header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Ostatnie wyścigi tego sezonu to nieustanne patrzenie w niebo i zastanawianie się - spadnie deszcz, czy nie spadnie? Tym razem aura wytrzymała i kierowcy mogli pojeździć na slickach. Łącznie w sesji udział wzięło 11 kierowców - nie było tylko Adventure'a. Pojawił się Kiro, który wynegocjował swój start i pojedzie w wyścigu, a oprócz niego pełne 60 minut przejechał duet Mercedesa, duet McLarena i Patryk Kręgiel. Ta siódemka wraz z Mikrusem rozpoczęła sesja. ,,Srebrne Strzały" swojego planu nie zmieniły i pierwsze minuty treningu poświęcili na test pod kątem wyścigu. Inni raczej próbowali jechać z małą ilością paliwa, ale pierwsze czasy nie powalały - jedynie Markovsky i Kręgiel byli w stanie mieć czas poniżej 1:13. Co ciekawe, Szymusso wskoczył na trzecie miejsce z niewielką stratą do tej dwójki, choć jechał z większą ilością benzyny i na miękkich oponach. Na torze w międzyczasie pojawił się Barti i od razu zabrał się do pracy, ale zaraz po tym, jak udało mu się zrobić czas na poziomie 1:12, zaczął się wściekać, bo nie mógł jechać szybciej. Spore problemy z torem mieli też Mikrus i Kiro, kierowca Saubera narzekał nieprawdopodobnie i co i rusz wpadał w bandy. W międzyczasie Markovsky zszedł poniżej 1:12, dość wyraźnie i prowadził z dużą przewagą. Po chwili jednak przyspieszyły Mercedesy. Najpierw młodszy z braci znalazł się 0,2 sekundy za mistrzem, a potem niespodziewanie starszy w ogóle objął prowadzenie, nieznacznie, ale jednak znajdując się przed bolidem McLarena.

Przed upływem pół godziny niezadowoleni Mikrus i Barti opuścili tor, pojawił się Norbi, a Markovsky natychmiast chciał się odgryźć, ale swój czas poprawił na tyle nieznacznie, że nie wyprzedził Kubusy. Od razu jednak w McLarenie polecieli z jego ustawieniami do drugiej strony garażu, bo Kamilowi szło opornie, czego zresztą w stajni z Woking trochę się obawiano. Efekt był natychmiastowy - zawodnik rodem z Bochni zbliżył się do czołówki i nawet wyprzedził Patryka Kręgla, który o dziwo czasu nie poprawił i miejscowi fani zastanawiali się o co tu chodzi. 20 minut przed końcem na torze pojawili się Tarask i After i tym sposobem frekwencja na treningu osiągnęła dość wysoki poziom. Tymczasem petardę odpalił Szymusso - 1:11.391 było zdecydowanie najlepszym czasem dnia. Markovsky próbował odpowiedzieć, ale stać go było jedynie na nieznaczne pokonanie Kubusy, który z kolei robił co mógł, ale ciągle mu czegoś brakowało. Tarask szybko zabrał się do roboty, ale ewidentnie nie mógł pokazać pełni możliwości, podobnie jak Kręgiel, a coraz lepiej radził sobie Kamillo, który niespodziewanie zszedł na 1:11, co nie udało się kierowcy Lotusa, który przegrał z nim minimalnie. Kierowcy Toro Rosso radzili sobie średnio i widać było, że, przynajmniej w tej chwili, tor im nie leży, za to Kiroshima zaczął wreszcie prezentować się nieco lepiej i znacznie poprawił swój czas, wprawdzie jego strata jest oczywiście duża, ale jednak 4 sekundy wyglądają o wiele lepiej niż 8. Na innych pozycjach już nic się nie zmieniło.

W tym sezonie raczej Szymusso nie wygrywa zbyt często treningów (ostatnio przed GP Portugalii, czyli dość dawno), ale tutaj, wraz z Kubusą, znów pokazał, że czuje się bardzo dobrze i jutro powinien być mocny. Trzeba się jednak spodziewać, że Markovsky może tutaj jeszcze się poprawić, a na pewno Tarask i Kręgiel nie chcą nawet myśleć o tym, że mogliby mieć takie straty. Czarnym koniem znów może okazać się Kamil, bo ewidentnie coraz lepiej się tu czuje, ale musi być czujny jeśli chodzi o regularną jazdę. Oczekiwania ma też Barti, ale on musi przede wszystkim skupić się na tym, by być przed Norbim, który chyba jutro będzie groźniejszy. Więcej powinniśmy spodziewać się też po Afterze, z kolei Mikrus i Kiro powinni zdecydowanie myśleć przede wszystkim o równej jeździe i dojechaniu do mety.

Zobaczmy jeszcze wypowiedzi kierowców:

Kubusa96 (Mercedes, P3):
""Tak jak zawsze w IV sezonie, trening był bardzo pracowity. Pierwsza część to oczywiście sprawdzanie opon, nie jestem do końca zachwycony tym, jak to wypadło, dlatego musimy pozbierać jeszcze więcej danych. Przy pozostałej części sprawdzaliśmy, na co nas stać i tu już było znacznie lepiej. Byłem początkowo trochę zaskoczony tym, jakie wyniki mają inni, za to Szymek odpalił i bardzo mnie to cieszy, bo wcześniej nie mógł się odnaleźć w drugim sektorze i sporo tam tracił. Wydaje mi się, że już to opanował. Mój czas też nie był najgorszy, natomiast miałem dwa takie okrążenia, kiedy mogłem zyskać więcej, ale jednak psułem te kółka. Myślę jednak, że jutro fajny wyścig przed nami, będzie jednak bardzo ciężki. Nie myślę o tym, ile punktów nam potrzeba, czy ile punktów mi potrzeba, żeby pokonać Taraska. Nie chcę sobie zaprzątać tym głowy, bo to tylko dekoncentruje. W wyścigu natomiast trzeba być skoncentrowanym przez pełne 38 okrążeń i jutro tego wymagam od siebie. Reszta myślę jutro będzie groźniejsza, mam nadzieję, że obejdzie się bez deszczu, a wyścig będzie emocjonujący i bez żadnych dziwnych zdarzeń na torze. Bardzo na to liczę, tym razem wyjątkowo. Warto bowiem udanie zakończyć ten sezon. "

Kamillo99 (McLaren, P4):
""Bardzo udany trening jak na Kielce, liczę jutro na dobre zakończenie sezonu. "

Zatem ostatni trening w IV sezonie zakończony i teraz już wszyscy mogą tylko myśleć o kwalifikacjach i wyścigu, które zapowiadają się naprawdę emocjonująco. Choć to ostatni wyścig, walka trwa i nie ma co liczyć na to, że będzie tu tak ciekawie, jak na ostatnim etapie Tour de France. Walka trwa w najlepsze, wielu kierowców ma o co walczyć, a każdy na pewno będzie chciał po prostu udanie zakończyć ten sezon. Liczymy zatem na duże emocje, ale przede wszystkim czystą, sportową walkę do samego końca i na to, że w udanych nastrojach jako liga będziemy mogli zamknąć trzymiesięczną rywalizację i zasiąść potem do świątecznego stołu. Zapraszam zatem serdecznie do rywalizacji, prosząc przy tym o rozsądek i rozwagę. Warto. A na dziś to już wszystko. Pozdrawiam, Kubusa96.
Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. SzymussoMercedes1:11.391-
2. MarkovskyMcLaren1:11.6470:00.256
3. Kubusa96Mercedes1:11.6850:00.294
4. Kamillo99McLaren1:11.9700:00.579
5. TaraskLotus1:12.0230:00.632
6. Patryk KręgielFerrari1:12.4160:01.025
7. BartiFerrari1:12.7260:01.335
8. NorbiToro Rosso1:12.9080:01.517
9. AfterToro Rosso1:13.3140:01.923
10. MikruseKRed Bull1:14.9210:03.530
11. KiroshimaSauber1:15.5770:04.186
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430