header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Witaj Barti, po klapie w Hiszpanii, w USA pojechałeś bardzo dobrze. Jakie są Twoje odczucia po tym wyścigu?
Barti: Ogółem GP było dosyć trudne dla mnie o ile w poprzednich wyścigach nie mogłem narzekać na tor tak 1 raz w tym sezonie zdarzyło się że tor nie leżał po prostu mi. Kwalifikacje wyszły dosyć słabo. Wyścig powiedzmy sobie szczerze po kontakcie z Kamilem spadłem na 10 miejsce i musiałem naprawdę spiąć 4 litery o dziwo nie byłem wściekły wtedy tylko robiłem swoje. Gdyby nie kontakt z Kamilem sądzę, że była szansa na walkę z Szymkiem o 4 pozycję, chociaż nie ma co narzekać celem na to GP była pierwsza piątka i udało się to zrobić.

W zespole Lotusa można zaobserwować bardzo dziwną rzecz - kierowcom przeplatają się dobre wyścigi ze złymi, gdy Ty pojedziesz dobrze, to Twój team-mate źle. Z czego to może wynikać? Co można z tym zrobić?
Szczerze to sam nie wiem co się dzieje to jest dosyć irytujące bo jednak jakbyśmy nie mieli takich problemów to byśmy byli bardzo wysoko w klasyfikacjach. Po prostu może nie potrafimy w każdym wyścigu skupić się na 100%? Szczerze sam nie wiem. Wydaje mi się, że trzeba przede wszystkim jechać swoim tempem i starać się nie popełniać błędów, zwłaszcza jak środek stawki jest naprawdę bardzo mocny i praktycznie o 4 pozycję w klasyfikacji generalnej bije się obecnie 5 kierowców.

Co do walki w klasyfikacji generalnej, to jest bardzo ciekawie. Jak oceniasz swoje szanse w tej walce? Czy stawiasz sobie jakiś cel?
Powiem szczerze cel główny miałem taki żeby po prostu kończyć w pierwszej 5 wyścigi w generalce nie myślałem tak o tym. Patrząc teraz na swoje tempo i to jak jeżdżę jeśli uda mi się kończyć wszystkie wyścigi to sądzę, że głównym celem będzie zdobycie 5 miejsca w klasyfikacji generalnej chociaż nie będę kłamał mówiąc, że chciałbym nawet i 4 miejsce spróbować zdobyć.

Mikrus, raczej spokojny wyścig w Twoim wykonaniu i solidne 9. miejsce. Jakie są Twoje odczucia po tym GP?
MikruseK: Hmmm. Kolejny udany wyścig. Przynajmniej dla mnie. After starał sie jak mógł ale za nic nie mógł wycisnąć więcej. Szkoda bo nie takie były nasze cele na wyścig. Odrobimy! Ogólnie to troche zaryzykowalem ze strategią i na ostatnim zakręcie opona mi pękła przez co wyjechałem za szeroko, mialem cieplo bo After byl sekunde za mną.

Niespodziewanie dojechałeś pozycję przed swoim team-matem. Czy zmobilizuje Cię to do walki w następnych wyścigach?
Nie miało to jakiegoś wielkiego wplywu. Juz wcześniej dotrzymywalem Afterowi kroku, lecz ten robił dużo mniej błędów. Tutaj zadecydowały błędy wlasnie jego, ponieważ tor nie był stworzony dla niego. A ja? Ja walcze w kazdym wyścigu tak samo. Tak samo mocno.

Warto dodać, że nie zostałeś zdublowany w tym wyścigu, co dla Ciebie jest porządnym osiągnięciem. Czy uważasz, że w ostatnim czasie mocno rozwinąłeś się jako kierowca?
Moje straty na jednym kółku do reszty nie uległy zmianie, więc nie czuje sie jakoś skillowo mocniejszy. Dojrzałem jako kierowca. Popełniam coraz mniej błędów, czego dowodem może byc fakt, iż ukończyłem każdy wyścig od startu sezonu. Ten wyścig tylko utwierdził mnie, ze warto jechac bezpiecznie. Zeby dogonic stawkę nie wystarczą sety od taraska i powinienem uczyć się, tylko jak na razie nie mam do tego warunków.

Kamil, to już trzecie podium dla Ciebie w tym sezonie, co pokazuje, że na stałe dołączyłeś do czołówki. Co do wyścigu, jak jechało Ci się na tym torze? Czy zaprezentowałeś się najlepiej jak mogłeś?
Kamillo: Tor Austin zdecydowanie należy do moich ulubionych i w wyścigu jechało mi się świetnie. Na początku wyścigu spadłem na koniec stawki, a potem sporo czasu straciłem na walkach. W tamtym momencie myślałem, że już ciężko będzie powalczyć o wysokie miejsce. Jednak strategia tym razem była świetna i tempo również było bardzo dobre. Myślę, że zaprezentowałem się najlepiej jak mogłem.

Czy uważasz, że mógłbyś powalczyć o drugie miejsce gdyby nie sytuacje z pierwszego zakrętu?
Nie wiem czy bym powalczył, ale na pewno bym był bliżej... :p

W tym sezonie mogliśmy się wiele razy dowiedzieć, że taktyka jest niezwykle ważna. McLaren ma tą korzyść, że wam te opony zużywają się wolniej. Z czego może to wynikać? Czy zwracacie szczególną uwagę na zminimalizowanie zużycia?
W tym wyścigu trochę zaryzykowałem i się opłaciło. Jechałem po prostu swoje a opony dały radę. Myślę, że innym też by wytrzymały bez problemu...

Na następne GP przenosimy się na nieznany naszej lidze tor Buenos Aires. Czego spodziewacie się po tym torze, wyścigu na nim?
Barti: Kilka okrążeń już przejechałem i muszę przyznać, że na tym torze przyjemnie mi się jeździ i wydaje mi się nawet, że bardzo solidnie. Patrząc na swoją formę oczekuję przede wszystkim dobrej walki. Na pewno trzeba ostrożnie jechać na limicie, gdyż najmniejszy błąd kończy się tak naprawdę na żwirze czy trawie, które na tym torze są powiedzmy szczerze jak wyrok śmierci. Myślę, że jeżeli nie popełnię błędów nikt nie uderzy mnie i nie będzie problemów sądzę, że pierwsza piątka jest na wyciągnięcie ręki a kto wie może i podium? Pożyjemy zobaczymy :)

Mikrus: To jest dość trudny tor. Techniczny. To dla mnie wielkie wyzwanie i postaram się zrobić co w mojej mocy. Nie podniecam sie za bardzo, ale chcialbym go ukończyć w punktach.

Kamillo: Sprawdzałem ten tor, na razie jest słabo, ale do wyścigu może się wiele zmienić. Będę starał się jeździć dobrym i równym tempem oraz nie popełniać błędów.

Niedługo okienko transferowe. Czy planujecie przenosiny do innego zespołu?
Barti: Po co zmieniać to co jest dobre? Współpraca z Patrykiem przebiega naprawdę pomyślnie i jeden i drugi widać coś na tym zyskujemy wypada jeszcze poprawić te DNF i myślę, że będzie wszystko w porządku. Na pewno w planach mam nadal motywację Kiroshimy, chociaż bądźmy szczerzy jeżeli chce coś osiągnąć musi on przede wszystkim zmienić styl jazdy.

Mikrus: Rozważę oferty, ale szczerzę wątpię, ponieważ współpraca z Afterem układa sie bardzo dobrze.

Kamillo: Raczej nie.

To ode mnie wszystko, dziękuję za konferencję.
Barti: Dzięki również do zobaczenia w Buenos Aires.

Mikrus: Dzięki również, trzymaj się.

Kamillo: Nawzajem
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430