header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Kamil, na Twoje konto wpadły kolejne punkty, tym razem jednak nie miałeś zbytnio podejścia do tego, by powalczyć o coś więcej. Jak byś ocenił swój wyścig?
Kamilr2000: Czy ja wie czy nie mialem podejscia. Tak naprawde przy wolnym torze mialem szybsze tempo od kubusy i Norbiego i moglem się w walke włączyć. Niestety najwiecej straciłem na pitstopach. Dwa razy zostalem podcinany prze zawodnikow przez co spadłem za kubuse. Potem dogoniłem go i znowu mnie podciłł. No cóż podjąłem zbyt duże ryzyko podczas ustawień bolidu i ucierpialo na tym zużycie opon przez co nie miałem podejscia do innych. Ponadto pod koniec wyścigu masakrycznie dużo błędów i praktycznie oddana pozycja na rzecz Aftera. Końcowka kolejny raz z rzedu jest moja pieta achillesową. Musze coś na to jak najszybciej zaradzić inaczej kolejne punkty będą powoli uciekać.

Niemniej można chyba powiedzieć, że Twoja dyspozycja w wyścigach poszybowała w górę, choć po wyścigu skarżyłeś się na swój sprzęt. Czy te problemy są chwilowe, czy to jednak powrót do "demonów" z początku sezonu, przez które Twoja forma drastycznie spadła?
Mam nadzieję, że to tylko chwilowe problemy. Niemniej problemów z kierownicą nie moge bagatalizować i musze ją rozkręcić i znaleźć źródło. Co do formy nie moge chyba powiedzieć że szybuje w górę. Jak dla mnie cały czas moja forma jest nie równa. Jeden wyścig pojade praktycznie bezbłędnie po czym kolejny dzbanie do potęgi. No jest nad czym pracować, bo tak naprawdę czuję, że w pojedynczych wyścigach jestem w stanie deptać po piętach czołówce ale przez liczne błędy nie mam do tego okazji. Dzisiaj było to widać bardzo dokładnie. Pracowałem sporo nad tempem wyścigowym ale jak widać nadal za mało, ponieważ błędy zdarzają się zdecydowanie za często. Może mieć na ten fakt wpływ że ostatnimi tygodniami praktycznie trenuję sam. Początkowa współpraca z Wujkiem nagle się zerwała, dlatego każdy wyścig musze podwójnie dużo czasu spędzać na takie rzeczy jak ustawienia bolidu. Szkoda, że nie ma możliwości z nikim trenować nie mniej jak na razie sobie radzę i mieszam się na pozycjach punktowanych. Gorzej będzie jak skończy się taka ilość wolnego czasu jaką mam na ten moment.

Jak istotna dla Ciebie jest współpraca z Wujkiem? Czy istnieje szansa, że sytuacja ulegnie poprawie?
Wspólne treningi z timmejtami (i nie tylko) są dla mnie bardzo ważne. Szlifowanie toru jazdy, ustawień samochodu wymiana spostrzeżeń, sprawdzanie zuzycia opon. Wszystko to jest łatwiejsze jeśli masz kogoś kto potrafi i może Ci w tym pomóc. Bez tego progres jest wstrzymany co zaczynam zauważać zwlaszcza podczas tego GP gdzie przez brak pomocy nie zdążyłem sprawdzić wszystkiego jesli chodzi o tempo wyścigowe co odbiło mi się czkawką podczas wyścigu. Mam nadzieję że jeszcze podczas tego sezonu współpraca będzie lepsza nie mniej szukam alternatywy na przyszły sezon, ponieważ na dłuższą metę nie prowadzi mnie to do poprawy, tak samo jak i Wujka.

Yodson, udało ci się zdobyć kolejne drobne punkty w minionym wyścigu. Jak oceniłbyś te zawody w swoim wykonaniu? Czy ten wynik to był maksimum, które mogłeś osiągnąć, czy jednak było gdzieś pole do poprawy rezultatu?
Yodson: Witam, no tak udało się dopisać na swoje konto kolejne dwa oczka co mnie bardzo cieszy. Wyścig był w moim wykonaniu całkiem dobry, w przeciwieństwie do kilku poprzednich. Nie popełniłem błędu, tempo też nie było złe i dzięki temu mogę się cieszyć z kolejnych w sezonie punktów. Co do pytania, czy to było maksimum jakie mogłem wycisnąć, wydaje mi się że tak. Czułem, że na więcej niż 9 miejsce już mnie w tym wyścigu nie stać.

Można zaobserwować w ostatnim czasie stabilizację Twojej formy - w ostatnich sześciu wyścigach tylko w jednym nie zdobyłeś punktów, do których też niewiele brakło, bo byłeś wtedy jedenasty. Czy są to pierwsze owoce współpracy ze "szkółką" duetu braci z McLarena, czy jednak większą rolę odegrała bardziej indywidualna praca?
Faktycznie, ostatnio punktuję nieco stabilniej niż wcześniej, choć pokusiłbym się o zdanie, że na początku sezonu miałem w kilku wyścigach pecha przez które raz byłem w punktach a na następnym GP już z pierwszej dziesiątki wypadałem nie ze swojej winy (przeważnie). Teraz jest już potrafię koncentrację utrzymać przez cały wyścig i "Szkółka" duetu McLarena na pewno odegrała tu dużą rolę, bo choć głównie przygotowuję się samotnie, to zawsze mogę liczyć na pomoc w kwestii ustawień, toru jazdy lub innych przydatnych niuansów. Współpracę oceniam bardzo pozytywnie.

Stabilnej formy zdaje się brakować wśród Twoich bezpośrednich rywali - Pandodo i Szprycka, z którymi przyjdzie ci walczyć o dziesiąte miejsce w klasyfikacji generalnej. Jak się na nią zapatrujesz? Jak oceniasz swoje szanse na zajęcie miejsca w pierwszej dziesiątce na koniec sezonu?
Fakt, może i mają lepsze i gorsze dni, ale oni zawsze potrafią zaliczyć naprawdę dobry wyścig i zdobyć pokaźną liczbę punktów, przykładowo w Tajlandii gdzie byli na 5 i 6 miejscu podczas gdy ja ciułam te punkty nie mając szans na walkę o więcej niż P8. Wierzę jednak, że uda mi się do końca zawalczyć o TOP10 generalki choć jakbym miał teraz przewidywać to raczej moi rywale, czyli jak napisał pan redaktor, Szprycek i Pandodo powinni okazać się w końcowym rozrachunku lepsi.

Witaj, Adve. Za Tobą kolejny powrót do ligi, którego jednak nie będziesz za dobrze wspominał. Jakbyś ocenił zatem swój występ w pierwszym wyścigu po powrocie?
Adve: No przede wszystkim ten wyścig był dla mnie nauką jazdy na tym modzie. No od ostatniego wyścigu w ExF1 minęło trochę czasu. Praktycznie cała stawka już jakby dobrze znała ten mod a ja no jestem świeżakiem i muszę od nowa nauczyć się jeździć. Spodziewałem się zdecydowanie gorszego wyniku ale mam nadzieje że z wyścigu na wyścig będzie lepiej.

Twój powrót do stawki wywołał pewne poruszenie w ligowej stawce, bowiem dołączyłeś do zespołu, który ma na swoim koncie tylko jeden punkt. Jak myślisz, czy będziesz w stanie tą sytuację poprawić? Jakie inne cele na ten sezon (jeśli jakiekolwiek masz) sobie narzuciłeś?
No ja benettonowi nie obiecuje że nagle wybuchnę formą i zacznę zdobywać punkty. No Shadowowski odszedł a z Ostachimiem nie miałem kontaktu. Przez ostatnie 2 sezony miałem osoby które chętnie pomagały i liczę na to że będzie podobnie. Ja chce jechać na luzie bo praktycznie o jakieś mocne pozycję to prawie nie mam szans walki i na pewno jedna osoba z tej ligi którego przez ostatnie 2 sezony mogłem na spokojnie go odjechać nazwie mnie ciotą bo tak. Teraz czekam na wyniki z egzaminów to mam o wiele na dzień dzisiejszy więcej czasu na jazdę.

Załóżmy teraz scenariusz, w którym dysponujesz aktualnie swoją optymalną formą (np. tą, w jakiej byłeś w sezonie siódmym). W którym miejscu w stawce byś się plasował?
W Top 10 i prawdopodobnie P9. Kamilr2000 mocno się poprawił w tym sezonie i gdybym startował od początku sezonu to byłaby mocna batalia o P9.

Za nami GP Japonii, które zakończyło azjatycki cykl oraz drugą tercję sezonu. Jak podsumowalibyście ostatnie wyścigi, zarówno z perspektywy siebie jak i ligi?
Kamilr2000: Z mojej perspektywy ostatnie 2 Grand Prix są dla mnie przebudzeniem po śnie zimowym trwającym kilka wyścigów. Obydwa wystepy były dla mnie przyjemne i odchodziłem od kierownicy z uśmiechem na twarzy więc wydaje mi się że było dokładnie tak jak oczekiwałem. Wiadomo błędy są ale no cóż praca, praca, praca i może uda się to nadrobić. Co do ligi no to dziwne połączenie - Tajlandia - masakra.. disconnecty, problemy faworytów no tak nie powinno być. Były przez to nieoczekiwane wyniki owszem, ale z mojej strony wolałbym zapracować na podium samemu niż korzystać na takich niespodziankach. Co do Motegi wyścig był bardzo ciekawy. Bardzo dużo walki małe róźnice. Wydaje mi się że to był dobry wyścig z perspektywy ligi, a i przyjemny dla oczu widza.

Yodson: Były to na pewno ciekawe wyścigi, które przyniosły parę zaskakujących rozstrzygnięć. Ze swojej perspektywy mogę tylko powiedzieć, że 3 punkty w trzech wyścigach nie powalają choć przyznam że na więcej ciężko było liczyć. Z tych trzech torów najbardziej przypadł mi do gustu Twin Ring Motegi. W porównaniu do Buriramu czy Sepang czułem się tam o wiele lepiej.

Adve: Azjatycki cykl był głównie pod hasłem "Markovsky VS Tarask" Strach pomyśleć gdyby ci kierowcy znowu byli ze sobą w jednym zespole. Za nimi również jest ciekawie i się wcale nie dziwie że inby są na porządku dziennym w wyścigach to tak jakbyś rano znalazłbyś miejsce siedzące w Autobusie w Warszawie. Niby wszystko zajęte a tu zonk jednak wolne miejsce choć nie zgodzę się że azjatycki cykl się skończył bo mamy jeszcze Australię a skoro Reprezentacja Australii w piłce nożnej gra w Azji to czemu niby kończymy azjatycki cykl.

Końcowy akord dziewiątego sezonu ExtremeF1 rozegra w Europie, jednak zanim tam liga powróci to zahaczy o Antypody, bowiem przed nami GP Australii na ulicznym torze w Canberze, który od samego początku budził emocje wśrod kierowców. Jak podchodzicie zatem do tego wyścigu?
Kamilr2000: Szczerze to od GP Monako czekam na ten wyścig. Najprzyjemniej jeździ mi się po torach ulicznych więc mam spore oczekiwania wobec tego GP. Mam nadzieję, że się nie spalę i sprostam swoim ambicjom. Może być to ciekawy wyścig bo każdy błąd bedzie sporo kosztował. A zatem pozostaje nam tylko zacierać ręce i czekać na nieoczekiwane wyniki tego wyścigu.

Yodson: Podchodzę ze świadomością, że dużo się tam może wydarzyć i nudno na pewno nie będzie.

Adve: Pierwsze kojarzenie z torem Canberra w Australii to cimcirimci Muerte z Kozą jeszcze wtedy w F1ChWorld gdzie robiłem jeszcze wattsy ale serio raz kiedyś próbowałem na tym torze jechać to wcale się nie zdziwię jak dziś jechało 14 osób to 2/3 zaliczy dodatkowy Pit z powodu uszkodzenia bolidu a 1/2 zaliczy DNF ten tor to mieszanka Makau z Monako. Ja tam w kwalach planuje nie być w środku stawki bo nie chcę być obijany ze wszystkich stron jak pewna blondynka z siedmioma murzynami i moim celem jest oczywiście dojechanie do mety.

Dziękuję za udział w konferencji.
Kamilr2000: Dziekuję i pozdrawiam wszystkich, którzy czytają newsy. (Kto przeczytał cały news komentarz na dolu!!! AU!)

Yodson: Również dziękuję.

Adve: Też dziękuję :)
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430