header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Norbi, szóste miejsce wydaje się być dobrym rezultatem, patrząc na to, że Mercedes nie prezentował się rewelacyjnie. A Ty co o tym sądzisz?
Norbi: Można powiedzieć "i tak i nie", niby szóste miejsce to dobre miejsce dla mnie ale straciłem też dystans do Patryka co utrudnia mi walkę o trzecie miejsce, ale zostały jeszcze dwa wyścigi i wszystko może się zdarzyć.

Czy była szansa, by ukończyć wyścig wyżej?
Była gdyby nie małe problemy techniczne ale nie mogę zwalać wszystkiego na to bo moje tempo też trochę odstawało od czołowej piątki, aczkolwiek na początku wyścigu wyglądało to dobrze.

Czy widzisz jeszcze jakąś szansę w walce o trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej?
Dwa wyścigi, 10 punktów różnicy, szansa jest aczkolwiek będzie trudno patrząc na formę mojego rywala, co ma być to będzie.

Mikrus, kolejne punkty wpadły na twoje konto po przyzwoitej jeździe. Czy jesteś zadowolony zarówno z jazdy, jak i z wyniku?
MikruseK: Z wyniku jestem bardzo zadowolony, patrząc na okolicznosci hyhy, z jazdy może mniej. Nie mogłem złapać optymalnego tempa, bo ciągle ktos mi siedział na czterech literach i musialem sie bronic, co robiłem bardzo dobrze i czysto. Obrona pozycji to ważny aspekt, gdy nie można złapać rytmu, a to mam bardzo dobrze opanowane.

Pod koniec wyścigu walczyłeś o dziewiąte miejsce z Adventure'm. Co zadecydowało, że z tej walki wyszedłeś zwycięsko?
Właśnie to, że potrafiłem się obronić, a gdy rywal był jednak szybszy, to konsekwentnie go kontrowac. Bałem się ostatniego kółka, bo Adve często wyprzedzał mnie w 3 sektorze, a potem nie mogłem już na dohamowaniu odegrać, więc skupienie i defensywny przejazd ostatnich zakrętów nie dały mu warunków, żeby mnie pokonać. Słyszałem, że miał problem z przelozeniami i nie mógł wyciągnąć maximum z bolid i pewnie jakby go nie miał to wygrałby, no ale taki jest sport, prawda?

Czy w tym sezonie liczyłeś na coś więcej, niż tylko regularne dojeżdżanie w niewielkich punktach?
Chciałem, żeby ten sezon był uzupełnieniem tego, co straciłem pod koniec s6 i na pewno tak było. Kilka razy na pewno mogłem pokazać się z lepszej strony. Zapamiętam na pewno wyścig na Audru Ring. Po raz pierwszy jechałem jak równy równy z chcąc nie chcąc czołówką. Jak chce myśleć nad regularnym powtarzaniem takich wyścigów musi się wydarzyć kilka rzeczy, np wyścig na krótkim technicznym torze

Karlik, wydaje się, że pojechałeś dobrze, ale zawaliłeś wyścig strategicznie. Co zrobiłeś nie tak?
Karlik: Nie jestem z siebie zadowolony, oczekiwałem znacznie więcej. Jednak przed wyścigiem wiedziałem 20% tego co powinienem wiedzieć. W pewnym momencie nie wiedziałem czy dam radę dojechać do mety na strategii zawierającej 3 razy zmiany opony ultra miękkich. Przedłużyłem o 2 okrążenia drugim stint, co okazało się strzałem w obydwa kolana, gwoździem do trumny i nożem w plecy.

Czy jesteś zadowolony ze tempa, które zaprezentowałeś?
Tak z tempa jestem zadowolony. Po starcie trafiłem na kolejnego "webbera" tym razem nie w postaci Mikrusa, a Kamilra2000. Chyba mam jakiś magnes do takich osób i moje auto samo jedzie prosto na nie. Jednak po starcie traciłem chyba do Adve dobre 6 sekund co udało mi się odrobić i nawiązać walkę ze Szpryckiem. Mogę powiedzieć śmiało że z tempa jestem zadowolony. Pomimo drugiego stintu i późniejszej już jazdy gdzie wyluzowałem się i po prostu sobie jeździłem byle jechać.

Czy myślisz, że z kierownicą będziesz w stanie regularnie walczyć i zdobywać punkty w przyszłym sezonie?
Zdecydowanie tak, w rozmowie z Mikrusem żartowałem, że gdybym się sam podciął strategią, to byśmy do mety jechali w pociągu lini Adve-Mikrus-Ja. Cieszę się ,że zespół usprawnił mój układ kierowniczy na co czekałem w zasadzie cały sezon. Mam nadzieję że przyszły sezon będzie znacznie lepszy co może udowodnię wynikami.

Zgodnie z oczekiwaniami wyścig na torze Fuji był naprawdę ciekawy, różnice były nieduże i w środku stawki było bardzo dużo walki. Czy uważasz, że ten tor jest jednym z lepszych do ścigania się?
Norbi: Na pewno lepszym niż Suzuka, przynajmniej dla mnie, tak było sporo walki, różnice małe, czego potrzeba więcej do dobrego wyścigu

MikruseK: Jest bardzo przyjemny, powiem nawet, ze fajny. Z Japońskich torów jest w mojej opinii najlepszym i chciałbym jeszcze w lidze sie na nim pościągać

Karlik: Jeśli mówimy o sektorze pierwszym i początku drugiego sektora to się zgodzę. W dalszej części toru, nie ma według mnie wystarczająco miejsca i można kogoś najechać. W pewnym momencie odpuszczałem gdy Adve pchał się na siłę... Nie chciałem z nim kontaktu i pewnie w konsekwencji spina. Niestety niektórzy nie mają według mnie za grosz manier i nie zostawiają miejsca, mają gdzieś to czy ktoś wypadnie z toru czy będzie jechał dalej... Zwykły egoizm, a potem się chwalą że są szybsi, dla mnie to śmieszne.

Następny wyścig odbędzie się na torze, który również świetnie nadaje się do walki, co udowadniają wyścigi naszej ligi na nim. Czy spodziewasz się po tym wyścigu tego samego, czego mogliśmy doświadczyć w Japonii?
Norbi: Tak a może nawet lepszy wyścig będzie, jest końcówka sezonu, każdy chce powalczyć o swoje, różnice powinny być znowu małe, możemy się spodziewać dobrej i zaciętej rywalizacji

MikruseK: Pewnie, ze tak. Powiem więcej, bedzie jej jeszcze więcej, bo różnice będą jeszcze mniejsze. Zawsze lubiłem RBRing i moje zdanie podzieli większość kierowców

Karlik: Spodziewam się może więcej atrakcji w postaci losowej kraksy w zakręcie numer 1 i numer 3, ale mam nadzieję że bez mojego udziału ;). Tam może dziać się dużo, tor jest według mnie ciasny niż może się wydawać. Liczę że niektórzy będą brali siły na zamiary i nie będzie chamskiego ściania zakrętów i pchania się na siłę. Walka będzie podobna. To szybki tor, różnice pomiędzy kierowcami będą niewielkie.

To wszystko, dziękuję serdecznie za konferencję.
Norbi: Też dziękuję.

MikruseK: Dzięki

Karlik: Dzięki wielkie ;)
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430