header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Norbi, po ostatnim podium w Rosji udało ci się pójść za ciosem, czego efektem jest powtórzenie tego rezultatu w Korei. Chyba nie trzeba nikomu mówić, że jesteś przeszczęśliwy zdobyciem kolejnego miejsca na pudle, niemniej chciałbym się ciebie zapytać o odczucia po wyścigu.
Norbi: Drugie z rzędu podium jest czymś bardzo szczęśliwym dla mnie, nawet bardzo, po starcie gdzie przez zamieszanie straciłem jeszcze dwie pozycje w ogóle nie spodziewałem się takiego wyniku na mecie ale cel był jeden, odrobić co tylko się da. No i wykorzystując błędy rywali, ich pech oraz strategię udało się stanąć znowu na trzecim miejscu, jestem mega zadowolony i szczęśliwy.

Twoja forma w ostatnim czasie bardzo mocno poszybowała do góry i nie wygląda na to, by miała się obniżyć. Czy będziesz nadal w stanie regularnie stawać na podiach w dalszej części sezonu?
Tak formę mam wysoką, czuje to w sobie, że mogę jechać coraz szybciej, od ostatniego czasu też przeznaczam więcej czasu na "zbieranie danych". Co do regularnego stawania na podium, zobaczymy jak ułożą się następne wyścigi oraz w jakiej dyspozycji będą rywale. Na razie cel to utrzymać trzecie miejsce w generalce kierowców i dogonienie Mclarena w konstruktorce.

Jak bardzo oceniasz swoje szanse i Taraska w walce z McLarenem w klasyfikacji konstruktorów?
Szansę ostatnimi czasy wzrosły, ale będzie ciężko, tak na prawdę duety Mclarena i Mercedesa są praktycznie na tym samym poziomie, Tarask i Marek walczą ze sobą a ja często z Kamilem, będzie zaciekła walka o tego majstra, tego jestem pewien

Patryk, czwarte miejsce na mecie nie jest chyba dla ciebie złym wynikiem, choć tempo już nie było takie dobre. Podziel się proszę swoimi odczuciami na temat twojego występu.
Patrique2001: Prawda, czwarte miejsce nie jest złym miejscem. Nie wiem, jakim sposobem traciłem prawie sekundę w sektorze składającym się z samych prostych, gdy każdy kierowca ustawiał bolid pod docisk. Tempo wyścigowe było słabe, ale powodu do niepokoju nie widzę. Szkoda, że dałem sie złapać na błąd w BMW Sauber - gdybym zjechał na ostatni postój zgodnie z planem, to szansa na podium byłaby większa... ale jednak czwarte miejsce nie jest złym wynikiem jak na kierownicę, która ma już znaczne problemy z płynnym skrętem w lewo...

Twoje problemy sprzętowe objawiają się już od pewnego czasu. Jak sądzisz, ile mogą cię one kosztować tempa na jednym okrążeniu? Ile czasu średnio przez nie w wyścigach tracisz?
Nie jestem w stanie tego oszacować, ale na pewno wpływa to na komfort jazdy - nie czuję się tak pewnie za kierownicą jak chociażby w V sezonie, gdy byłem świeżo po zmianie kierownicy.

Twój kolega z zespołu zaliczył najlepszy wynik w sezonie w tym wyścigu, zajmując szóste. Po wyścigu okazało się, że był on jednak na pewnych "dopalaczach". Jak myślisz, czy środki dopingujące mogą być powodem tak dobrej dyspozycji Szprycka w tym wyścigu?
Cóż, nie wnikam w jego przygotowania do wyścigu, ale jeśli to pomaga, to niech wynosi te kabiny i pije te piwa.

Karol, pierwsze punkty w tym sezonie, co prawda przy sprzyjających okolicznościach, ale jednak jest to dla ciebie pewien sukces. Jak oceniasz minione GP Korei?
Karlik: ak cieszę się z pierwszych punktów w tym bardzo ciężkim dla mnie sezonie. Mogłem dojechać na wyższej pozycji, lecz jestem jedną z ofiar "chaosu pierwszego okrążenia". Jak mówiłem mógłbym być wyżej, tak mi się wydaje, ale cieszę się, że jest ta nagroda w postaci punktu. Tor mi odpowiadał, fajnie mi się jeździło, trzymałem się z góry ustalonej przez zespół strategii. Jestem zadowolony ze swojej postawy.

Obecna sytuacja w stawce nie stawia cię w zbyt dobrej sytuacji w walce o punkty, niemniej dobry wynik teraz może być początkiem okresu lepszych wyników. Jak myślisz, czy w następnych wyścigach łatwiej będzie ci zdobywać kolejne oczka?
W zeszłym sezonie były problemy z tempem, ustawieniem samochodu i zużyciem opon. W tym sezonie uważam, że jest lepiej, chociaż to nie przekłada się na wyniki. To zależy od toru, do Moskwy kompletnie się nie przygotowałem, bo widziałem że tor mi nie leży, nie jestem konkurencyjny w stosunku do innych z końca stawki i nie sprawia mi frajdy. Jeśli będę się koncentrować i ciężko pracował uważam że p7 może być osiągalne.

Czy są zatem obiekty w kalendarzu na których będziesz się czuł tak samo dobrze jak na Yeongam?
Taak, Phillip islan wyglada ciekawie mam nadzieję uda mi się coś tam osiągnąć. Bardzo mi się spodobał tor w Poznaniu, a ponad to lubię Shakir, Fuji, Nurburgring. Mam nadzieję, że odpokutuje swoje grzechy z s6 w Austrii.

Za nami 1/3 siódmego sezonu, która dostarczyła nam bardzo dużo emocji. Podzielcie się swoimi przemyśleniami na temat pierwszej części sezonu oraz celami na następne wyścigi.
Norbi: Początek sezonu był niemrawy ale z wyścigu na wyścig rozkręcałem się coraz bardziej co poskutkowało ostatnimi wynikami, cel opisywałem wcześniej, utrzymać trzecie miejsce i dogonić Mclarena.

Patrique2001: Nie powiem, jest to ciekawy sezon. Zmiana zespołowego partnera nie wpłynęła specjalnie na moją dyspozycję. Walczyłem o podia, albo się o nie ocierałem, powoli odnajduję swoją "głowę" z V sezonu, zatem jest dobrze. Cel na resztę wyścigów to dalsze szukanie tej "głowy" i jazda po swoje.

Karlik: Zaskoczeniem dla mnie jest postawa Szprycka, Kapusty, Matifa, oraz Fangio. Wydawało mi się, że są w moim zasięgu. Tarask najwyraźniej znalazł optymalne ustawienia do bolidu, ale gdzieś w wyścigu brakuje mu szczęścia. Marek po prostu wykonuje swoją robotę - to mistrz. Kubusa chyba już sobie poradził z bolidem na ten sezon. Mój teammate zrobił ogromny progres w stosunku do poprzedniego sezonu. Mati jest teraz niesamowicie szybki, to on ciągnie nasz zespół i mnie ku górze, za co mu jestem wdzięczny. Co do dalszych wyścigów, mam nadzieję na znacznie lepsze tempo wyścigowe i regularne punktowanie.

Przed nami GP Australii na torze Phillip Island, które budzi sporo emocji i trochę kontrowersji. Co sądzicie o wyborze tego toru jako gospodarza wyścigu w kraju kangurów? Wcześniej ścigaliśmy się tylko na Albert Park w Melbourne i w Adelajdzie.
Norbi: Jest to ciekawe rozwiązanie nie powiem, odejście od tradycyjnego Albert Park, zobaczymy jak będzie na tym torze, liczę na bardzo dobry wyścig.

Patrique2001: Nie znam tego toru, tak naprawdę. Pojawia się już krytyka co do wyboru gospodarza, ale ja wyrażę swoją opinię na jego temat po pierwszych przejazdach.

Karlik: Jak mówiłem tor wyglada dość ciekawie, nie ma jakoś dużo zakrętów, przez co mam nadzieję nie będę sporo tracił do czołówki. Myślę że walka będzie zacięta, a różnice niewielkie.

Dziękuję serdecznie za udział w konferencji.
Norbi: Dzięki

Patrique2001: Również dziękuję.

Karlik: Dzięki również.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430