header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Na torze zjawiła się dwunastka kierowców - duet McLarena, Saubera, Renault, HRT, oraz Norbi (Ferrari), Szprycek (Virgin), MikruseK (Toro Rosso) i Piter1998 (Red Bull). Tor spowiły chmury, na deszcz się jednak nie zanosiło. Punktualnie o godzinie 19:30 przy wyjeździe z boksów zapaliło się zielone światło i sesja treningowa ruszyła.

Początek sesji upłynął pod znakiem szukania ustawień w zespole McLarena oraz symulacjami wyścigu w Renault i Sauberze. O ile Marek i Kamil kontrolowali sytuację i pewnie okupywali miejsca 1-2, o tyle kierowcy Renault i Saubera, jadąc bolidami zatankowanymi "pod korek" rywalizowali nie tylko sami ze sobą, ale też z dolną częścią środka stawki. To jednak nie powinno nikogo dziwić, ponieważ wiadomym było, że kierowcy z Enstone i Hinwil stosują zasłony dymne. Dysproporcje w czasach okrążeń były dosyć wysokie - trzeci kierowca mógł tracić do Marka sekundę, podczas gdy czwarty tracił już trzy sekundy. W międzyczasie z toru zniknęli Kamillo i Norbi - o ile ten pierwszy zrobił to z nieznanych przyczyn, o tyle ten drugi jest kontuzjowany, także wybaczamy. Problemy nie opuściły Kiro, po raz kolejny nie był w stanie przejechać okrążenia. Jego jutrzejszy start stoi obecnie pod znakiem zapytania, cała liga trzyma kciuki za HRT, aby uwinęli się z problemami.

W tym samym czasie na czele umocnił się Markovsky, który ustawił poprzeczkę na poziomie 1:38.5. Na drugie miejsce, ze stratą 0.7 sekundy wskoczył Patrique. Pikanterii dodawał fakt, że Mistrz Ligi ustanowił ten czas na oponach ultramiękkich, zaś "Nożycoręki" na supermiękkich. Za nimi znaleźli się Barti oraz Szymusso, którzy stale zamieniali się miejscami. Jednakże tak kolorowo nie było w Red Bullu. Piter nie mógł odnaleźć optymalnych ustawień, ale z pomocą przyszedł jeden z członków świętokrzyskiego kwartetu i pokazał mu co i jak. Kierowca Red Bulla poprawił swój czas, ale nieznacznie. W tym samym czasie o poprawę wyniku walczył Patrique. Tym razem wyjechał na oponach ultramiękkich, jednak co ciekawe - nie mógł poprawić czasu! A jeśli już to zrobił, to o kilka setnych... wtedy też Kiro definitywnie odpuścił dzisiejszy trening i opuścił tor. Jeśli na ulicach Soczi ktoś zobaczy kozę w dresie Adidasa będącą pod wpływem alkoholu, proszę się nie niepokoić!

Końcówka sesji przyniosła niespodziewane rozstrzygnięcia. W czasie, gdy Marek pracował nad tempem wyścigowym, Patryk i reszta nad przejazdami kwalifikacyjnym, nastąpiło przebudzenie mocy w Virginie. Nieoczekiwanie bolid rosyjsko-brytyjskiej ekipy spisuje się tu bardzo dobrze. Mówi się, że Muerte pracował nad nowym paliwem, na co świadczy aparatura do pędzenia pod motorhome tej ekipy. Jak chcecie darmowy alkohol, zapraszam do Virgin Racing! Choć sam Muerte był nieobecny, to wyprodukował takie paliwo, że Szprycek wskoczył na drugie miejsce! Po sesji okazało się, że Szprycek trochę poszerzał zakręty. I raczej nie tylko on... tą niespodzianką zakończył się trening w Soczi.

Wyniki sesji wskazują na walkę Marka, Szprycka, Patryka i Szymka. Nie znamy jednak formy Taraska, nieobecnego dziś na torze. Kluczem do zwycięstwa będzie przede wszystkim taktyka, bezbłędna jazda i unikanie poszerzania. Co do tego ostatniego, FIA już podejmuje kroki i ściąga sędziego. Jeśli ktoś odważy się ściąć lub poszerzyć tor - czeka go gułag kara. Kto odniesie triumf na rosyjskiej ziemi? Kto powtórzy manewry Daniila Kvyata z 2016 roku? Czy komunistyczne Renault zaśpiewa hymn ZSRR na podium? Na te oraz inne pytania odpowiedzi poznamy jutro po godzinie 21. Pozdrawiam, Patrique!

Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. Markovsky McLaren1:38.502-
2. Szprycek Virgin1:39.1930:00.691
3. Patrique2001 Lotus Renault1:39.2130:00.711
4. Szymusso Sauber1:39.3410:00.839
5. Barti Lotus Renault1:39.8250:01.323
6. Kamillo99 McLaren1:39.9630:01.461
7. Kubusa96 Sauber1:40.0350:01.533
8. oZikaR HRT1:40.4460:01.944
9. MikruseK Toro Rosso1:41.5970:03.095
10. Piter1998 Red Bull1:42.1990:03.697
11. Norbi Ferrari--
12. Kiroshima HRT--
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430