header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Norbi, dobry wyścig w Twoim wykonaniu, ale mogłeś być jeszcze o pozycję wyżej. Na początku zaliczyłeś bardzo słaby start. Opowiedz nam, co się wtedy wydarzyło i co było jego przyczyną.
Norbi: Tak to był dobry wyścig ale z problemami, co do startu to po prostu najpierw na formation lap, źle dogrzałem opony a po starcie na objąłem złą linię jazdy w T1 i T2, przy czym też, po wyjściu z drugiego zakrętu najechałem na zewnętrzną tarkę co mnie spowolniło i straciłem jedną albo nawet dwie pozycje przez to

Po wyścigu skarżyłeś się na trzykrotną minimalizację gry podczas wyścigu. Jak dużo na tym straciłeś, czy był moment w którym było blisko wypadku przez właśnie minimalizację?
Straciłem na tym mnóstwo czasu, gdyby nie to, walczyłbym z Patrique2001 o czwarte miejsce conajmniej, raz gdy doszło właśnie do minimalizacji gry, blisko za mną jechali rywale i miałem praktycznie "zawał" bo myślałem, że dojdzie do wypadku ale jakoś oni ominęli mnie i nic się takiego nie stało

Czy pomijając te incydenty jesteś zadowolony ze swojego występu?
Tak jestem zadowolony, kwalifikacje poszły bardzo dobrze, sam wyścig też, było dobre tempo, szkoda tych minimalizacji ale cóż, taka jest ta gra, niemniej wynik cieszy i trzeba brnąć dalej z tym.

Mikołaj, 7. miejsce wydaje się być naprawdę dobre, ale Ty liczyłeś chyba na więcej, gdyż prezentowałeś się tutaj naprawdę dobrze. Co możesz powiedzieć o swoim tempie podczas wyścigu?
MikruseK: Powiem szczerze nie spodziewałem się aż tak słabego tempa rywali, bo ja niczego wybitnego nie pokazalem, jechalem swoje i dobrze mi sie jechało, ale nie jakoś wybitnie. Wiemy jak wyglądał mój wyścig. Przed 7 miejsce brałbym w ciemno, ale przed moim lotem na horyzoncie było nawet 4 miejsce, co byłoby moim zdecydowanie najlepszym wystepem, i tak był, ale w trakcie były podstawy, żeby myslec o lepszym. Jechalem bardzo ostrożnie, a mimo to wyprzedzanie nie sprawiało mi żadnych problemów na tym torze na prostej kończącej ludzie sie gubili, a ja to wykorzystywałem. Gdy jechałem juz za matifem, kilka razy sie zawachalem i w koncu utracilem pewność przez co wylecialem, a szkoda. Kuba odrabiał, ale nie na tyle żeby mnie wyprzedzić, bo jechalem jeden z najmądrzejszych wyścigów w zyciu. Strategia była obliczona bardzo dobrze i sie sprawdziła.

Czy mogło Cię zgubić to, że myślałeś podczas wyścigu o możliwości dojechania na 4. miejscu?
Bardzo możliwe. Nigdy nie miałem takiej okazji. Nabrałem może zbyt dużo pewności siebie i po kilku próbach wyprzedzenia Matifa, stracilem koncentracje, zreszta nie pierwszy raz, bo w ok środku gre mi zfrizowalo i myślałem ze znowu to samo będzie bo ja jade a inni stoją na mini mapie ale się odcięło i troche wypadlem. Brak regularnego ścigania odcisnęło piętno, mimo tego, ze jest lepiej nadal nie moja koncentracja czasami nie jest taka jakiej oczekuje, musze dalej nad tym pracować.

Czy liczysz na to, że na torach, które jeszcze nie gościły naszej ligi (a takich w kalendarzu trochę jest), uda się powtórzyć dobrą jazdę i powalczyć o wyższe miejsca?
Tor bardzo mi pasował, a innym przeciwnie. Moje tempo mnie zaskoczyli, bo na początku jakiś potężny się nie czułem i liczylem na chociaz p10 przed treningiem i po w sumie to też. Takie trudne, chore tory są dla mnie bardzo przyjemne bo wtedy czuć, ze jest trudno i sprawia mi to wielką frajdę. Inne tory to nie bedzie to samo. Myślę, że takie tempo moze sie powtórzyć jesli włożę w to odpowiednio dużo samego siebie

Szprycek, brak punktów jest na pewno rozczarowujący, biorąc pod uwagę to, że na tym torze szło Ci naprawdę dobrze. Przed wyścigiem było znakomicie, gdyż w kwalifikacjach zająłeś 5. miejsce. Czy to był skutek dobrego przejazdu, czy bardziej błędów rywali?
Szprycek: No szkoda tego wyścigu. Naprawdę dobrze mi szło na tym torze i miałem dość spore oczekiwania, ale niestety stało co się stało. Mój przejazd kwalifikacyjny był naprawdę dobry. Pomogli również rywale, którzy popełniali błędy na swoich przejazdach, ale takie rzeczy trzeba wykorzystywać i mi się akurat udało. Szkoda, ze tylko w kwalifikacjach.

Jak skomentujesz kolizje, które Ci się przytrafiły podczas wyścigu?
Większość osób widziała moją reakcję po wyścigu i no.. Nie była ona dość przyjemna, bo paru osobom się oberwało słownie. No przyznam, że jechałem pod bardzo dużym napływem agresji, że akurat mnie spotykały najgorsze kolizje, które powodowały, ze albo wylatywałem na trawę albo traciłem skrzydło. Jednak złość nie trwała zbyt długo i po wypaleniu powyścigowej fajeczki w momencie złość mi zaczeła przechodzić. Mam nadzieje, że po świętach będzie lepiej.

Czy myślisz, że utrzymasz dobrą formę na następne wyścigi?
Jeżeli znajdę odpowiednie ustawienia bolidu, to prawdopodobnie tak. Na ten tor akurat idealnie wstrzeliłem się z ustawieniami i jechało mi się znakomicie. Nie będę wybiegał w przyszłość. Wole nie zapeszać.

Tor w Estonii był bardzo odważnym wyborem do kalendarza, wyścig na nim nie obył się bez kolizji i sam tor nie spotkał się z wieloma pozytywnymi opiniami. Czy uważasz, że dobieranie takich torów do kalendarza jest dobrym pomysłem?
Norbi: Powiem tak, ten tor to nowe doświadczenie dla ligi, nigdy wcześniej na nim nie jeździliśmy, sama nitka była trudna dla nas jako kierowców, również zjazd i wyjazd z pitu nie pomagał ale jeśli ktoś się solidnie przygotował i dobrze poznał tor to nie będzie miał problemów z przejechaniem wyścigu na tym torze i każdym innym, który zostanie uznany za trudny a wcześniej nie ścigano się na nim, chyba, że do gry wejdą inne czynniki takie jak bugi gry czy kolizje z innymi kierowcami, które wykluczają z wyścigu ale one zawsze były, są i będą. Reasumując, tor jest trudny do ścigania, ale popieram ideę Kuby czyli dawania do kalendarza takich nowych obiektów w celu nabywania nowego doświadczenia dla ligi z torami a nie używania tych nazwijmy klasyków typu Melbourne czy Monza na przykład

MikruseK: Jestem jak najbardziej na tak, bo zawsze przy okazji uczymy sie czegoś nowego i trochę z tęgo powodu nadal jest nas tu tak dużo. Wiadomo, że czasem komuś nie wyjdzie, ale to nie powód żeby sie poddawać i dalej nie próbować, tylko dalej jeździć ten sam kalendarz co sezon.

Szprycek: Powiem tak. Myślałem, ze droga przy moim polu jest bardziej nierówna, ale w niektórych miejscach ten tor bił ta droge na głowe. Każdy to interpretuje inaczej. Inni powiedzą, ze to dobry pomysł a inni będą mieć wyrzuty, że w ogóle ktoś wpadł na pomysł, aby dac taki tor do kalendarza. Kuba tym sposobem pokazał, ze ma charakter i przysłowiowe jaja, ze odważył się dac nam taki tor, do pokazania swoich umiejętności. Bo powiedzmy szczerze.. Tor krótki, ale piekielnie trudny do opanowania. Myślisz, ze już go poskromiłeś a tak naprawdę to on poskromił Ciebie. Raz na jakiś czas można tak zaszaleć z doborem toru do kalendarza. Ja sam nie mam nic przeciwko. To było ciekawe doświadczenie :lol:

Następny wyścig na torze Moscow Raceway, który również jest nowością dla naszej ligi. Czy podchodzisz do następnego wyścigu z takim samym nastawieniem jak do tego na estońskim torze?
Norbi: Tak oczywiście, wyścig prawdopodobnie odbędzie się dopiero po świętach więc kupa czasu jeszcze ale ja już cykl przygotowań zacząłem, tzn. oglądanie onboardów z tego obiektu na youtube ale zapoznanie się z graficznym przedstawieniem nitki toru, mi to bardzo pomaga w oswojeniu torów na których wcześniej w ogóle nie jeździłem

MikruseK: To będzie zupełnie inne doświadczenie. Kazde GP trzeba przeżywać inaczej. O samym torze wiem tyle, ze tylko istnieje, ale to nawet lepiej, bo będzie przyjemniej sie uczyć samemu.

Szprycek: Do każdego wyścigu podchodzę z takim samym nastawieniem, żeby pojechac jak najlepiej i znaleźc ustawienia. Jak narazie 3/4 wyścigów to kolizje z innymi, które kosztowały mnie strate punktów. Mam nadzieje, że w końcu ten pech mnie ominie i zdołam pojechać na tyle, ile mogę. W CZYSTEJ WALCE.

To tyle na dzisiaj, dziękuję za udział.
Norbi: Też dziękuje

MikruseK: Dziekuje ślicznie

Szprycek: A również dziękuje. Czas na szluga hehe

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430