header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2


Shanghai International Circuit -ten tor jest większości fanom dobrze znany. GP Chin rozgrywanie jest nieprzerwanie od 2004 roku, pierwotnie było jedną z ostatnich rund, jednak na sezon 2009 rundę przeniesiono na początek kalendarza. Nitka toru na pierwszy rzut oka wydaje się dziwna - jakieś dziwaczne ślimaki, długa prosta, która chyba jest pasem startowym dla Boeingów i jakieś tam zakręty, które tylko są po to, by po prostu były. Jednak po przejażdżce po tym torze obraz obiektu zmienia się o 180 stopni - człowiek nabiera respektu do "ślimaków", które okazują się bardzo podchwytliwe i tym samym trudne, a na tej ponad kilometrowej prostej można spokojnie wyprzedzać, zważywszy na to, że zakończona jest bardzo mocnym punktem dohamowania i ciasnym nawrotem - tam z pewnością będzie się wiele działo. Inny nawrót na początku drugiego sektora także jest niezłym miejscem na podjęcie próby ataku, jednak żeby sobie stworzyć szansę, należy nienagannie przejechać "ślimaki". Charakter zakrętów, z którymi mamy do czynienia tutaj sprawia, że opony dostają mocno w kość. Ważnym zatem elementem w wyścigu będzie odpowiednie zarządzanie oponami, szczególnie w tej długiej sekwencji na początku okrążenia, gdzie opony najmocniej pracują.

W ubiegłym sezonie działo się tutaj sporo, czego nie zmienia fakt, że wtedy wygrał Markovsky. W tym sezonie także jest faworytem do wygranej. Na pewno postraszyć go będą chcieli Tarask i Szymek. Ten pierwszy chciałby zniwelować stratę rywala do kierowcy Williamsa po nieobecności w poprzednim wyścigu. Zawodnik ze stajni Grove liczy na kolejną walkę z obecnym liderem klasyfikacji generalnej. Za ich plecami - prawdziwy bigos. Może nie jest on z kawałkami kiełbasy, ale ma w sobie duet Force India, które ma chrapkę na walkę o mistrzostwo w klasyfikacji konstruktorów. Jednak nie będzie to łatwe, bo konkurencja także chce się w to wszystko wmieszać. Kubusa chciałby powtórzyć dobrą jazdę z Japonii, gdzie stał na podium. Norbi z kolei pokazał, że w "Kraju Kwitnącej Wiśni" jest w stanie zaprezentować bardzo dobre tempo. Takie wsparcie byłoby naprawdę pomocne dla Benettona. Kierowcy Manora mogli być niezadowoleni z wyników poprzedniego GP (biorąc pod uwagę okoliczności tamtego wyścigu), więc tutaj z pewnością liczą na pewną poprawę. McLaren ponownie chce pokazać się z dobrej strony - Matiie zająłby pewne siódme miejsce, gdyby nie feralny, opiewany sławą CL. oZikaR także chciałby sprawić jakąś niespodziankę, ale najpierw musiałby pojawić się na torze. Czy tak będzie? Tego nie wiem. Duet Ferrari także liczy na pozytywny występ, tak samo jak Jaguar, który jednak ma pewne powody do zmartwienia, o których była mowa w newsie z GP Japonii...

Informacje, o których musisz wiedzieć:
Nazwa toru: Shanghai International Circuit
Lokalizacja: Szanghaj
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń (F1): 56
Liczba okrążeń (liga): 28
Dystans wyścigu: (F1): 305,066km
Dystans wyścigu (liga): 152,533 km
Dostępne mieszanki opon: Super Soft, Soft, Medium, Intermediate, Wet

Program GP:
Trening: 19.08.2018 (niedziela), godz. 19:30
Kwalifikacje: 20.08.2018 (poniedziałek), godz. 19:45
Wyścig: 20.08.2018 (poniedziałek), godz. 20:15

Prognoza pogody: Ani słońce, ani deszcz - zapowiadane jest pochmurne niebo.

To by było na tyle, jeżeli chodzi o zapowiedź GP Chin. Wyścig zapowiada się bardzo pasjonująco, a dodatkowego smaczku dodaje fakt, że sprawa klasyfikacji konstruktorów jest niezwykle otwarta, jak na nasze ligowe standardy. Kto wyjedzie z Azji w najlepszych humorach? O tym przekonamy się w ciągu najbliższych dwóch dni. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam, Markovsky.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430