header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Mikołaj, w wyścigu kończącym testy czwarte miejsce dla Ciebie. Mogło być lepiej, ale chyba te wszystkie cztery dni możesz określić jako dobre?
MikruseK: Oczywiście, skupiłem się na oswojeniu z autem co jeszcze nie do końca udało mi się zrealizować. Zdziwiła mnie moja dobra dyspozycja. Nie sądziłem, ze będę tak blisko czołówki. Testy zawsze mam dobre, więc pewnie w trakcie sezonu wszystko wróci do normy, ale na pewno zadziałało to na mnie i jestem zadowolony. W wyścigu na Norisringu zawaliłem start, na formującym nie zadziałał mi przycisk od kontroli startu i wystraszyłem się jej użyć już na starcie nie ryzykując stop&go. Potem jakoś się opanowałem i jechałem sobie na wirtualnym 3 miejscu, aż pod koniec stintu bolid zachował się w ostatnim zakręcie tak, a nie inaczej. Tor ten raczej nie pozwala na potężne odrabianie strat. Trzy sekundy do Patryka odrabiałem koło 20 okrążeń, ale potrafił się obronić. Koniec końców zostawiłem w tyle rywali, z którymi miałem za cel walczyć i to się liczy.

Czy wobec Twojej dobrej dyspozycji chcesz zweryfikować swoje przedsezonowe oczekiwania, czy też liczy się przede wszystkim to, by po odejściu Adve przejąć od niego pałeczkę najlepszego kierowcy umownego środka stawki?
Plan jest taki, żeby z każdego wyścigu wyciągać maksimum bez głupich błędów jak w wyścigu na Norisring. Chcę przyłożyć się i pokazać, że nagle na wyścig nie zdechnę w porównaniu do potężnych kwali i nie koledzy z padoku nie będą mieli powodu do lekkich podśmiechujek, a wręcz przeciwnie. Ale do tego czeka mnie dużo pracy.

Karlique mało jeździł podczas przedsezonowych testów, czy mógłbyś nam przybliżyć dlaczego? Nie martwisz się o jego dyspozycję?
Karol miał mniej czasu, ale to co miał wyjeździć wyjechał i nie będzie miał zaległości.

Kamil, wyścig w Norymberdze nie ułożył się po Twojej myśli. Znów miałeś problem z regularną jazdą. Z czego to wynika?
Kamilr2000: No cóż taki jest ten sport. Zamieszanie na pierwszym zakręcie troszeczkę mnie zdenerwowało. Nie codziennie widuje się backflipa bolidu po wcale nie tak mocnych kontaktach z innymi bolidami, ale no cóż. Spadek na ostatnią pozycję próba gonienia stawki ale nie było na tyle tempa. Ponadto wszyscy z przodu łapali się w slipstream ja musiałem sobie radzić bez tego dlatego nie byłem w stanie nikogo dogonić bo nie oszukujemy się moje tempo na tym torze było okropne. Problemy zaczęły się u mnie pod koniec pierwszego stintu. Nagle z niewiadomych przyczyn auto zaczęło mieć tendencję do obracania się. Kilka takich obrót i stwierdziłem że stwarzam tylko zagrożenie po tym jak zatrzymałem się na środku nawrotu. Bardzo frustrujący obrót wydarzeń i dużo pracy do wykonania.

Wydaje się, że jeszcze nie do końca zapoznałeś się z nową fizyką i bolidem i jeszcze trochę brakuje Ci tempa. Czy faktycznie tak jest, czy to efekt specyfiki Norsirngu?
Powiedziałbym inaczej. Nie mogę jeszcze przestawić się z poprzedniego modu na ten. Jest to dla mnie ciężkie zważywszy na to że mam teraz dużo mniej wolnego czasu niż przed poprzednim sezonem. Nie mniej brak tempa na testach był spowodowany przygotowaniami do pierwszego wyścigu sezonu i to tam muszę pokazać pełnię swoich umiejętności. Testy tylko miały mnie upewnić czy pozbyłem się problemu który związany był że stresem. Wygląda na to że w dużej mierze tak jednak wyskoczył kolejny problem związany z nieprzewidywalnymi obrotami auta. No cóż miejmy nadzieję że i ten problem rozwiąże do wyścigu w Monako.

Na testach praktycznie nie oglądaliśmy Wujka, choć pierwotnie mówił, że termin testów mu pasuje. Czy jest to powiązane z wydarzeniami z wyścigu w Sochi i istnieje przez to zagrożenie, że Wasz zespół po prostu się rozpadnie?
Nic z tych rzeczy. Incydent z Soczi był kompletnym przypadkiem z którego razem się śmialiśmy. Jako że ostatnio w S8 mieliśmy wyjątkowo dużo kontaktów i jak widać nawet jeden zespół może nie rozwiązać tego problemu <śmiech>. A tak całkowicie na serio to nie wiem co Wujek mówił zarządowi ligi ale wiem, że ten tydzień pracował do 22 więc nie było szans że się pojawi.

Graczek, testy nie zakończyły się dla Ciebie zbyt dobrze. Twoje tempo jednak jest chyba całkiem przyzwoite. Jak oceniasz swoją jazdę?
Graczek: Patrząc na to, że praktycznie nie przygotowywałem się do tych testów to oceniam się dobrze. Testy nie zakończyły się dobrze, ale teraz skupiam się tylko na nadchodzącym sezonie i najbliższym wyścigu w Monako.

Czy w związku z tymi pozytywnymi odczuciami, stawiasz sobie jakieś konkretne cele na nowy sezon?
Cele mam dwa. Zdobyć co najmniej 20 punktów, oraz poprawić swoją jazdę. Pobocznym celem będzie również wygranie rywalizacji z Yodsonem, oraz bycie nad innymi kierowcami z "exf2".

No właśnie, Yodson, czyli jedyny debiutant w tym sezonie, będzie Twoim team-matem. Pierwsze wrażenie wydaje się być pozytywne. Na co Twoim zdaniem będzie stać Wasz team? I czy skoro chcesz go pokonać, to stawiacie przede wszystkim na rywalizację między sobą?
Tak, Yodson na testach pokazał że może spokojnie walczyć w środku stawki. Myślę że stać nas na bardzo przyzwoity wynik, jeśli ominą nas nasze problemy, a nasza wewnętrzna rywalizacja będzie nas napędzać do tego, abyśmy stawali się coraz lepsi.

Panuje raczej pozytywna opinia na temat nowego moda i fizyki. Czy Wy również ją podzielacie? Czy nie zauważyliście jakiś problemów z działalnością moda?
MikruseK: Większych problemów nie zauważyłem. Osobiście trochę ciężko mi się jeździ i trzeba serio się namęczyć, żeby zacząć jeździć szybciej, o trudnym wyprzedzaniu nie wspominając.

Kamilr2000: Ogólnie na początku byłem bardzo zadowolony. Podczas jazdy samemu mod jest bardzo przyjemny w jeździe. Nie jest pod mój styl jazdy dlatego nie oczekuje zbyt dużo po tym sezonie, ale jest przyjemny. Jednak wyścig podczas testów i mój dziwny backflip jednak troszkę mnie zaskoczyły nie wiem czy to był bug i zostanie naprawiony, ale jeździłem na wielu modach i takich cudów jeszcze nie widziałem. Czy to była jednorazowa akcja czy też jakiś błąd nie wiem. Wydaje mi się że trzeba zaufać twórcom ligowego moda i dawać z siebie wszystko korzystając z takiego narzędzia jakie każdy z nas dostał. A i jeszcze odnośnie moich spinów na pewno nie jest to wina moda tyle mogę powiedzieć z 100% pewnością .

Graczek: Jedynym problemem który zauważyłem, to problem z jazdą na skrzyni automatycznej która nie działa poprawnie przy zbijaniu biegów. Fizyka też sprawia wrażenie przyjemnej, więc podzielam panującą opinie.

Czy macie jakiś obraz tego, jak może wyglądać ten sezon? Czy ktoś może zagrozić nieco Taraskowi, albo ktoś po prostu odegrać jakąś większą rolę w tym sezonie?
MikruseK: Tarask nadal jest przynajmniej jeden poziom przed wszystkimi. Nikt mu jeszcze nie zagrozi, ewentualnie na pojedynczych wyścigach i w kwalach może ustępować, ale nikt nie ma takiego tempa wyścigowego jak on. W środku stawki będzie taka sama świetna walka o drugie miejsce jak przed sezonem, z różnicą, że Szprycek dołączy od samego początku. Panowie z Jordana i Prosta wydają się być ambitni i już potrafili się pokazać z dobrej strony. Nie mogę się już doczekać ścigania o punkty. Stęskniłem się za tym.

Kamilr2000: Zagrozić taraskowi? Na ten moment nie widzę kandydata chyba że ktoś podczas testów trzymał dużego asa w rękawie. Miejmy nadzieję że tak będzie i zobaczymy ściganie pomiędzy pozycja 1 oraz reszta stawki. Co do zaskoczeń mam nadzieję że Wujek Yodson oraz mój były timmejt pokażą że stać ich na więcej niż to było w testach. Co do czuba stawki nie mam zbyt dużego oglądu ale jeśli nie mają zapasu to może ten sezon być sezonem Mikrusa. Może podium? Zobaczymy.

Graczek: Szczerze mówiąc nie mam jakiegoś szczególnego wyobrażenia o przyszłym sezonie. Uważam, że Tarask zdobędzie mistrzostwo sezonu 9, a jedynym który może spowalniać czas przypieczętowania tego tytułu, jest Norbi. Przeczuwam, że czarnym koniem będzie Pandodo, oraz może Mikrusek. Obecnie ciężko mi coś więcej powiedzieć, początek sezonu odpowie nam na więcej pytań.

To tyle ode mnie, dziękuję bardzo za poświęcony czas.
MikruseK: Dziękuję i powodzenia wszystkim w 9. sezonie.

Kamilr2000: Ja również dziękuję.

Graczek: Dzięki również.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430