header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Bartek, gratuluję znakomitego wyniku, jakim niewątpliwie jest to drugie miejsce. Czy spodziewałeś się tego rezultatu?
Barti: Dziękuje za gratulacje. Powiem szczerze spodziewałem się lokaty w pierwszej 5, bo jednak tempo miałem tutaj przyzwoite. Po kwalifikacjach miałem nawet myśli że jest szansa na 3 lokatę i tego się trzymałem szkoda tylko tych kontaktów. Mnóstwo walki się zwróciło i pod koniec wyścigu miałem szansę na walkę o podium z moim zespołowym partnerem i Czesiem. Na pewno dużo dało przyblokowanie Czesia przez Patryka co dało mi na ostatnim okrążeniu dużo spokoju.

Czy w następnych wyścigach również zamierzasz walczyć o podia, czy traktujesz to na spokojnie?
Moim głównym celem jest zajmowanie miejsc w czołowej 5. Powiedzmy szczerze, że czasówki poprawiłem i widać dosyć spory efekt. W Australii p3 w kwalifikacjach w Malezji p3 jeżeli utrzymam tempo to jest szansa, że w tym sezonie może jeszcze stanę na podium, ale głównym celem jest top5.

Twój kolega z zespołu, Patrique, ma na początku sezonu niemałe problemy z jazdą w kontakcie z rywalami i marnuje szanse na dobre wyniki. Co gorsza, to nie dzieje się pierwszy raz. Jak myślisz, dlaczego tak się dzieje i czy to się zmieni?
Moim zdaniem Patryk czasem bardzo dużo chce osiągnąć i przez stawianie tych celów popełnia więcej błędów. Sami widzimy jak się zachowuje podczas czasówek wykręca czasy lepsze od moich i powiedzmy szczerze ma większe doświadczenie ode mnie. Moim zdaniem niech skupi się na zabawie i jeździe przed siebie i to powinno mu pomóc, bynajmniej sam byłem w 4 sezonie w podobnej sytuacji, ale wybrnąłem jak widać z tego. Więcej luzu mniej spin jazda na spokojnie i widać efekty.

Patryk, w wyścigu prezentowałeś naprawdę mocne tempo, ale znów miałeś problemy w rywalizacji z innymi kierowcami. Dlaczego tak się dzieje? Czy to brak koncentracji, czy może coś innego?
Patrique2001: Hmm... w niektórych sytuacjach to był po prostu pośpiech, w niektórych przeceniłem swoje umiejętności, a w niektórych uważam że nie ja byłem winny.

O jakich sytuacjach myślisz, mówiąc, że nie byłeś im winny?
Odnoszę takie wrażenie po przestudiowaniu zjazdu do boksu w wykonaniu Szymka. Otóż zjeżdżał on będąc na wewnętrznej stronie zakrętu, zaś ja byłem po zewnętrznej. Wyglądało to mniej więcej tak, jakby w ostatniej chwili postanowił zjechać. No i w moim przekonaniu skręcił mi wprost pod koła, jego auto wyleciało w górę... sytuacja dziwna, aczkolwiek jeśli werdykt FIA był inny, to trudno. I jeszcze raz Szymka za to przepraszam.

Jak skomentujesz znakomity wynik Twojego kolegi z teamu - Bartiego? Czy w kolejnych wyścigach możemy go regularnie widywać bijącego się o podium?
Pojechał bardzo dobry wyścig. Co prawda pomógł mu Safety Car, ale jednak chwała mu za podium. Myślę, że obrazki ukazujące Bartiego bijącego się z Ferrari, czy McLarenami o podium to będzie już norma, a nie jednorazowe wyskoki.

Trzask, drugi wyścig i drugi raz masz niesamowitego pecha, tym razem nie udało Ci się wyciągnąć wyniku. Jak odbierasz to 9. miejsce?
Tarask: Tak naprawdę to te 9. miejsce traktuję tak, jakbym w ogóle nie zdobył punktów i odpadł z wyścigu. Na pewno nie o to walczyłem. Naprawdę szkoda, bo 2. miejsce było pewne, ale trzeba się z tym pogodzić.

Do momentu restartu wyścigu prowadziłeś. Jak myślisz, czy udałoby Ci się wygrać, gdyby wyścigu nie przerwano?
Ciężko powiedzieć w jakim stopniu wypaliłaby moja taktyka, która przewidywała 3 pit-stopy. Opony supermiękkie były o wiele szybsze od twardszych mieszanek, szczególnie przy mniejszej ilości paliwa i myślę, że miałbym jakieś szanse na wygraną. Ogólnie tempo jednak miałem trochę słabsze od Marka, więc byłoby ciężko.

Zacząłeś kwalifikacje na miękkich oponach, a jednak zdecydowałeś się na ostatnie okrążenie założyć ogumienie super miękkie. Z czego to wynikało?
Gdy zobaczyłem, że Marek chce wystartować na oponach pośrednich, od razu postanowiłem, że wystartuję na mieszance supermiękkiej. Markovsky startował dopiero z 7. miejsca, więc mogłem zyskać sporo czasu.

Kiro, gratuluję drugiego z rzędu ukończonego wyścigu, to w Twoim wypadku bardzo ważne. Jednak niestety znów bez punktu. Czy bardzo jesteś rozczarowany faktem, że to tylko 11. miejsce?
Kiroshima: Wiem że potrafiłem lepiej pojechać ale dręczyłem się ze sporym zużyciem opon.

No właśnie, wydaje się, że Twój bolid bardzo te opony pożera. Czy wiesz z czego to wynika i czy jest jakaś szansa na poprawę tego?
Myślę że to mój styl jazdy powoduje takie szybkie użycie opon ciężko powiedzieć czy dam jakoś radę temu zaradzić.

Czy w najbliższym czasie Twoim celem będzie zdobycie punktów, czy też ważniejsze dla Ciebie jest dojechanie do mety, bez względu na wynik?
Moim celem przede wszystkim jest dojechać do mety a przy dobrych warunkach zdobycz punktowa. Z Bartim próbujemy doskonalić jazdę żeby potem przełożyć to na wyścigi.

Za nami dwa wyścigi, które były niesamowicie zwariowane i było w nich sporo pozytywów, ale i negatywnych sytuacji. Jak Wy to oceniacie? I czy ten sezon może być najlepszy dla ligi?
B: Będąc szczerym z mojego punktu widzenia widać bardzo duży rozwój ligi wszyscy kierowcy nawet Kiroshima mogą walczyć o punkty o wysokie cele to jest na pozytyw. Wszystkiego możesz się w wyścigu spodziewać. Negatywy natomiast to bardzo dużo kontaktów, które powiedzmy szczerze trochę psują zdrową rywalizację chociaż no jednak przyznać trzeba, że to też jest część wyścigów i to trzeba umieć wybaczyć. Sezon może być najlepszy dla ligi, gdyż no bardzo dużo kierowców ma szanse na podium m.in Marek, Tidi, Kuba, Szymek, ja, Tarask, czy Norbi. Chociaż w dosyć kuriozalnych warunkach może się okazać, że nawet słabszy kierowca może stanąć na podium czego przykładem jest 3 miejsce w Malezji Czesia, za co wielkie gratulacje.

P: Jeśli niektórzy kierowcy (w tym ja) się nieco poprawią, to może to być jeden z lepszych sezonów. Uważam, że mamy potencjał na dobre wyścigi, a kierowcy indywidualnie na solidną, równą jazdę.

T: Nie do końca z tych sytuacji jestem zadowolony, szczególnie, gdy obrywają ciągle ci sami kierowcy. To jest nie fair. Mam nadzieję, że tylko początek będzie taki pokręcony, bo jeśli wyeliminujemy te negatywne sytuacje, to sezon ten może być naprawdę świetny i emocjonujący.

K: Myślę że ten sezon może być bardzo intensywnie ciekawy nie mamy już dominacji aż tak potężnej ale widać niektórzy pokazują swoją moc przykładowo Barti miał świetny start sezonu gdyby nie stłuczka ze mną w Australii by mógł dobrze też skończyć.

Czy Waszym zdaniem to, że tak dużo kierowców miało w dwóch pierwszych wyścigach szanse na podium to efekt tego, jak te wyścigi wyglądały, czy też jednak będzie to normą?
B: W pewnym sensie wyjazdy Safety Car miały pewne znaczenie, bo jednak w normalnych warunkach Czesio nie miałby przynajmniej tak mi się wydaje szans na podium. Chociaż normą może się okazać to że co wyścig możemy zobaczyć zupełnie inne osoby na podium tak jak wspominałem. Cztery zespoły na pewno będą walczyć o podia mam na myśli McLarena, Saubera, Ferrari i Lotus też. Chociaż powiedzmy sobie szczerze After jeszcze może namieszać tylko musi znaleźć motywacje pozbierać się i cisnąć dalej. Świetnym przykładem może być Kiroshima, który jednak jeszcze w tym sezonie nie punktował, ale widać progres w jego jeździe, bo jednak jego jazda w poprzednich sezonach bądźmy szczerzy, że odbiegała daleko od ideału. Wracając w tym sezonie może się wydarzyć wszystko także nie skreślajmy zawodników z tyłu stawki, bo też mogą namieszać sporo.

P: Myślę, że to raczej efekt niechcianych neutralizacji. Pozbycie się samochodu bezpieczeństwa "zabetonuje" nam stawkę.

T: Myślę, że to bardzo dużo zależało od przebiegu wyścigów. Gdy wyjeżdżał SC, dla innych nagle otwierała się droga do dobrego wyniku, a dla innych odwrotnie. Mam nadzieję, że w reszcie sezonu, gdzie nie powinno być takich niespodzianek, ci teoretycznie słabsi kierowcy będą i tak włączać się do walki o wyższe lokaty.

K: Reszta sezonu może być interesująca bo mamy dwóch nowych kierowców - Czesia, doświadczenie ma a także znajomego Taraska (Mikrokozaczek - przyp. red.) który się uczy lecz pamiętajmy o Ferrari, Lotusie i Sauberach mogą odegrać kluczową rolę też. Duża ilość kierowców ma swoje plusy i minusy plusem jest dużo walki a minusem że mogą wywoływać kolizję z innymi i psuć im wyścig. Szkoda że Darek nie ma wystarczająco silnego pc żeby z nami rywalizował.

To tyle ode mnie, dziękuję serdecznie.
B: Również dziękuje i do zobaczenia w Indiach.

P: Również dziękuję.

T: Dziękuję.

K: Dziękuję też pozdrawiam. Kiroshima aka Koza. Meeee
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430