· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Z początku na torze pojawiło się tylko ośmiu kierowców, jednak w trakcie sesji dołączało ich coraz więcej i łącznie ujrzeliśmy dwunastu. Zabrakło duetu Renault, Matiiego, który ostatnio ma bardzo mało czasu i jego udział w lidze nie jest pewny, duetu BAR-a i Prezesadejmiana. Pogoda była słoneczna i nie było żadnych szans na deszcz. Sesja rozpoczeła się puntualnie o 20.
Wszyscy oprócz Markovsky'ego i Kimiiiego rozpoczęli trening od jazdy z bolidem obciążonym sporą ilościa paliwa. Ci, jadąc na ultramiękkich oponach i będąc mało dociążonymi paliwem osiągnęli czasy na poziomie 1:10.3, a nieznacznie przed Kimiiim był Markovsky, wyprzedał go o tylko 2 tysięczne sekundy. Kierowca Red Bulla szybko odpowiedział i wyprzedził Marka o prawie 0.3 sekundy. Za nimi był Tarask, który tracił do nich ponad sekundę, ale inni kierowcy po czasie postanowili przejechać szybkie okrążenia, przez co przed niego wskoczyli Matif, Kamilo i Szprycek. Reszta kierowców nie kwapiła się do wykręcenia szybkich okrążeń i przez dłuższy czas nic się nie zmieniało w kolejności. Przerwał to Barti, który na początku miał bardzo słabe czasy, co mogło dziwić, ale poprawił się i plasował się za Markovskym. Tymczasem Tarask padł ofiarą Karlika. Mimo, że nie doszło do żadnego kontaktu, to kierowca Mercedesa na tyle przestraszył się bolidu BMW w lusterkach, że zamiast wjechać w zakręt, pojechał prosto i uderzył w bariery. Niemniej miał on prawo do obawy przed Karlikiem, gdyż niektórzy już odczuli na swojej skórze jego wybryki (#pdk).
Kimiii cały czas prowadził. Nic dziwnego, gdyż jego czas był bardzo dobry, jednak wątpiono co do jego uczciwości. Tor bardzo łatwo jest poszerzać, dzięki czemu zyskuje się cenny czas. Niektórzy kierowcy zgłaszali ścinanie zakrętów przez kierowcę Red Bulla. Należy pamiętać, że ścinanie jest niedozwolone i karane.
W międzyczasie Patrique skarżył się na to, że jego mechanicy nie chcą go obsługiwać. Po czasie sytuacja wróciła do normy. Tarask zdecydował się na wykręcenie jak najszybszego okrążenia, na początku tracił ponad 0.3 sekundy do Kimiiiego, ale poprawił się i tracił tylko jedna dziesiątą. Nieznacznie szybciej pojechał od niego Markovsky i znalazł się na 2. miejscu. Barti tracił do lidera już 0.3 sekundy, ale, jak zwykle, powtarzał, że potrafi pojechać lepiej. Dalej plasował się duet Ferrari, gdzie wyżej był Patrique, ale czas Szprycka był też bardzo dobry i niewiele tracił do swojego kolegi z teamu. Za nimi z większymi stratami plasowali się Kamil, Matif i Norbi. Od Norbiego spodziewano się lepszego czasu, ale nie używał najmiększej mieszanki, przez co jego realny czas jest o wiele lepszy. Za nim był Pandodo, który jak na siebie uzyskał naprawdę dobry czas. Dwie tysięczne za nim był Mikrusek, który mocno narzekał na układ kierowniczy, ale niedługo czeka go wymiana na lepszy. Tył okupował Karlik, który tracił do przedostatniego miejsca prawie sekundę i jest co poprawiać.
Standardowo, o zwycięstwo walczyć będzie pierwsza dwójka klasyfikacji generalnej. Zobaczymy, co może podziać Kimiii, ale czasy na treningu to nie wszystko, o czym mogliśmy już wiele razy się przekonać. Wyrasta on jednak na porządnego kierowcę środka stawki i na pewno będzie walczyć o podia. Podobnie jak Barti, który w ostatnich wyścigach prezentował się bardzo porządnie i traci do czołówki niewiele. Dobrze zaprezentowali się kierowcy Ferrari. Szprycek wykręcił naprawdę dobry czas i tracił do Patryka niewiele. Ciekawe, jak będzie wyglądać to w wyścigu. Kamil tracił już trochę więcej, na pewno stać go na lepszy czas. Najważniejsze dla niego jest jednak to, by pojechać wyścig bez żadnych głupich kolizji ani problemów technicznych. Podobnie jak dla Matifa, gdyż ma on dobre czasy i tempo, jednak często nie potrafi się w ogóle skupić i odpada szybko z wyścigu. Norbi, mimo dosyć dalekiej pozycji w treningu, może być zadowolony, gdyż był to czas na oponach miękkich. Zapewne powalczy jutro o podium. Pandodo ma powody do zadowolenia, wykręcił dobry czas i jest dla niego szansa na walkę o punkty. Nie jest tak wesoło u Mikruska, który ma problemy z kierownicą i nie potrafił wykręcić lepszego czasu. Karlik tracił dosyć sporo i jest co u niego poprawiać. Interesująco zapowiada się jutrzejsza rywalizacja. Początek kwalifikacji jutro o godzinie 19:30, a 40 minut po nich odbędzie się wyścig liczący 39 okrążeń. Zapraszam serdecznie. Ode mnie to tyle, dziękuję za uwagę, Tarask.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum