header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Wujek, pierwszy wyścig i pierwsze punkty, wcale nie małe, a zdobyte na dość trudnym torze. Jak oceniasz swój debiut w lidze?
Wujek: Myślę, że nie mogłem sobie wymarzyć lepszego debiutu. Co prawda czuje niedosyt, bo okrążenia, które przejechałem w kwalifikacjach nie były idealne, a i w wyścigu brałem udział w kilku zdarzeniach, które nie pomogły mi w walce. Patrząc jednak na końcowy wynik jestem w pełni usatysfakcjonowany, a nawet nieco zaskoczony.

Czy po tym wyścigu jesteś w stanie powiedzieć, o co będziesz walczyć w pozostałych wyścigach?
Trudno powiedzieć, bo tor był dość nietypowy, a stawka nie była pełna. Myślę, że stać mnie na walkę o punkty. Taki też jest mój cel, punktować w każdym wyścigu.

Czy udało Ci się porozmawiać ze swoim kolegą zespołowym - Afterem? Jak zapatrujesz się na Waszą współpracę?
Aktualnie mój zespołowy kolega przebywa na urlopie, ale udało się zamienić kilka słów. Myślę, że współpraca z jakby nie patrzyć jednym z topowych kierowców w tym sezonie może dać mi bardzo dużo. Brakuje mi przede wszystkim doświadczenia, a treningi z Afterem na pewno mogą mi pomóc szybciej je nabywać.

Daniel, wpadają kolejne punkty na Twoje konto. Start jednak ułożył się dla Ciebie wyśmienicie i byłeś czwarty. Nie dało się wyciągnąć więcej?
Adve: Moim celem na tym GP było pozbycie się dropów, gdzie nie raz miałem podczas tego sezonu i zdobyłem niestety 2 dnf. Niestety nie mogłem wyciągnąć więcej ponieważ czołówka była zbyt mocna.

Wyścig skończyłeś przed Wujkiem, jednak w wyniku kary spadłeś za niego. A wydawało się, że mogłeś z nim spokojnie powalczyć, gdy do Ciebie się zbliżył. Nie żałujesz?
Szczerze, ja nie wiem, czy go wypchnąłem poza tor, ale wydaje mi się Wujek za bardzo mnie zaatakował, a chciałem mu zostawić tyle miejsca, na ile mogłem, ale nie będę dyskutować na temat kary bo i tak to Grand Prix było powalone.

Podczas okienka transferowego poszła w świat plotka, że Kamilo nie jest zadowolony ze współpracy z Tobą, twierdząc, że Ci nie zależy. Zechcesz to skomentować?
G...o prawda za przeproszeniem. Gdyby Kamilo byłby niezadowolony ze współpracy ze mną, to by napisał na wiadomość prywatną typu: "Adve albo zaczniesz jechać lepiej i zdobywać punkty albo wynocha z ferrari na zbity ryj". Zdobywam punkty dla mojego zespołu, robię to co mogę. Co prawda na Thruxton mi się kompletnie nie powiodło, ale to nie jest mocny powód abym się pakował.

Karol, po pełnym przygód wyścigu zdobywasz skromny punkt. Jak oceniasz ten wyścig?
Karlique: Miło wrócić do interview roomu. Wyścig? Na dopuszczający <śmiech>. Start petarda, ominąłem zamieszanie na t1, znalazłem się w dobrym miejscu walczyłem o pozycje 5 albo 6? Już nie pamiętam. Potem chyba straciłem koncentrację przez te problemy z liczeniem okrążeń i jechałem poniżej swoich możliwości. Popełniłem błędy, traciłem czas.

No właśnie, początek miałeś naprawdę bardzo dobry, byłeś piąty. Myślisz, że gdyby nie te problemy, byłbyś w stanie powalczyć o, powiedzmy, siódmą lokatę?
Szczerze? Tak, zdecydowanie, uważam, że problemy z 6. sezonu są już za mną. Znacznie się poprawiłem od tego czasu, zabrakło chłodnej głowy, opanowania. W pewnym momencie byłem w stanie dogonić Adve po tym jak mnie wyprzedził. I przez dłuższy czas utrzymywałem tempo Kubusy. Na dobrą sprawę, po treningu byłem bardzo optymistycznie nastawiony do wyścigu bo nie pokazałem swojego szybkiego tempa, a niewiele traciłem do Adve i byłem przed Dodo. Gdy przyszły kwalifikacje nie mogłem się wystrzelić w swoje tempo i przejechać perfekcyjnie i tak walczyłem potem z samym sobą w reszcie wyścigu.

Jak oceniasz swoje szanse w pozostałych wyścigach tego sezonu? Ewidentnie widać, że jesteś w stanie jechać szybciej niż w poprzednich sezonach, ale ciągle Ci czegoś brakuje. Możemy się spodziewać, że powalczysz jeszcze o, dajmy na to, dwunaste miejsce na koniec sezonu? A może jeszcze więcej?
Chyba tak. Strasznie dobiła mnie Kanada, gdzie byłem szybki i to jak szybko wypadłem tam w t2. Przez to i przez inne swoje obowiązki trochę olałem sprawę. Mam nadzieję, że uda się jeszcze zaskoczyć.

GP Irlandii, choć odbyło się na specyficznym torze, pokazało, że walka o drugie miejsce w klasyfikacji generalnej będzie nieprawdopodobnie zacięta. Tabela jest tam mocno spłaszczona i może się wiele wydarzyć. Kto Waszym zdaniem ma największe szanse na to, by znaleźć się na podium generalki?
Wujek: Oczywiście kibicuje Afterowi, bo podium cały czas jest w jego zasięgu. Myślę, że najpoważniejszymi kandydatami jest duet kierowców Alfy i Norbi, ale jak to się zakończy czas pokaże.

Adve: Tarask, Kamilo i będąc szczerym Kubusa96. Ta pierwsza dwójka wchodzi w mistrzowski poziom i na pewno pomimo że Tarask raczej zostanie mistrzem, to będzie na pewno do końca sezonu o nich głośno, natomiast o P3 jest ścisk między Norbim, Kubusą oraz Szymussem, ale Kubusa w tym sezonie pokazuje, że to on będzie numerem 1 w zespole i on będzie na P3.

Karlique: Zaczynając od najwyższego stopnia podium. P1 Tarask, P2 Norbi, P3 Kamil lub Kuba - tutaj może być bardzo zacięta walka.

Minimum jedenaście dni - taki odstęp czasu jest planowany, z różnych powodów, między wyścigiem na Mondello Park, a tym na torze Spa-Francorchamps. Czy jesteście zwolennikami takich przerw i czy Waszym zdaniem są one korzystne dla ligi?
Wujek: Wolałbym jeździć regularnie co tydzień, ale jeżeli nie ma takiej opcji, po prostu muszę się dostosować. Ważne jest, aby na wyścigu było jak najwięcej kierowców, a jeżeli to czasem wymaga przerwy, to trudno.

Adve: No wolałbym, aby były bardziej krótsze odstępy między wyścigami. Wiem, że są wakacje, ale jednak takie dłuższe przerwy mało korzystnie wpływają na ligi. Chociaż ostatnio jechaliśmy na trudnych torach, to jednak dla kierowców przyda się mała przerwa.

Karlique: Zdecydowanie. Każdy ma czas by się przygotować w swoim zakresie do wyścigu. I spokojnie zaplanować swoje rzeczy... Według mnie przerwy są korzystne z tego powodu, że sezon nie staje się monotonny. Jak to było w s6 co tydzień lub co 5 dni wyścig, który wygrywa Marek. Teraz nie ma aż takiej pewności, że w każdym wyścigu wygra Tarask czy Norbi. Każdy się przygotuje do ścigania i pokaże się w formie i to wtedy pokazuje kto jest po prostu lepszy na torze. W każdym razie mi to zdecydowanie pomaga. Są tory gdzie jest mała przerwa pomiędzy rywalizacją i Adve jest ode mnie szybszy o 3 albo o 2 sekundy i jest wyścig gdzie mamy większą przerwę - gdy się przygotuję jestem bardziej konkurencyjny.

To tyle ode mnie, dziękuję za poświęcony czas.
Wujek: Dziękuję również.

Adve: Dziękuje, ale mam jeszcze jedno do powiedzenia, myślę, że to ważne. Otóż w związku z tym, że we wrześniu rozpoczynam ostatni semestr, plus jeszcze dochodzą praktyki, to na 99% nie wystartuje w następnym sezonie. Otóż pod koniec semestru czekają mnie 2 państwowe egzaminy, z których muszę mieć 75%, aby zaliczyć, a nie chce powtórki z S5, kiedy łączyłem 2 rzeczy w jedno i przez to albo nie startowałem w wyścigu, albo bardzo słabo mi szło. Będę oczywiście starać się jak mogę dla Ferrari do końca sezonu o punkty. To tyle mam do powiedzenia. I dziękuję za konferencję.

Karlique: Dziękuję bardzo, pozdrawiam serdecznie.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430