· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Na tor przybyła jedenastka kierowców - duet McLarena, duert Ferrari, duet Renault, Szymusso (Sauber), Muerte19991, który walczy o powrót do ligi poprzez udział w treningach z Virgin Racing, a także PoProstuAdi, który nieoczekiwanie zastąpił w HRT Mikrokozaczka, także Kiroshima, który najchętniej by tu w ogóle nie jechał, ze względu na wydarzenia z 1994 roku, oraz MikruseK, który chciałby tu wypaść jak najlepiej - wszak Imola to niejako domowy tor Scuderii Toro Rosso. Mimo, iż prognozy wyraźnie sugerowały deszcz, ten ominął Bolonię. Tak więc o godzinie 19:00, przy suchym torze i chmurach na niebie, zaczęły powiewać zielone flagi.
Na początku sesji na czele mieliśmy Kamillo99, który kręcił czasy na poziomie 1:21, jednakże szukał on optymalnych ustawień. Tuż za nim mieliśmy Markovsky'ego oraz Adriana. Ze stratą 0.7 sekundy do kierowcy HRT znalazł się Patryk, który skupiał się na sprawdzaniu tempa wyścigowego. Ze stratą ponad sekundy do kierowcy Renault plasował się Szymusso, który realizował ten sam program. Za nimi plasowali się Muerte, MikruseK i Kiro. Jednakże paru kierowców nie ominęły problemy - Szymek znów miał problemy z internetem, zaś Marek miał problemy z kierownicą. Mechanicy wyeliminowali w jego samochodzie usterkę metodą "wyjmij-włóż".
Mniej więcej w połowie sesji na czoło wyszedł Tarask, z czasem 1:20.219. 0.017 sekundy za kierowcą Ferrari znalazł się Marek. Między nich potrafił się jeszcze wcisnąć Patrique, który stracił do Taraska 0.009 sekundy. Warto dodać, iż kierowca Renault przejechał swoje okrążenie na oponach supermiękkich, zaś kierowcy Ferrari i McLarena na ultramiękkich. Ta sytuacja mocno rozsierdziła dwukrotnego mistrza ligi i zszedł poniżej minuty i dwudziestu sekund. Patryk chciał kontynuować test tempa kwalifikacyjnego na oponach z czerwonym paskiem, lecz zespół ściągnął go do boksów i odział jego bolid w opony z fioletowym paskiem. Efekt: 1:19.868. Mechanicy i inżynierowie Ferrari momentalnie rozpoczęli pielgrzymkę do garażu Renault, w celu podpatrzenia ustawień samochodu. Po swojej wyprawie jajogłowi doszli do wniosku, że podążyli tą samą ścieżką.
W końcówce sesji na torze zjawił się Barti, który przez jakieś 50 minut sesji siedział na stołówce i zajadał się spaghetti po bolońsku, ze łzami wzruszenia wspominając kuchnię Ferrari. Prawdopodobnie dodatkowe kilogramy spowolniły kierowcę Renault, który wykręcił czas 1:21.316. Na sam koniec sesji przyszedł Norbi, który prawdopodobnie spędził sesję na stołówce z Bartim, a także widząc że kierowca Renault zmierza do garażu, wziął jego porcję spaghetti. Tym kulinarnym akcentem zakończył się trening.
Po treningu wiemy, iż o zwycięstwo tradycyjnie będą się bić kierowcy Renault, McLarena i Ferrari. Kwalifikacyjne tempo Sauberów to zagadka, zaś w środku stawki można spodziewać się zażartej walki. Kiroshima zaś będzie zapewne chciał w ogóle wystartować, mając z tyłu głowy problemy w Indiach i Belgii. To na tyle z dzisiejszego treningu. Czy Patrique wreszcie wygra wyścig? Czy Kiro dojedzie do mety? Czy Barti i Norbi ponownie będą obżerać się makaronem? Na te i inne pytania poznamy odpowiedź jutro po godzinie 21. Pozdrawiam, Patrique!
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum