· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Nad torem zebrały się ciemne chmury, z których według prognoz miał spaść deszcz. Tak się jednak nie stało, więc zawodnicy w składzie: Markovsky i Kamillo99 (McLaren), Kubusa96 i Szymusso (Mercedes), Patryk Kręgiel i Barti (Ferrari), After i Norbi (Toro Rosso) oraz osamotniony do końca sezonu Tarask (Lotus). Punktualnie o 19:00 zapaliło się zielone światło i sesja ruszyła.
Od początku najszybszy był Markovsky, a tuż za nim plasowali się obaj kierowcy Toro Rosso. Duet Mercedesa tradycyjnie zaczął od sprawdzania tempa wyścigowego, Ferrari było w lesie, wraz z Kamilem. Po pewnym czasie jednak na czoło wyszedł Patryk, ale szybko został zepchnięty na drugie miejsce przez Marka. W międzyczasie kierowca Ferrari ujrzał czarną flagę za próbę powrotu do alei serwisowej pod prąd. Po interwencji u Charliego Whitinga kierowca mógł jednak kontynuować zajęcia. Tymczasem Barti narzekał na problemy z układem kierowniczym - sądząc po jego reakcji (wyjściu z samochodu i pójściu ku zachodzącemu słońcu) można było wywnioskować, że mechanicy nie umieli sobie z tym problemem poradzić. Po tych akcjach do walki o najlepsze czasy włączył się Kuba, który trzymał się blisko kierowców McLarena i Ferrari.
Pod koniec sesji na torze zjawił się Taras, który miał raptem 10 minut na znalezienie optymalnych ustawień. Jego czas pokazał, że to było stanowczo za mało. W samej końcówce na czoło wyszedł Kręgiel, ale jego czas został anuluowany - wyjechał on za szeroko w Pouhon. Po sesji unieważniono czasy Bartiego oraz Norbiego, którzy opuścili tor bez zgody organizatora.
Po sesji w zagrodzie dla dziennikarzy tradycyjnie zjawiły się tłumy, ale kierowcy nie mieli dziś nastroju na dzielenie się przemyśleniami:
Kubusa96 (Mercedes, P3):
"Trening ciężki, bo też rywale wysoko postawili poprzeczkę. W ogóle na sesję zdążyłem w ostatniej chwili, tak to jest, jak się żyje między domem rodzinnym a domem, że tak powiem, studenckim. Musiałem się zatem troszeczkę oswoić z torem, bo wcześniej nie jeździłem zbyt wiele, ale spodziewałem się, że czasy mogą nie być najgorsze. Pierwsza część to oczywiście sprawdzanie opon, które wypadło... średnio. Spodziewałem się zupełnie czegoś innego. Myślę, że muszę jeszcze posiedzieć nad kwestią ustawienia bolidu na wyścig. Jeśli chodzi zaś o pozostałą część treningu, to skupiłem się wraz z Szymkiem na szukaniu alternatywnych ustawień, starając się mniej uwagi poświęcać czasom, które oczywiście złe nie były, nie tracimy dużo, ale poszukamy jeszcze szansy doskoczenia do przeciwników. Ciekawe jak będzie z pogodą, mam obawy, że deszcz spadnie, a to chyba będzie dla nas gorsza sytuacja, ale wszystko wyjdzie w praniu. Spodziewam się znacznie lepszej formy jutro Taraska i Kamila, na Patryka znów będzie trzeba patrzeć non-stop, ale mam nadzieję, że nie będzie potrzeba jakiś niepotrzebnych kar dawać na koniec sezonu. To będzie trudny wyścig, choć 24 okrążenia to nie wydaje się dużo, lecz na takim torze to jest dużo i trzeba być maksymalnie skoncentrowanym i tego od siebie oczekuję. Spodziewam się naprawdę ciężkich ok. 45 minut, ale mimo wszystko czekam na wyścig z niecierpliwością i liczę na fajne wrażenia."
To tyle z Arden. Serdecznie zapraszamy na jutrzejsze kwalifikacje i wyścig, które odbędą się o godzinie 19:00. Liczymy na jak najwyższą frekwencję!
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum