· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
We wtorkowej sesji treningowej przywitała nas piękna słoneczna pogoda, a udział w niej wzięła rekordowa liczba 21(słownie: dwadziestu jeden) kierowców. Dużą część stanowili goście w bolidach Haasa, m.in.: Barti, Wujek, Graczek, Mario96, Yodson556 oraz szymonn04. Ze ligowego składu pojawili się natomiast: duety McLarena, Ferrari, Renault, Red Bulla, Mercedesa i Williamsa, a ponadto Kubusa96, After oraz Shadowowski. Równo o godzinie 21:00 zapaliły się zielone światła i kierowcy mogli zacząć zbieranie danych.
Trening szybko otworzył Patrique2001 schodząc poniżej 1.20 jednak po kilkunastu minutach szefostwo Williamsa i sam Patryk uznali, że zebrali wystarczająco dużo danych i poprzestali wyjeżdżać na tor. Stosunkowo szybko za kręcenie gorących okrążeń zabrali się Adve i MikruseK. Mieli czasy na poziomie 1.20. Reszta stawki sprawdzała zużycia i dostosowywali strategie. W czasie trwania treningu wyszedł na jaw błąd organizatorów. Przygotowali oni bowiem tylko 19 garaży, więc kierowcy, którzy na obiekt dotarli nieco później, musieli wyjeżdżać na tor na zmianę.
Pierwsza połowa czasówki przebiegła ogółem pod jechanie z pełnym bakiem i w drugiej części dopiero rozwijali skrzydła.
Jako pierwszy na poziom 1.18 zszedł nie kto inny jak tarask. Kierowca McLarena miał sporą przewagę nad resztą. Stopniowo czasy poprawiali Barti, Norbi, After i Szprycek. Z czego ostatnia dwójka potrafiła dość blisko zbliżyć się do Jakuba, a After na chwile go nawet wyprzedził. Na chwile, bo tarask błyskawicznie poprawił swój czas. Problemy z poprawianiem czasu miał Mikrus. Kierowca z Gorzowa na swoich „hot lapach” popełniał bardzo dużo błędów. Niezadowolenie wyrażał dosyć głośno przez swoje radio. W końcówce swój czas poprawił Kubusa nieznacznie wyprzedzając Patrique’a. Nieco z tyłu poniżej 1.20 zeszli pandodo i kamilr2000. Reprezentant Mercedesa w trakcie sesji doznał awarii układu kierowniczego, przez co jego występ w jutrzejszym wyścigu stoi pod bardzo dużym znakiem zapytania. Kierowcy Ferrari nie pokazali dziś pazura, ale wszyscy wiemy jaki potencjał drzemie w kamilo i raczej jutro spisze się dużo lepiej. Radośnie hasał sobie drugi kierowca Renault. Karlique pod koniec postanowił zrobić popisowy numer jednego z kierowców naszej ligi. Karol przyznał się do tego, więc czas został jedynie anulowany. Stawka z tyłu próbowała zmniejszyć straty, jednak nadal przewaga jest spora.
Jeśli chodzi o faworytów, to w tej kwestii nic się nie zmieniło. Do formy wrócił After i stał się jednym z kandydatów do podium. Zagrożą mu pewnie duety Williamsa, Alfy Romeo oraz Norbi.
O jakąś większą zdobycz punktową powalczy Ferrari, Renault, Pandodo, Matiie, Matif oraz kamilr, który miejmy nadzieje wraz z zespołem zdążą naprawić swój bolid. Niespodziankę może sprawić dobrym występem Ostachim. O „przetrwanie” pojedzie Kiroshima i Shadowowski, jeśli da radę jutro wystąpić, ponieważ w padoku było słychać plotki, jakoby kierowca Racing Point miał nie pojawić się na wyścigu. Niespodzianek za to nie należy się spodziewać w strategiach kierowców. Małe zużycie opon sprawia, że kierowcy bez problemu powinni pojechać na jeden postój.
W tym miejscu chciałbym jeszcze przestrzec, aby unikać większych kłopotów na torze. Bo nieciekawych sytuacji było dość sporo. No i oczywiście należy respektować niebieskie flagi, o czym nie muszę chyba przypominać. Wyścig zapowiada się bardzo emocjonująco. To tyle ode mnie. Pozdrawiam! MikruseK.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum