header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Kamil, nareszcie dobry występ po wielu nieudanych. Jak ocenisz ten występ? Mogło być lepiej?
Kamilo: Solidny wyścig w moim wykonaniu. Czwarte miejsce na Nürburgringu jest świetne.

Czy myślisz, że słabe występy w poprzednich wyścigach to tylko wina pecha?
I tak, i nie. Trochę błędów się pojawiało, ale i problemów technicznych.

Czy utrzymanie pierwszego miejsca w klasyfikacji konstruktorów jest dla Twojego zespołu wyłącznie formalnością?
Być może.

Patryk, porządny wyścig, jednak jego większość spędziłeś na walce z Norbim, którego i tak nie udało się wyprzedzić. Opowiedz, co działo się w tej walce.
Patrique2001: A co się w niej nie działo... plan był taki, żeby od początku trzymać go za sobą - ale na T1 zostałem szeroko wywieziony i byłem bez szans. Potem próbowałem go wyprzedzać to od zewnętrznej, to od wewnętrznej, ale jechał jak babcia... a gdy udało mi się go przeskoczyć, to nagle odpalił "Party Mode" i rzucał divebomby co zakręt! Ja się trochę bałem i nieco odpuszczałem, bo byśmy się pozabijali - a to wywożenie poza tor, a to nie zostawianie miejsca, rozumiesz? Przez to traciłem co najmniej 5 sekund na 10 okrążeń, także sporo. Po drodze do walki włączył się Mati, który padł ofiarą Norbiego na T1. Chwilę później się dobił, próbując zarzucić divebomba. Efekt - kolizja w stylu Vettela na Suzuce, obrót i hamowanie tuż pod moim nosem. Jak już wyprzedziłem Norbiego, to było za późno na walkę o P4, o P3 nie wspominając. Jeszcze na ostatnim okrążeniu się zesrałem widząc bolid Mikrusa, wrzuciłem luz w środku zakrętu i kaplica. Ale mimo to walczyło się całkiem spoko, kilka zakrętów przejeżdżanych dosłownie bok w bok...

Czy gdybyś mógł jechać spokojnie swoim tempem, to byłaby możliwa walka o 3. miejsce?
Wydaje mi się, że tak - nie odstawałem aż tak bardzo tempem od Bartiego i Kamila, ba - po ostatnim postoju byłem nawet od nich szybszy, jeśli live-timing mnie nie oszukiwał.

Jak zapatrujesz się w walkę o 3. miejsce w klasyfikacji kierowców?
Nie wiem, co będzie to będzie.

Karol, bardzo dobra jazda i w pełni zasłużony punkt. Jak się czujesz po swoim dobrym występie?
Karlik: Bardzo dobrze, w końcu przełamałem się. Jestem zadowolony, wiem ile pracy włożyliśmy w to aby dojechać w punktach. Mogliśmy być wyżej, to nie było nasze maksimum możliwości. Oczywiście przed nami jeszcze spora praca w celu odrabiania punktów, jednak mamy z Matim jasny cel i plan na jego wykonanie.

W wyścigu jechałeś bardzo równo i nie zostałeś zdublowany. Czy to może zapowiadać to, że wreszcie staniesz się regularny w wyścigach i zawsze będziesz liczył się w walce o punkty?
To nie był wyścig bez błędów, ale cieszę się że mogłem się nareszcie pokazać z pozytywnej strony. Mam głęboką nadzieję, że kryzys beznadziejności w moim wykonaniu już się skończył i będę mógł pomagać Matiemu. Jednak liczymy na wyższe pozycje, ponieważ one były osiągalne w pewnym momencie podczas wyścigu.

Twój kolega z zespołu ostrzegał o tym, że może przerwać udział w lidze ze względu na brak czasu. Wygląda na to, że sytuacja już się ustabilizowała. Czy Wasza współpraca sprawia, że obaj stajecie się lepszymi kierowcami?
Obydwoje nie mieliśmy czasu, przez sesję. W pewnym momencie sam o tym myślałem, szczególnie w przypadku gdy nie prezentuje się z dobrej strony. Nasza współpraca bardzo teraz się zacieśniła. Mati przekazuje swoje uwagi co do ustawienia auta, ja swoje i obydwoje pracujemy nad tym by jak najlepiej zaprezentować podczas wyścigu. W pewnym sensie nasza współpraca sprawia, że obydwoje nakrecamy się do coraz lepszej jazdy.

Wyścig w Niemczech może mieć duży wpływ na to, jak będzie kształtowała się klasyfikacja generalna, zarówno indywidualna, jak i zespołowa. Jak myślisz, jak to będzie wyglądać na koniec sezonu?
Kamilo: Poza pierwszą top2 szykuje się ciekawa walka na dalszych pozycjach. Oby trwała do końca sezonu.

Patrique2001: Cóż... P1 i P2 w klasyfikacji kierowców są już chyba ustalone, walka o P3 jest jeszcze kwestią otwartą - walczę o nie ja, mój były team-mate i dobry znajomy. Na torze jednak nie ma sentymentów i uprzejmości, znamy nawzajem swoje możliwości, więc zobaczymy. W klasyfikacji konstruktorów P1, P2 i P3 są już ustalone, a jeśli Szprycek nie wyeliminuje swoich problemów, to Ferrari będzie piąte na koniec. Nie zamierzam jednak go za to obwiniać, bo stara się jak może, a ja też wzorem kierowcy doskonałego nie jestem.

Karlik: Ciężko przewidzieć. Nie ukrywam, że chciałbym by Tarask jeszcze trochę napsuł nerwów Markowi i by walka o mistrzostwo kierowców jak i klasyfikacji generalnej trwała aż do GP Polski. Mam nadzieję, że w środku w klasyfikacji kierowców będzie ciasno, a mi i Matiemu uda się zgarnąć jeszcze kilka ważnych dla nas punktów. Jednak nie chciałbym żeby plotka, która krąży po padoku dotycząca poważnego kryzysu w zespole Renault okazała się prawdą. Chciałbym z nimi jeszcze zawalczyć.

Czeka nas wizyta na francuskim torze Magny-Cours. Tylko 2 razy mieliśmy okazję na nim jechać, było to w drugim i trzecim sezonie. Czy jest to tor, który Wam odpowiada i na którym możecie osiągnąć dobre wyniki?
Kamilo: Podoba mi się ten tor i myślę, że stać mnie tu na dobry wyścig.

Patrique2001: I tak i nie. Jechałem na nim tylko w II sezonie, jeszcze na F1 Challenge. Owszem, startując z końca stawki przebiłem się na podium, ale to jednak było F1 Challenge, więc rywalizacja była wypaczona przez multiplayer na poziomie ziemniaka. Na rFactorze nie miałem przyjemności po tym torze jechać, więc no...

Karlik: Zrobimy wszystko by urwać punkty. Akurat kiedyś miałem przyjemność by jeździć po tym torze na początku swojej przygody z wirtualnymi wyścigami. Każdy będzie się uczył tego toru. Liczę, że zaprezentuję się dobrze.

Dziękuję za konferencję.
Kamilo: Dzięki

Patrique2001: Grazie anche a te.

Karlik: Dziękuję również, pozdrawiam

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430