godzinie 19 zapaliły się zielone światła i kierowcy mogli ruszyć do zmagań.

W pierwszej części sesji Markovsky piekielnie szybko zaczął sesję i jako jedyny z obecnych kierowców w sesji zdołał wykręcić czas poniżej bariery 1:10 sekund. Na drugiej pozycji sensacyjnie znajdował się Kamillo99, który wykręcił czas o 0,6 sekundy gorszy od swojego zespołowego partnera jednak pokazuje, że będzie się tutaj w Austrii a być może i w końcówce sezonu liczył w walce w środku tabeli. Na 3 i 4 pozycji byli kierowcy Mercedesa odpowiednio Kubusa96 oraz Szymusso, jednak ich gorsze czasy spowodowane były sprawdzeniem opon oraz tempa wyścigowego. Czołową piątkę zamykał Patryk Kręgiel, który nie był w stanie wykręcić czasu lepszego niż 1:10.842. Sporą stratę do pierwszej 5 miał After, który jednak utrzymuje swoją dobrą dyspozycję z poprzednich GP. Dalej za nim wracający do rywalizacji był MikruseK, jednak nie był w stanie poprawić swojego czasu i zejść poniżej granicy 1:12 więc kierowca Red Bulla postnowił opuścić bolid i zakończyć sesję. Na 8 pozycji znajdował się Tarask, który jednak spóźnił się na sesję i miał miej czasu na zaznajomienie się z torem. Na 9 pozycji znajdował się Kiroshima co nie było jednak zaskoczeniem dla reszty stawki. Natomiast Barti przypatrywał się rywalizacji z padoku.

15 minut przed końcem sesji zaczęły się jednak problemy z serwerem i rywalizacja musiała być przerwana na 5 minut. Przed tymi problemami jednak czasy zdołali poprawić Markovsky oraz Szymusso, którzy byli odpowiednio na pierwszej i drugiej pozycji. Czasu natomiast nie zdołał poprawić Kamillo99 przez co spadł na 3 pozycję. Również Kuba nie mógł poprawić czasu. Małym zaskoczeniem była dopiero 5 pozycja Patryka Kręgla, który był w stanie poprawić czas o kilkadziesiąt tysięcznych sekundy. 6 pozycja należała do Bartiego, który jednak wraca do rywalizacji. Za nim ze stratą 0.2 sekundy był After. Tarask sprawdzał opony i tempo wyścigowe dlatego jego czas nie był zadowalający i był dopiero na 8 pozycji. Ostatnia pozycja należała do Kiroshimy.

Po wznowieniu rywalizacji Pierwsza czwórka nie zdołała poprawić swoich czasów. Natomiast Taraskowi udało się wykręcić czas poniżej 1:11 co dało mu 5 pozycje. Patryk Kręgiel nie wrócił już do rywalizacji więc jego czas dał mu 6 pozycję w treningu. Na ostatnim pomiarowym okrążeniu identyczny czas wykręcił jego zespołowy partner Barti. Kierowca Toro Rosso After również nie wrócił do rywalizacji i musiał cieszyć się z 8 miejsca w treningu. Absolutnym zaskoczeniem był czas Kiroshimy, który zdołał poprawić swój czas. Ba nawet udało mu się wykręcić czas poniżej 1:12 i wyprzedzić Mikruska. Wielkie brawa dla kierowcy Saubera, kto wie może podbuduje się i zakończy wyścig wreszcie w czołowej 10. Chodzą plotki po padoku, że znaczną poprawę czasów kierowca Saubera zawdzięcza Bartiemu, który starał się pomóc i przywrócić Kiroshimie wiarę w siebie. Sam Barti twierdzi, że wytłumaczył mu tylko jak ma wchodzić w zakręty i gdzie ma się poprawić.

Czas na wywiady po sesji treningowej:

Kubusa96 (Mercedes, P4):
Tak szczerze mówiąc, to ten trening mnie trochę rozczarował. Pierwsza część to standardowy test opon i tempa wyścigowego, które tym razem wydawało się być ok. Co ważne, w tej jeździe byłem dość regularny i bolid prowadził się dobrze. Kiedy jednak pojeździłem z małą ilością paliwa, to coś przestało mi odpowiadać w tym samochodzie. Znam jego możliwości jak i możliwości setupu, a jednak coś ewidentnie było nie tak, szczególnie w drugim sektorze, gdzie traciłem sporo. Nie tylko zresztą ja, bo z podobnymi problemami zmagał się Szymek. On był blisko zejścia na 1:09, mi brakło więcej, a jednak chyba stać nas było na więcej. Cóż, spróbujemy jeszcze czegoś poszukać, choć tutaj to naprawdę bardzo trudno bolid ustawić. Zgodnie z oczekiwaniami Markovsky szybki, choć nie aż tak bardzo, reszta myślę swojego potencjału nie pokazała. Różnice są tu bardzo niewielkie i ten wyścig może dostarczyć naprawdę mnóstwo emocji. Nie będzie miejsca na błąd i na to bardzo liczę, że uda się spokojnie dojechać do mety bez żadnych głupich przygód, które zdarzyły się ostatnio.

Barti (Ferrari, P7):
A jednak znowu się widzimy. Głównie podczas sesji starałem się pomóc Kiroshimie znaleźć pewność siebie oraz jakie błędy popełnia i co może poprawić. Jak widać na koniec sesji udało się. Nie twierdzę, że jest złym kierowcą tylko lekko zagubionym, bo pokazał dzisiaj, że potrafi nie być ostatni. Ba może nawet próbować walczyć z Afterem jeżeli mocno się zmobilizuje. Ja swoją robotę wykonałem pomogłem mu i pod koniec sezonu właśnie postaram się, aby spróbował się rozwijać i zdobył chociaż te 4 może 6 punktów. Jeżeli zaś o mnie chodzi to sesja przebiegła pomyślnie wcześniej wiedziałem jakie jest zużycie i wiem czego można się tu spodziewać. Czas taki sam jak Patryka widać, że mamy tu równe tempo i musimy walczyć jutro o odbudowanie formy.

Kiroshima (Sauber, P8):
Jestem zadowolony z wykonanej roboty i dziękuje mojemu trenerowi udało się uzyskać czas świetny

To tyle jeśli chodzi o dzisiejszą sesję treningową. Zapraszam jutro na godzinę 19:40. Zapowiada się jutro bardzo ciekawa walka gdyż między 4 a 7 pozycją różnice czasowe są minimalne i możemy zobaczyć ciekawą walkę. Również sądzę z tyłu może zaistnieć walka Kiroshimy z Mikruskiem i kto wie może ta dwójka zdoła walczyć z Afterem. Życzę wszystkim powodzenia i połamania zawieszenia. Pozdrawiam Barti.
Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. MarkovskyMcLaren1:09.630-
2. SzymussoMercedes1:10.0150:00.384
3. Kamilllo99McLaren1:10.4280:00.798
4. Kubusa96Mercedes1:10.4650:00.835
5. TaraskLotus1:10.7390:01.109
6. Patryk KręgielFerrari1:10.7890:01.159
7. BartiFerrari1:10.7890:01.159
8. AfterToro Rosso1:11.4690:01.839
9. KiroshimaSauber1:11.8510:02.221
10. MikruseKRed Bull1:12.2570:03.627
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430