header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Witaj Kuba i gratuluję pierwszego w tym sezonie podium. Tor zdecydowanie Ci leżał i wykorzystałeś to bardzo dobrze. Czy spodziewałeś się przed wyścigiem takiego rezultatu, czy jesteś w pełni zadowolony ze swojej jazdy?
Kubusa: Bardzo dziękuję za gratulacje. Absolutnie nie nastawiałem się na to, by zdobyć podium. Kiedy w kwalifikacjach uplasowałem się wysoko, spodziewałem się raczej, że skończy się jak w Chinach, gdzieś na mniej więcej siódmym miejscu. W końcu miałem też strategię trzech pit-stopów, więc nie liczyłem na zbyt wiele. Jednak w trakcie wyścigu okazało się, że moja strategia idzie świetnie, podczas gdy rywale męczyli się trochę z jazdą na dwa postoje i nie do końca im to pomogło. Zwietrzyłem swoją szansę w połowie wyścigu i postanowiłem cisnąć ile się dało, co przyniosło rezultat. Jestem bardzo szczęśliwy z tego powodu, bo był to jeden z najlepszych wyścigów, jakie pojechałem na rFactorze. Nie popełniałem błędów, byłem pewny i umiałem skorzystać ze swojej szansy. Fajnie, że miało to miejsce w Abu Dhabi, bo ten tor bardzo mi pasuje i lubię po nim jeździć. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie pomoc Szymka, który przygotował znakomity setup na to GP i bardzo mu za to dziękuję. Szkoda, że on miał karę i zdarzyły mu się przygody, bo tak to myślę, że podium zdobyłby na dużym luzie. Dziękuję również innym kierowcom za gratulacje. To bardzo miłe, gdy prawie cała stawka gratuluje ci udanego występu, bo to znaczy, że chyba cieszę się u nich szacunkiem.

Tylko Ty postawiłeś na strategię trzech pit-stopów, co mogło być ryzykowne, ale okazało się być znakomitym ruchem. Czy myślisz, że gdyby inni kierowcy również postawili na 3 zjazdy, mogłoby być ciężej o podium?
Bardzo mi trudno odpowiedzieć na to pytanie. Na pewno Patrique miał problem z oszczędzaniem opon, ale czy reszta na tym straciła? Kamil akurat był po prostu na tym torze trochę za wolny, nie myślę, że jego słabszy wynik to efekt strategii. Mi się to opłaciło, ponieważ nie musiałem się zastanawiać nad tym, czy opony mi wytrzymają, mogłem jechać tak jak lubię na tym torze, czyli na limicie i do tego korzystałem z tego, że przeważnie jechałem na ultra miękkich oponach. Fajnie, że to wypaliło, bo zawsze byłem w tym sezonie stratny przez opony i większa liczba pit-stopów nic mi nie dawała. Tutaj to się opłaciło mi, ale nie jestem przekonany, czy innym przyniosłoby to taki sam efekt.

Sauber ma w tym momencie 13 punktów przewagi nad zespołem Lotus Renault i zapowiada się walka do samego końca o 3. miejsce. Czy myślisz, że będziesz w stanie utrzymać dobrą dyspozycję w następnych wyścigach i pomóc zespołowi w osiągnięciu 3. miejsca w klasyfikacji konstruktorów?
Będzie nam bardzo trudno. Nie zapominajmy, że w tym sezonie zespół z Enstone jest bardzo mocny i jego kierowców w każdej chwili stać na to, by zdobyć miejsce na podium. Naszym atutem jest Szymek, który jest teraz w bardzo dobrej formie i myślę, że w ostatnich wyścigach wciąż może wiele zdziałać, ale Patrique2001 i Barti to bardzo mocni zawodnicy i będzie ich ciężko pokonać. Oczywiście, oni teraz będą chcieli za wszelką cenę nas pokonać, a wiemy, że gdy za bardzo chcą, to tym bardziej im nie wychodzi, ale kto wie, może teraz zaczyna się to zmieniać. Przede wszystkim, liczę na to, że będzie to bardzo fajna, zdrowa i czysta rywalizacja, po której pokonany pogratuluje lepszemu. Nie będę miał z tym problemu, jeśli okażemy się gorsi, aczkolwiek oczywiście fajnie by było zostać na trzecim miejscu. Jestem gotowy do rywalizacji, ale będzie naprawdę bardzo trudno. Nie oszukujmy się - o powtórzenie podium będzie mi już bardzo trudno i nie nastawiam się na to. Kluczem będzie, bym ja dojeżdżał przed Bartim, a Szymek przed Patrykiem, ale wiemy, jak to bywa. Tym bardziej, że u mnie z oponami jest naprawdę krucho, więc jestem w teoretycznie najgorszym położeniu. Mogę jednak zapewnić, że damy z siebie wszystko i łatwo rywalowi nie odpuścimy.

After, 8. miejsce nie jest dla Ciebie chyba takie złe, ale tempo jakie prezentowałeś na treningu i kwalifikacjach dawało nadzieję na lepszy wynik. Czy jesteś zadowolony ze swojej jazdy w wyścigu?
After: Ogólnie bardzo dobrze mi się tu jeździło, troche pecha miałem na startu, gdyż mój teammate mnie skosił i spadłem z 6 na ostatnią pozycje i trzeba było wszystko nadrabiać, ale mimo to dobrze poszło, może gdybym inną strategię obrał to byłbym wyżej

Czy była jakaś szansa, by wyprzedzić Norbiego, który wyprzedził Ciebie o niespełna 2,5s?
Próbowałem ile mogłem, blokowałem za wszelką cenę, ale Norbi miał jednak tą przewagę, że miał świeższą mieszankę.

Czy wierzysz, że przy odrobinie szczęścia, w przyszłych wyścigach, uda się zdobyć miejsce lepsze, niż jak dotychczas P8 i P10?
Zawsze czegoś mi brakuje, jak mam szczęście, to nie mam umiejętności, a jak mam umiejętności to brakuje szczęścia. Uważam, że gdyby udało się to zoptymalizować to mógłbym być nawet w pierwszej piątce

Muerte, niestety nie mogłeś pojechać w wyścigu, a szkoda, może jakieś punkty by wpadły. Czy jesteś mocno tym przejęty?
Muerte: Tak jestem mocno przejęty ponieważ nie odbebniłem kary ponieważ przed wyścigiem gdy byłem gotowy Virgin przyleciał se w tego no Słowo na 4 litery nie nie w dupe tylko w tego no w chuja i dali mi nie sprawny bolid.I nie dość ze kare mam nadal to nie pojechałem wyścigu.A tor bubu zubu czu chubu dobrze mi leżał i było o co walczyć a tak to szkoda.

Czy uważasz, że dużo straciłeś przez swoją nieobecność? Jak oceniłbyś swoje szanse w tym wyścigu?
No Widząc wyniki wyścigu P10 by wpadło bo na zatankowanym bolidzie miałem dobre tempo w czasie gdy se trenowałem przed wyścigiem

Czy uważasz, że możesz odrobić to w następnym wyścigu na nietypowym torze w RPA?
Nie wiem jeszcze nie jeździłem a pamietajmy że mam tą kare którą nie sprawiedliwie dostałem.Ale nie lubie za bardzo u mużajów jeździć więc wątpie żebym to odrobił

Za nami cykl po azjatyckich torach, jak oceniasz wyścigi w Twoim wykonaniu na torach położonych na tym kontynencie?
Kubusa: Wspomnienia z Azji będę miał całkiem dobre, choć wyniki bywały różne. Bardzo żałuję wyścigu na Suzuce, bo tam sytuacja ode mnie niezależna spowodowała, że straciłem kilka punktów. Ale w Chinach sprawiłem sobie radość zdobywając Pole Position, no i podium w Abu Dhabi. Powiem szczerze, że jeszcze nigdy chyba PP i pudło nie dało mi tyle satysfakcji ile w tym sezonie. Pewnie dlatego, że nie zanosiło się na to, gdyż ten sezon jest dla mnie dość trudny. Najgorzej jechało mi się w Rosji, gdzie strasznie topornie prowadził się bolid i do tego traciłem dużo do rywali. Ogólnie jednak uważam te wyścig za dość udane, niemniej jednak cieszę się, że zmieniamy otoczenie. Pora na nowe wyzwania.

After: Krótko i zwięźle - słabo, liczyłem na więcej

Muerte: I tak i nie. A tak szczerze to w chinach mogłem mieć spore pkt a tak to wyjebało mi neta na sekunde ponieważ ja tak ja pomyślałem a fajnie by było jak by komuś neta w czasie wyścigu wyjebało to bym był bliżej większych pkt no i byłem Wnerwiony na samego siebie. Japonia sprawy prywatne nie mogłem być rosja no nie szło mi najlepiej a najlepsze jest to ze nie działał mi hamulec i na starcie zrobił sie rozpierdziel bo to mikrus zawinił tym dajw bombem. W podsumowaniu nie poszło mi najlepiej na azjatyckim kontynencie.

Zanim udamy się do Europy na koniec sezonu, czeka nas pierwsze w historii ligi GP na torze położonym w Afryce, a dokładniej na torze Kyalami położonym nieopodal Johannesburga. Czego, według Ciebie, możemy się spodziewać po nadchodzącym wyścigu?
Kubusa: Bardzo trudno mi powiedzieć. Szczerze mówiąc, to nigdy nie jechałem po tym torze. Patrząc na jego układ, mogę jednak stwierdzić, że ten tor ma w sobie elementy Laguny czy Sachsenringu, gdzie się przecież już ścigaliśmy. Takie dość dziwne tory zazwyczaj mi pasowały i dobrze się na nich czułem, więc myślę, że teraz może być podobnie. Będę na pewno jednak musiał poświęcić trochę czasu na jego naukę, bo naprawdę zupełnie go nie znam. Swoją drogą, to byłem zdziwiony widząc jak ten tor przebiega, bo oglądałem wyścigi z lat 70. i tam zapamiętałem Kyalami inaczej. Teraz dowiedziałem się, że po przebudowie to totalne inny obiekt. Ale tego pierwszego to bym nie chciał, praktycznie same proste, nuda. Wielkiej rewolucji w wynikach bym się nie spodziewał. Raczej Tarask i Markovsky będą z przodu, ale zaryzykuję, że faworytem będzie tym razem ten pierwszy. Z dwóch powodów - myślę, że wyczerpał już limit pecha, a do tego on na takich dziwakach ostatnio ciągle wygrywa. Zresztą, dobrze by było, bo jeszcze przydałoby się trochę niepewności, jeśli chodzi o mistrzostwo. Liczę, że Szymek też sobie dobrze poradzi, ale przede wszystkim - bardzo bym chciał, by to był czysty wyścig. Start będzie bardzo trudny i kierowcy będą musieli zachować dużo rozwagi i rozsądku i już teraz o to gorąco apeluję. Mam nadzieję na jak najmniejszą ilość incydentów i dużo wspaniałej walki. A wyścig będzie na pewno ciekawy, bo też układ toru nie do końca będzie sprzyjał wyprzedzeniu i kierowcy będą musieli się wysilić. Oby jednak zwyciężał rozsądek i żeby nie było potem jakiś sporów o dziwne sytuacje.

After: Dobrych rezultatów i niespodzianek hehe

Muerte: Napewno walki marka z trzaskiem.Napewno kogoś na 3 miejscu. Napewno szkalującego muerte na tor. I wkurwionego bereta bo coś w wyscigu pojdzie mu nie tak

To wszystko na dziś, dziękuję za konferencję.
Kubusa: Również dziękuję.

After: Również dziękuję.

Muerte: I tak i nie ja też dziekuje

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430