header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Na torze zjawiło się dwunastu kierowców - zabrakło jedynie Aftera, Advenutre, Kiroshimy i Muerte. Mieliśmy też gościa w postaci Świętego (dosłownie świętego). Nad torem świeciło słońce, więc punktualnie o 19:30 zapaliło się zielone światło i sesja ruszyła.

Na początku prowadził Markovsky, mający pewną przewagę nad Kamilem i resztą stawki. O ile duet McLarena standardowo zaczął sesję od przygotowywania ustawień, o tyle duety Saubera i Renault zbierały dane dotyczące zużycia opon. Patrząc na czasy uzyskiwane przez Szymka, Kubę, Patryka i Bartiego, można wyciągać ciekawe wnioski. W ich batalię wmieszała się reszta stawki, w tym Piter. Niby nie jest to szczególne osiągnięcie, ale wspominam o nim dlatego, że... Red Bull jakimś sposobem pozyskał na Nurburgring opony ultramiękkie! Efekt: błyskawiczna reakcja FIA w postaci spałowania ludzi odpowiedzialnych za dystrybucję opon, nakaz wymiany tych opon na komplet supermiękkich i kontynuowanie jazdy. Po tym incydencie czasy kierowcy stajni z Milton Keynes nie były już tak zachwycające.

W tym samym czasie problemy dopadły jedynego kierowcę siostrzanej stajni "puszek" - Mikrusa. Kierowca Toro Rosso skarżył się na niemożność złożenia względnie poprawnego okrążenia. Czyżby układ kierowniczy nie chciał współpracować? Albo Scuderia Toro Rosso dogadało się z Williamsem w kwestii prowadzenia się auta? Problemy spotkały też Patrique. I nie chodzi tu o uraz ręki, doskwierający mu na Paul Ricard - to już przeszłość - ale również o układ kierowniczy, a konkretniej o jego ustawienia. Po wykorzystaniu 2/3 sesji na zbieranie danych (Sergey Sirotkin alert!) mechanicy wykryli błąd w ustawieniach w postaci domyślnych ustawień. Można by użyć cytatu z filmu "Kilerów 2-óch": "No i w (...), i wylądował... i cały misterny plan też w (...)". Po korekcie ustawień kierowca Renault wrócił na tor, by sprawdzać maksymalne możliwości swojego auta. Na początku newsa wspomniałem o Świętym, więc pora rozwinąć jego wątek. Widać po nim było, że uczy się jazdy bolidem F1, że został rzucony na głęboką wodę. Bił od niego brak pewności za kierownicą. Strata prawie 13 sekund do przedostatniego Pitera może nasunąć skojarzenia z Chanochem Nissanym, który przypadkowo wziął udział z Minardi w treningu przed GP Węgier w 2005 roku. Izraelczyk miał podobne przygody, a swoją przejażdżkę zakończył w żwirze. Święty w żwirze nie skończył, ale miał problemy techniczne.

A co się działo w czołówce? Otóż Tarask wykręcił czas lepszy niż Markovsky. Rozsierdziło to mistrza ligi, który udał się na wycieczkę do garażu Ferrari i prosił o uczciwą walkę. Czyżby McLaren obawiał się kierowcy z Moniek? Na trzecie miejsce wskoczył Szymusso, a tuż za nim czaił się Patryk. Tuż za nimi czaili się Kamil, Barti, Kuba oraz Norbi. W ostatnich sekundach sesji czasy próbowali poprawić Tarask, Patrique i Mikrus. Sztuka udała się tylko Mikrusowi. Tarask zakończył jazdę obrotem na początku drugiego sektora. Patryk skończył okrążenie, jednak będąc po dwóch sektorach szybszy od poprzedzającego go Saubera postanowił zepsuć kompletnie ostatni zakręt. Tak zakończyła się sesja treningowa przed GP Niemiec.

W walce o triumf w kraju piwa Krombacher będą liczyć się raczej tylko Markovsky oraz Tarask, jeśli uniknie głupich błędów. O trzecie miejsce ponownie powinni walczyć Szymusso i Patrique, ale ta dwójka musi uważać też na Kamila. Zwłaszcza kierowca Renault, który ma tylko 5 "oczek" straty do kierowcy McLarena. Za nimi powinniśmy spodziewać się kolejnej odsłony walki Bartiego, Kuby i Norbiego. Na punkty na pewno będą liczyć w HRT, Toro Rosso oraz Red Bullu.

Wyścig powinien nam jak zwykle dostarczyć wiele emocji. Kto zwycięży w GP Niemiec? Czy Tarask utrzyma Pole Position, parafrazując fragment newsa Bartiego z III sezonu? Czy Patrique wyprzedzi Kamillo? Czy między Adve a Mikruskiem coś będzie? Tego dowiemy się już jutro po godzinie 21. Do zobaczenia na torze!
Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. Tarask Ferrari1:31.076-
2. Markovsky McLaren1:31.4320:00.356
3. Szymusso Sauber1:31.8630:00.787
4. Patrique2001 Lotus Renault1:32.0360:00.960
5. Kamillo99 McLaren1:32.3740:01.298
6. Barti Lotus Renault1:32.5230:01.447
7. Kubusa96 Sauber1:32.5380:01.462
8. Norbi Ferrari1:32.5800:01.504
9. oZikaR HRT1:33.2450:02.169
10. MikruseK Toro Rosso1:33.3760:02.300
11. Piter1998 Red Bull1:33.8900:02.814
12. Święty (gość) Virgin1:46.0300:14.954
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430