header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2


Paul Ricard High Tech Test Track (do 2001 roku Circuit Paul Ricard) jest obiektem wybudowanym w miejscowości Le Castellet położonej w departamencie Var (brzmi znajomo, prawda?). Tor, który będzie gościł naszych kierowców po raz pierwszy w historii został wybudowany w 1970 roku, by po roku na nim odbyło się Grand Prix Francji Formuły 1, które wtedy było rozgrywane na przemian z Dijon-Prenois i Charade. Tak wyścigi odbywały się do roku 1984, kiedy to ten obiekt stał się stałym punktem w kalendarzu F1, ale nie na długo. Dwa lata później, w 1986 roku na Paul Ricard zginął Elio de Angelis, w wyniku którego następne wyścigi F1 odbywały się na krótszej pętli, liczącej niecałe 4 kilometry. Taki stan rzeczy trwał do roku 1990, bowiem zadecydowano o przeniesieniu GP na tor Magny-Cours, który jest wszystkim dobrze znany.

Jednak po jakimś czasie F1 zrezygnowała z usług Magny-Cours, głównie dlatego, że odbywały się tam zazwyczaj nudne wyścigi, jak i też na kiepski dojazd na ten obiekt (dla porównania praktycznie zaraz obok toru Paul Ricard znajduje się lotnisko). Wtedy wydawało się, że F1 żegna się z tym krajem na dobre. Jednak - jak każdy wie - sytuacja uległa zmianie i w tym roku odbędzie się GP Francji na torze Paul Ricard, który w międzyczasie został zmodernizowany i mocno unowocześniony. Jednym z takich bajerów, jaki ten obiekt posiada jest podgrzewany asfalt - stąd też pojawiła się propozycja odbycia zimowych testów przedsezonowych na tym obiekcie, jednak postanowiono pozostać przy torze w Barcelonie. Tegoroczny wyścig odbędzie się na pełnej pętli obiektu, jednocześnie korzystając z północnego wariantu szykany na długiej prostej Mistral. Sam tor ma wiele innych perełek. Jedną z nich jest bardzo szybki zakręt Signes, który kończy prostą Mistral. Ciekawym miejscem na tym torze jest sekwencja La Verriere - dwa pierwsze szybkie zakręty, gdzie może się sporo podziać, szczególnie na starcie.

Zatem jest to obiekt, na którym możemy spodziewać się całkiem fajnego wyścigu, w którym sporo będzie się działo, tym bardziej, że to w końcu szeroki tor, w przeciwieństwie do Kyalami i Donington Park, na których każda drobna pomyłka mogła sporo kosztować. Jest to zatem dobra informacja dla Kamila, który w ostatnim czasie popełniał takowe błędy. Pamiętamy przecież o pojedynku o trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej, w którym liczą się także Szymusso oraz Patrique. Ten pierwszy jest w bardzo dobrej formie, co potwierdzają wyniki z ostatnich wyścigów, zaś ten drugi na pewno liczy na dobry wynik na tym torze, podobnie jak jego kolega z zespołu Barti, który w Wielkiej Brytanii poradził sobie naprawdę nieźle. Jednak tutaj mamy kolejną trójkę, między którymi toczy się walka. Kubusa nie zamierza odpuszczać do ostatnich metrów, zaś Norbi chciałby zanotować w końcu bezproblemowy wyścig. Za nimi wydaje się, że wszystko jest już jasne - After raczej utrzyma dziewiątą lokatę w klasyfikacji generalnej, Mikrusek chciałby powalczyć o jakieś punkty tym bardziej, kiedy jego forma zwyżkuje, podobnie jak oZikaR, na którym jednak ciąży kara startu z końca stawki. Adventure także chciałby się do tego wszystkiego wmieszać, podobnie jak Piter czy Muerte, natomiast Kiroshimie o punkty będzie ciężko, jednak na tym torze może być bliżej swoich rywali. Nic nie pisałem o pierwszej dwójce, bo tam już jest wszystko jasne i klarowne.

Informacje o których musisz wiedzieć:
Nazwa toru: Paul Ricard HTTT
Lokalizacja: Le Castellet, Francja
Długość toru: 5,842 km
Liczba okrążeń (F1): 53
Liczba okrążeń (liga): 27
Dystans wyścigu: (F1): 309,626km
Dystans wyścigu (liga): 157,734 km
Dostępne mieszanki opon: Super Soft, Soft, Medium, Intermediate, Wet

Program GP:
Trening: 09.05.2018 (środa), godz. 19:30
Kwalifikacje: 10.05.2018 (czwartek), godz. 19:15
Wyścig: 10.05.2018 (czwartek), godz. 19:45
Prognoza pogody: Prognozy pogody zapowiadają na jutro możliwe burze i opady, jednak na wyścig powinno być sucho.

To by było na tyle, jeżeli chodzi o tą zapowiedź. Mam nadzieję, że ten wyścig będzie należał do tych ciekawszych, tym bardziej, że dla niektórych jest jeszcze o co walczyć. Dziękuję za uwagę i do zobaczenia następnym razem, Markovsky.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430