header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Głosowanie na tory turniejowe pokazało ogromną różnorodność w upodobaniach kierowców. Udało się jednak niemal chwilę po rozpoczęciu rozstrzygnąć gdzie pojedziemy. I tak z torów ,,klasycznych" wypadł Interlagos, który minimalnie pokonał Spa, z torów ulicznych pojawimy się w Montrealu (nieznaczna wygrana z Walencją), z torów ,,współczesnych" zobaczymy Fuji (minimalnie pokonało tory w Szanghaju i Baku), a na koniec zawitamy do Poznania. W kwestii polskiego obiektu problemów było najmniej - aż 6 z 11 głosujących wskazało właśnie ten obiekt. Tory zostały spakowane w jeden plik i tym samym cały trackpack jest już dostępny w download w dziale ,,Tory na II turniej".

Teraz o zasadach turnieju, o których wprawdzie już co nieco było wspominane, ale zbierzmy je teraz wszystkie w jednym miejscu. O godzinie 18:30 startują kwalifikacje na torze Interlagos, przy czym każdy kierowca ma tylko jedno okrążenie pomiarowe, mając czysty tor. Wyjeżdżamy w kolejności odwrotnej do klasyfikacji końcowej IV sezonu, przy czym drugi kierowca będzie mógł wyjechać z boksu dopiero w momencie, gdy pierwszy kierowca wyjedzie na prostą startową, analogicznie trzeci kierowca może ruszyć z garażu dopiero wtedy, gdy drugi kierowca znajdzie się na prostej start/meta i tak dalej. Okrążenie zjazdowe nie jest wymagane, kierowca po zakończeniu jedynego pomiarowego kółka może wcisnąć ESC (a nawet powinien, żeby nie przeszkodzić innemu). Tak samo nie jest wymagane okrążenie zjazdowe po zakończeniu wyścigu, a okrążenia formującego nie ma. Do pozostałych trzech wyścigów startujemy w kolejności odwrotnej do aktualizowanej na bieżąco klasyfikacji turnieju. Na Interlagos, w Kanadzie i Japonii wyścigi potrwają 14 okrążeń, zaś ostatni w Poznaniu - 15. Łącznie zatem do pokonania 57 kółek - dużo, ale o to chodzi w turnieju, by wykazać najlepszego w krótkim ale intensywnym czasie. Zużycie opon jest wyłączone, pit-stop nieobowiązkowy, ale paliwa już musicie pilnować. Reszta zasad jest taka sama co w trakcie normalnego sezonu ligowego. Wybór zespołów nastąpi jutro na zasadzie losowania.

Teraz kilka informacji o nowym sezonie. Mod jest już praktycznie gotowy i w poniedziałek zostanie opublikowany wraz z wstępnym kalendarzem. Potem nastąpi wybór torów w krajach, w których do wyboru jest więcej niż jeden obiekt. Takich miejsc jest 6. Pojawią się także drobne zmiany w regulaminie, z najważniejszych - dystans wyścigu będzie zmniejszony do 50%, a na wyścig dostępne będą trzy mieszanki opon, z czego z dwóch należy skorzystać z wyścigu. Prawdopodobnie też będzie wprowadzony obowiązek startu na takich oponach, na jakich pojechano w kwalifikacjach. Teraz informacja najistotniejsza - testy przedsezonowe są już zaplanowane. Odbędą się w dniach 12-14 stycznia (piątek-niedziela) na torze w Bahrajnie i będą przebiegać w taki sam sposób jak dotychczas - w piątek 60 minut jazdy na mokrym torze, w sobotę tyle samo czasu na suchym torze, a w niedzielę suchy tor i pół godziny jazdy, a następnie wyścig na dystansie 10 okrążeń i z jednym pit-stopem i zmianą opon na inną mieszankę. Pierwszy wyścig V sezonu planowany jest tydzień po testach, prawdopodobnie będzie to 19 stycznia.

Proszę zatem o uważne śledzenie strony, gdyż teraz ciągle będzie się coś działo. A jutro zapraszam na II turniej ligowy, który zapowiada się bardzo ciekawie. Tytułu z I turnieju (jeśli można tak powiedzieć) broni Barti, a sama tamta edycja obfitowała w niespodzianki. Jak będzie tym razem? Jak lepsi kierowcy będą sobie radzić ze startem z tyłu stawki? Przekonamy się podczas niedzielnej zabawy. Przypominam - start o 18:30. A na ten moment to tyle. Pozdrawiam, Kubusa96.
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430