header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Witaj Patryk. Zająłeś fenomenalne drugie miejsce w Kanadzie. Co zadecydowało o twoim sukcesie?
Patrique2001: Dzięki. Wyścig był dla mnie bardzo udany, miałem sporo szczęścia ze strategią i błędami innych. Na treningu nie byłem w stanie wykonać dwukrotnie symulacji wyścigu, a trzecia wykazała że nie dam rady zrobić jednego postoju. To zaważyło o alternatywnej strategii, czyli starcie na miękkich oponach. Dalej w to nie wierzę, ale zadziałało! Potem miałem dobry start i po prostu unikałem błędów w nawrocie - miałem w trakcie wyścigu sytuację, że w tym nawrocie stało trzech kierowców! Niestety nie miałem za dużo okazji do walki, ale jak już wyprzedzałem to odważnie. Ty byś się odważył wyprzedzić po zewnętrznej obie Alfy Romeo przy pełnym baku? W taki sam sposób wyprzedziłem Szprycka, ale tutaj zadecydował jego rozum i moja szczątkowa znajomość racecraft'u.

Williams w tej chwili okupuje trzecie miejsce. Drobna strata punktów do Alfy Romeo spowodowała, że tracicie do nich prawie 50 punktów. Czy bracia są w waszym zasięgu? Czy celujecie z Arkiem w coś więcej w tym sezonie?
P: Nie wiem w co celuje Arek, jego o to pytaj. Osobiście bym się cieszył już z tego trzeciego miejsca, ale szansa na drugie miejsce ciągle jest. Pytanie, czy ją wykorzystamy.

Trzy razy stanąłeś na podium w ostatnich czterech wyścigach. Jesteś w dobrej formie. Drugie miejsce w generalce jest na prawdę niedaleko, a takie wyniki jak np. ten z GP Kanady będą cie do niego przybliżać. Czy jesteś w stanie utrzymać taki poziom przez resztę sezonu? Jak zapatrujesz się na walkę o wicemistrzostwo, a może nawet mistrzostwo, bo wiemy, że prze najbliższy miesiąc prawdopodobnie nie ujrzymy lidera klasyfikacji?
P: No popatrz, a po Monzy zastanawiali się czy to Szprycek nie jest lepszy w Williamsie i czy nie mam kryzysu formy... myślę, że ostatni wyścig udowodnił ile warte są takie plotki. Forma niestety jest dosyć dobra. O mistrzostwie póki co nie mam co marzyć, a wicemistrzostwo... cóż, jeśli będę unikał błędów i utrzymam poziom, to kto wie, kto wie? Oczywiście jak się nie uda to płakał nie będę, trzecie miejsce też jest dobre, prawda?

Witam cię Matiie. Niestety dla ciebie nie możesz zaliczyć tego wyścigu do udanych. Straciłeś do Taraska ponad 3 okrążenia. Opowiedz nam o swoim wyścigu.
Matiie: Witam, o dziwo mimo słabego przygotowania, bardzo dobrze jeździło mi się po tym torze, z wyniku w kwalifikacjach byłem zadowolony mimo iż mogłem w Q1 pojechać lepiej to i tak był to dla mnie zadowalający wynik, sam start wyścigu miałem kiepski straciłem 2 pozycję na samym starcie, ale później z okrążenia na okrążenie jechałem lepiej, wyprzedziłem Norbiego, Kubę gdyż zjechał do boksu, i tak jadąc jak dla mnie bardzo dobrym tempem utrzymywałem przewagę nad Norbim aż nagle na nawrocie miałem spina i mnie obróciło i bolid zawisł na nierównym poboczu i to wtedy straciłem 3 okr do Taraska, uratował mnie Shadow dzięki niemu mogłem ukończyć wyścig i prawie zdobyć najlepszy czas wyścigu ale zabrakło bardzo nie wiele do Taraska, szkoda tego jednego błędu bo myślę że śmiało mógłbym dojechać na podium biorąc pod uwagę że Kamil też miał wypadek, ale tak to już jest mimo to jestem zadowolony bo pokazałem że mimo tak małej jazdy potrafię pojechać na poziomie, a kto wie czy to nie był mój ostatni wyścig kto wie...

Pozytywem, może nie tylko dla ciebie, ale też dla Aftera, był słaby wyścig Ferrari. Dzięki temu faktowi odskoczyliście od nich nieco w klasyfikacji generalnej. Nie jest to potężna przewaga, ale jest. Jaki jest wasz cel zespołowy? Do czego dążycie? Jak wygląda współpraca z Adamem?
M: Tak to prawda, udało się nam lekko odskoczyć, ale rywal jest czujny i nie odpuści łatwo, co do celu zawsze dążymy do jak najlepszego wyścigu i jak największej zdobyczy punktowej, jednym słowem dążymy do wygrywania ale czy to się uda czas pokaże. Co do naszej współpracy to myślę że póki co jest ona bardzo miła i pracuje się nam dobrze, a Adam jest wyrozumiały co do moich nieobecności co się bardzo przekłada na naszą zdobycz punktową, fakt faktem że jak bym był na wszystkich wyścigach to może byli byśmy teraz na 2 miejscu w konstruktorce ale jest jak jest

Nie będzie błędnym powiedzieć, że twoją największą wadą w kontekscie ligowym jest twoja niska frekwencja. Wiemy też czym jest ona spowodowana. Czy istnieje szansa na coraz częstsze występy z twojej strony i pomoc koledze z ekipy?
M: Niestety tak się ułożyło z moją frekwencja, miało być inaczej ale wyszło niestety tak, wiesz szczerze mówiąc bardzo bym chciał być na każdym kolejnym GP, ale chyba bliżej mi do zakończenia jazdy niż do dokończenia, tym bardziej że team ma już plan awaryjny, musimy razem usiąść i podjąć odpowiednią decyzję która będzie najlepsza dla teamu.

Witaj Krzysztofie. W tym sezonie nie musiałeś czekać aż do ostatniego wyścigu, aby zdobyć punkty. Brak znaczących błędów z pewnością się do tego wyniku przyczynił. Jak dokładnie wyglądał wyścig z twojej perspektywy?
Kiroshima: Siemanko Mikrus. Tak to prawda długo nie musiałem czekać lecz sam wyścig nie był taki łatwy 2 razy urwane skrzydło mogło być 9 miejsce gdyby nie to w sumie zadowolony jestem z jazdy bo to ciężki wyścig był trzeba było koncentrację zachować niektórym nie udało się tego zachować i nie ukończyli albo problemy natury technicznej ale dla mnie bardzo szybki wyścig był to

Siedem wyścigów za nami, a RedBull utrzymuje dobre 6. miejsce w klasyfikacji generalnej. Czy myślisz, że razem z dodo uda wam się utrzymać je do końca sezonu? Jak pracuje ci się z twoim kolegą z zespołu?
K: Mam nadzieję że się uda je utrzymać a współpraca z dodo układa się poprawnie i myślę że też tak sądzi

Dużo trenujesz przed wyścigami, a efekty widać. Strata do rywali nie była duża, biorąc pod uwagę nawet krótką nitkę toru. Opowiedz, jak przygotowujesz się do wyścigów.
K: Staram się sporo trenować przed wyścigami przy pomocy Kuby i Szymka zawsze poradzą co zmienić i jak przejechać tor w idealnym torze jazdy.

Wyścig na Mosport wyróżnił się dużą liczbą bolidów, które nie ukończyło rundy. Oczywiście duża w tym rola problemów technicznych, ale nawet ci co dojechali też mieli sporo problemów. Czy uważasz, że to dobre, że tory takie jak ten znajdują miejsce w kalendarzu i go urozmaicają? Czy może złe, ponieważ duża część kierowców jest bardzo zawiedziona po jego zakończeniu?
Patrique2001: Nie mnie to oceniać. Wiesz, ja bym wolał pojechać wyścig w Montrealu, ogólnie taki bardziej "typowy" sezon bym wolał. Ale skoro kalendarz jest taki, jaki jest, to trzeba jechać mimo wszystko. Nie wiem niestety skąd wzięły się te problemy techniczne, ale liczę na ich jak najszybszą naprawę. Sam bym chciał je wyeliminować, ale nie umiem zbytnio w sieci komputerowe...

Matiie: To prawda że tor jest wymagający i spora część osób go nie ukończyła, ale jeśli chodzi o mnie to mi się bardzo dobrze po takich torach jeździ, różnice są naprawdę małe i trzeba na dystansie całego wyścigu pokazać dobre tempo żeby coś ugrać, każdy najmniejszy błąd kosztuje tutaj bardzo dużo, ja z racji że lubię takie tory zawsze będę za obecnością ich bo po prostu dobrze mi się po nich jeździ, a z drugiej strony widowisko też jest całkiem ładne.

Kiroshima: myślę ten tor był testem dla wytrzymałości na tym torze myślę że było dobrym pomysłem umiejscowieniem takich torów z powodu sprawdzianu dla kierowców ale dobrym pomysłem było danie takich torów aczkolwiek niektórzy nie lubią takiego sposobu wyścigów i każdy powinien odpowiedzieć na pytanie czy jest się zadowolonym czy nie ale przede wszystkim ja jestem zadowlony

Następny przystanek ósmego sezonu ExtremeF1 to Stany Zjednoczone, a konkretniej tor Sebring znany przede wszystkim z wyścigów długodystansowych. Czego możemy się tam spodziewać, prócz narzekania na słynne wyboje?
Patrique2001: Kolejnej "innej inaczej" alei serwisowej. Garaże na tym torze znajdują się w padoku, więc trzeba się trochę pokręcić żeby wyjechać na tor. Do tego pierwszy zakręt jest niby wolny, ale jednak pokonuje się go z dużą prędkością i jest on bardzo szeroki, więc tam będzie gorąco. Ostatni zakręt to jego przeciwieństwo - będzie trzeba hamować w środku zakrętu. Do tego pokręcony drugi sektor i słynne nierówności i mamy fajny tor. Szkoda, że nie mamy lotnych startów i nie ścigamy się autami znanymi z Le Mans, bo szykowałby się finisz w nocy... pozwolę sobie na małą prywatę, ale trudno - jeśli w kalendarzu pojawił się Sebring, to może w następnym sezonie pojedźmy GP Francji na Circuit de la Sarthe?

Matiie: Szczerze mówiąc to nigdy po tym torze nie jeździłem, i póki nie zrobię pierwszych okrążeń to ciężko mi powiedzieć czego się spodziewać, oby dobrej i czystej walki.

Kiroshima: Myślę że problemem mogą być tutaj z wybojami a mi dobrze znany bo kilka razy miałem okazje pojeździć na nim ale o wiele lepiej z miejscem do wyprzedzań

To wszystko ode mnie, dziękuję za udział.

Patrique: Dzięki również.

Matiie: Dzięki wielkie

Kiroshima: dziękuje także

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430