· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Adam, świetne tempo w Malezji przełożyło się na wynik osiągnąłeś maksimum na ten moment, czyli trzecie miejsce. Czy był to Twój najlepszy "weekend" w obecnym sezonie i co sprawiło, że byłeś tu tak mocny?
After: W sumie, to do dnia ligowego treningu nie jeździło mi się tu najlepiej, lecz coś drgnęło podczas sprawdzania zużycia, opanowałem nową lepszą linię jazdy i jak widać, zaowocowało. Cieszę się z tej trzeciej pozycji, choć nadal drażni mnie brak skupienia od samego początku do końca. W pewnym momencie rozkojarzyłem się, raz trzeci byłem ja, raz Patryk, raz Norbi i musiałem o to trzecie miejsce trochę powalczyć. Najlepszym weekendem raczej bym go nie nazwał, mógłby spokojnie rywalizować o drugie miejsce. Lepiej oceniam GP Hiszpanii na torze Aragon, tam od samego początku do końca miałem dobre tempo, sporo powalczyłem, było ciekawie.
Czy zatem będziesz w stanie bez problemu przełożyć swoją formę z ostatniego wyścigu na następne, czy to bardziej zależy od toru? A może po prostu ćwiczenie tempa wyścigowego się opłaca?
After: Hmmm, trudne pytanie, wydaje mi się, że po prostu mi tor Sepang podpasował i to od niego zależało, choć nie ukrywam, że trening tempa też dodał swoje kilka groszy. Po pierwszych okrążeniach na torze w Tajlandii mam trochę mieszane uczucia. Myślę, że po garści treningu powinienem go opanować, a jak będzie z tempem, zobaczymy.
W tym sezonie trwa bezpośrednia rywalizacja między kierowcami Ferrari i Williamsa. Ostatnio Williams zyskał sporo punktów, a do końca sezonu coraz mniej czasu. Jak widzisz szanse Twoje i Marka w tej rywalizacji? Czy nie należy Was jeszcze w tym momencie skreślać?
After: Niby już coraz bliżej końca, ale jakby nie patrzeć nadal można sporo ugrać w tym czasie, a wystarczy jeden najmniejszy błąd którejkolwiek ze stron i praktycznie szanse będą minimalne. Jak dla mnie, to walka o mistrzostwo konstruktorów będzie się toczyć do ostatniej rundy, chyba że już ich wyprzedzimy :hyhyhy:. Nie no, raczej powalczymy do końca, Marek jest podporą punktową Ferrari, a ja tylko dopinam formalności, typu ukończyć przed Norbim, gdyż raczej to ustalam sobie za główny cel. Mam nadzieję, że jeszcze sporo się wydarzy.
Szprycek, po nieudanych poprzednich rundach wreszcie zdobyłeś punkty. Czy wynik uzyskany w Malezji Cię satysfakcjonuje?
Szprycek: Jak najbardziej. W końcu nadeszło przełamanie, które powinno sie wydarzyć w Turcji (dzięki Papier XD). Jechało się git, kilka manewrów wyprzedzania było zrobionych, ogólnie przejechałem bezbłędne GP co dało mi drobne, ale jakze cenne dla mnie punkty.
W tym sezonie idzie Ci zdecydowanie słabiej niż w poprzednim. Czy myślisz, że będziesz mógł jeszcze powalczyć o lepsze wyniki, takie, jak w S8?
Szprycek: Bądźmy realistami. Wykorzystałem to, że mod na S8 był lekko mówiąc.. Spier*olony. I jedynie to sprawiło, iż jeździłem w czołówce. Więc nie nastawiam się na takie wyniki jak w zeszłym sezonie. Ale powoli dogaduje się z autem i widzę postępy na torze.
Po wyścigu w Turcji głośno było o sytuacji w Twoim zespole i panującej w nim atmosferze, jednak wydaje się, że wszystko wróciło do normy. Czy możesz to potwierdzić?
Szprycek: Jeżeli ktoś myśli, że nadal mamy z Papierem kose i ta sytuacja jakoś wpłynęła na nasze relacje, to jest w totalnie grubym błędzie. Zawililiśmy wtedy obydwaj i wszystko jest wyjaśnione. On dał lute mi a potem ja jemu. I taki hepi end tej sytuacji. Temat uważam za zakończony.
Kamil, pomimo braku większych przygotowań do wyścigu udało się wywalczyć skromny punkcik. Czy spodziewałeś się takiego wyniku przed rozpoczęciem weekendu?
Kamilr2000: Witam serdecznie. Owszem był to ciężki weekend dla mnie. Czasu na przygotowanie było dużo jednak wiele rzeczy ostatnio się zmieniło i nie mam tyle czasu na przygotowania co na początku sezonu. Jednak z drugiej strony półtorej tygodnia przerwy dało mi pewien rodzaj świeżości. Na początku nie mogłem się odnaleźć ale godzinę przed wyscigiem otrzymałem bardzo ważna dla mnie pomoc i to pozwoliło mi ustabilizować formę co było kluczem do jakiejkolwiek walki o punkty.
Wspomniałeś, że nie masz teraz tyle czasu na przygotowania co na początku sezonu. Czy gdybyś mógł regularnie ćwiczyć do wyścigów, to osiągałbyś teraz podobne wyniki jak w Monako czy Kanadzie?
Kamilr2000: Nie jestem pewien czy aż tak dobre wyniki byłyby możliwe. Początek sezonu był dosyć szalony w moim wykonaniu poświęciliśmy dużo czasu na znalezienie odpowiednich ustawień które przy modyfikacjach pozwoliły mi walczyć nawet z czołówka co było dla mnie nowym doświadczeniem. Teraz jednak wszyscy doskonałą swoje ustawienia i utraciliśmy ta przewagę którą mieliśmy na początku i dzięki której mogłem zawalczyć z czołówka. Dodatkowo straciłem pewność siebie po nieprzyjemnej sytuacji z kwalifikacji przed GP Hiszpanii. A zatem wydaje mi się że jestem skazany na walkę za plecami czolowki, ale nie składam broni ponieważ jak tylko znajdę motywację oraz czas zrobię wszystko aby się w tą walkę wmieszać.
Mimo wszystko wydaje się, że zaliczyłeś spory progres względem poprzednich sezonów. Może liczysz na to, że wskoczysz pewnego razu na wyższy poziom, tak jak ostatnio zrobił to Mikrus?
Kamilr2000: Na ten moment jest to mój cel. Był moment że wydawało mi się że mogę dogonić Mikrusa jednak im dalej w sezon tym gorzej w moim przypadku a Mikrus utrzymuje ten znakomity poziom. Nie czuję że tracę dużo jeśli chodzi o walkę bok w bok, mimo moich ostatnich błędów. Jednak muszę popracować nad powtarzalnością i wyeliminowaniem błędów które cały czas mi się zdarzają jak chociażby obrót na przedostatnim okrążeniu tutaj w Malezji gdy próbowałem wycisnąć z siebie 120% aby dogonić Szpryca oraz Szymusso. No cóż moim celem napewno jest doskoczenie umiejętnościami do takich zawodników jak Mikrus jednak na ten moment jest to możliwe jedynie w specyficznych sytuacjach. Jedyne co mogę w tym momencie zrobić to dawać z siebie wszystko podczas kolejnych wyścigów.
Za nami wyścigi na dwóch charakterystycznych torach, które w niedalekiej przeszłości gościły F1, ale przerwano organizację wyścigów na tych obiektach, mimo tego, że miały raczej dobrą opinię kibiców. W ExtremeF1 również gościły dosyć rzadko, patrząc na ich reputację. Jak ocenisz rundy na nich, czy w przyszłości chciałbyś więcej wyścigów na takich torach?
After: W Turcji jakoś wybitnie się nie czułem nigdy, w Malezji też, być może ustawienie mi podpasowało. Ale jedno wiem na pewno - lepiej mi się jeździ po takich torach niż po jakiś nieznanych noname'ach z MotoGP lub innych niższych seriach. Wyjątek może stanowić Anderstorp po którym o dziwo mi się dobrze jeździło. Tak jak wspomniałem, wolę te tory od nieznanych mi obiektów.
Szprycek: Akurat w obydwóch wyścigach jechało mi się świetnie. Było tempo i emocje. Więc nie mam nic do przeciwko do organizacji wyścigów na takich torach. Obydwa wyścigi jak najbardziej na plus.
Kamilr2000: Obydwa te tory bardzo lubię i dobrze znam jednak wyniki tego nie pokazują z powodu małej ilości treningów jednak wydaje mi się że wyścigi dla każdego z nas tutaj były ciekawe. Oczywiście pewnie niektórzy są rozczarowani wobec wyników bądź też kolizji które się pojawiały. Cały czas się rozwijamy jako liga więc wydaje mi się że wszyscy napieramy na siebie aby rozwijać ligę. Te wyścigi to pokazały bo zwłaszcza w Turcji różnice były naprawdę niewielkie, tutaj też nie były jakoś strasznie rozpięte, a więc wydaje mi się że takie tory które wszyscy znają - choć nie koniecznie lubią - powodują zmniejszenie różnic i większą walkę. Oby ta walka trwała do samego końca sezonu
Przed nami tory, które, wręcz przeciwnie, są Formule 1 nieznane i są nazywane wręcz "rakowymi". Następny wyścig czeka nas w Tajlandii na torze położonym w prowincji Buriram. Czy miałeś już jakąś styczność z tym torem? Czy spodziewasz się czegoś niezwykłego po wyścigach na tych mało znanych torach?
After: Jak wspomniałem, jeździłem niewiele, choć wstępnie obeznałem się z torem i jest, dość specyficzny, dziwny. Nie wiem czego się na nim spodziewać ani po sobie ani po innych. Jest to dla mnie niewiadoma. Wszystko rozstrzygnie się podczas kwalifikacji i wyścigu.
Szprycek: Miałem z nim stycznosc wczoraj gdy sobie na nim trochę pojeździłem i zgodze się z Tobą... Ten tor ma raka. Nie lubię takich torów, nie lezy mi ta specyfikacja. Chyba ze coś się odmieni. Nie mam pojęcia.
Kamilr2000: Jezdizlem kiedyś już po tym torze jednak musze sobie przypomnieć nitkę. Takie tory są okazją dla słabszych kierowców jak ja aby nawiązać walkę z lepszymi ale jak będzie tym razem nikt nie wie. Mam nadzieję da z siebie wszystko na tym oraz kolejnych torach. Jednak też chce kontynuować moja passę ukończonych wyścigów. Mam nadzieję że będzie trwać jak najdłużej. Walka o wyższe pozycje jest na ten moment dla mnie mniej ważna od ustabilizowania mojej dyspozycji.
To tyle na dzisiaj, dziękuję za konferencję.
After: Dzięki również
Szprycek: Ja również dziękuję i pozdrawiam dziś.. EEEEE... GRACZKA
Kamilr2000: Dziękuję serdecznie.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum