header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
MIKRUSEK: Witaj Jakubie. Gratuluję na wstępie za ten wspaniały wynik. Nikt podczas trwania weekendu nawet się do ciebie nie zbliżył, nawet Markovsky, ktory nie mógł sobie poradzić do końca z tym torem. Zdziwiła Cię twoja postawa, czy byles pewny siebie i wiedziales ze twoje przygotowania dadzą taki rezultat?

TARASK: Dzięki. Do wyścigu wcale nie przygotowywałem się bardziej, niż do innych. Tor nie był tak straszny, jak obawiano się przed rundą i dało się po nim po ludzku jeździć. Do tego wróciłem do "tradycyjnych" ustawień bolidu, co na pewno mi pomogło. Wcześniej przekombinowałem z setupem, co mogło być powodem niezbyt dobrego tempa na Motegi i Buriram. Przed wyścigiem czułem się bardzo pewnie, w kwalifikacjach przejechałem swoje najlepsze okrążenia w ogóle na tym torze, a w wyścigu tempo było bardzo równe, FL był praktycznie na tym samym poziomie, co okrążenie w Q1. To była jedna z najpewniejszych w moim wykonaniu rund w tej lidze.


MIKRUSEK: Sytuacja w obu generalkach jest bardzo otwarta. Mozesz zdobyć drugi z rzędu dublet mistrzowski. Jak oceniasz swoje szanse na powtórzenie tego sukcesu?

TARASK: Myślę, że mamy na to spore szanse, na pewno większe niż w poprzednich sezonach, kiedy rywalem był Markovsky. Do końca niewiele wyścigów, więc każdy błąd ma teraz wielką wagę. Jeśli będę spisywał się tak, jak w Słowacji, a Norbi będzie jechał na swoim dobrym poziomie, to możemy liczyć na oba tytuły.


MIKRUSEK: W padoku krążą plotki jakoby po sezonie miałbyś zrobić sobie przerwę od ścigania. Czy to prawda? Jeśli tak, to czy to wpływa na twoją motywację?

TARASK: Trudno cokolwiek na ten temat powiedzieć, bo jeszcze nie wiem nic o tym. Na 99% nie pojadę całego S10, więc nie wiem, czy jest sens w ogóle zaczynać. Zobaczymy, czy w ogóle następny sezon się odbędzie, gdyż sporo osób ma odejść. Jeżeli chodzi o drugie pytanie, to nie mam pojęcia jak moje potencjalne odejście miałoby wpływać na moją motywację, więc nie mogę na nie odpowiedzieć.


MIKRUSEK: Witaj, Norbercie. Na początku gratuluję Ci pojechania w naszej lidze aż 100 wyścigów. Wynik może nie taki, zeby godnie uczcić to wydarzenie, ale jest przyzwoicie. Jakie masz odczucia po GP Słowacji?

NORBI: Dziękuję, dla mnie piąte miejsce w tym wyścigu to dobry wynik, na nic więcej nie mogłem liczyć patrząc na moje tempo względem rywali, samotny wyścig od niemal początku do mety, bezproblemowe postoje, cieszę, że setny wyścig obył się bez przygód czy problemów technicznych.

MIKRUSEK: Twoja sytuacja w klasyfikacji generalnej nieco się poprawiła. Tracisz raptem 4 punkty do Aftera i 10 do Mikrusa. Jako, że to twój narazie ostatni sezon w ExtremeF1 chciałbyś jeszcze się jakoś pokazać lepiej? Czy pokonanie tek dwójki jest twoim celem na ostatnie 4 wyścigi? Może jednak podchodzisz do tego na luzie i każdy wynik cie usatysfakcjonowanuje?

NORBI: Tak to moje ostatnie wyścigi, owszem poprawiła się moja sytuacja w generalce ale ja podchodzę do tego już na luzie, chce po prostu pojechać dobrze i równo, bez głupich błędów a co z tego wyniknie, ile pkt zdobędę to zależy od rywali i sytuacji na torze, może mi się uda pokonać tą dwójkę, może nie, co ma być to będzie po prostu.

MIKRUSEK: Tarask zmiażdżył w tym wyścigu konkurencję. Widać, że aktualnie znajduję się w peaku swojej formy. Tobie rowniez ostatnio pomijając problemy idzie nienajgorzej. Pierwszy raz od dawna mamy walkę o oba tytuły jednocześnie, co jeszcze bardziej dodaje nam emocji. Jak oceniasz szanse Williamsa na tytuł konstruktorów i taraska na mistrzostwo?

NORBI: Tarask jest zmotywowany mocno by obronić mistrzostwo i oczywiście życzę mu tego jak najbardziej, co do walki o mistrzostwo drużyn, tylko jeden punkt dzieli oba teamy, walka będzie do końca, nie zapominajmy, że After też jest szybki i będzie chciał coś udowodnić na koniec sezonu.

MIKRUSEK: Witaj Kacprze. 8. miejsce zajęte w ostatniej chwili po świetnym ataku na Szymussie to chyba dobry wynik. Jak smakuje taki wyścig i co w nim, jeśli tak uważasz, byś zmienił?

YODSON: Witam, co prawda to prawda, to 8 miejsce wyszarpane na ostatnich metrach w wyścigu dodatkowo buduje aczkolwiek wyścig nie był w moim wykonaniu tak dobry jakbym chciał. Najpierw popsuty start i spadek o kilka lokat, później uwikłanie się w walkę z Adve i Dodo. Poza tym kilka niepotrzebnych błędów i ten nieszczęsny pierwszy pit-stop kiedy mechanikom nie za bardzo się spieszyło i postanowili naprawić mi nieistniejące uszkodzenie. Dopiero na oponach miękkich zaprezentowałem swoje optymalne tempo. Tak bywa...

MIKRUSEK: Ostatnio zarówno tobie, jaki i twojemu zespołowemu partnerowi idzie coraz lepiej. Graczek zaczął dowozić punkty, a ty zaczynasz podgryzać czołówkę. Jaki jest wasz przepis na rozwój i sukces?

YODSON: Wydaje mi się, że to dzięki konsekwentnemu dążeniu do celu. Oboje staramy się przede wszystkim trzymać równą formę i ewentualnie wykorzystywać nadarzające się okazje bez zbędnego napalania się na nie wiadomo jakie rezultaty. Przy okazji staramy się też sobie na bieżąco pomagać i informować w różnych kwestiach. Do tego bardzo pomaga nam pomoc duetu McLarena dzięki czemu wiemy co jest do poprawy. Mam nadzieję że ta tendencja utrzyma się do końca sezonu i wywalczymy 6 miejsce w klasyfikacji zespołowej. Nie mógłbym też zapomnieć o przepysznych croissantach świeżo przygotowywanych przez naszego szefa bezpośrednio przed kwalifikacjami zamiast obiadu. Bardzo miły gest z jego strony.

MIKRUSEK: Dowiedzieliśmy się, że po tym sezonie opuścisz stawkę ExtremeF1. Co jest powodem tej decyzji? Jak oceniasz swój sezon w naszej lidze i czy istnieje szansa, że kiedyś znów zapukasz do drzwi ExF1?

YODSON: To prawda, niestety muszę się aktualnie skupić niestety na czymś innym w najbliższym czasie i po prostu nie wiem czy znajdę czas aby móc się ścigać. Chodzi o egzaminy dojrzałości a także wszystkie zawiłości związane z dalszą edukacją. Co do obecnego sezonu, to oceniłbym go raczej pozytywnie, gdyż zdarzyło się parę fajnych wyścigów choć były też momenty słabości i nie ukrywam że w pewnym momencie stanąłem pod ścianą i nie wiedziałem co dalej robić. Na szczęście jakoś się to ułożyło i mogę już zakończyć ten sezon ze świadomością, że zaprezentowałem się dobrze jak na debiutanta. Co do ewentualnego powrotu, no to jeśli nadarzy się okazja to nie wykluczam tej opcji ale to też nie zależy ode mnie. W każdym razie, będę się starał być na bieżąco z ligą i trzymam kciuki aby Sezon X wystartował bo szkoda by było aby ten poniekąd bardzo emocjonujący IX Sezon miał zakończyć historię ligi.

MIKRUSEK: Wyścig na SlovakiaRing z przodu był raczej nudny, a wynikało to z małej ilości błędów kierowców. Czy wolisz takie wyścigi, w ktorych liczy sie faktyczne tempo kierowców? Czy może zwariowane wyścigi, gdzie wyniki wypaczane są przez różnorakie błędy, kolizje, wypadki?

TARASK: To dosyć względna kwestia, gdy mi nie idzie, wolę bardziej zwariowane wyścigi, a gdy mam świetne tempo, to oczywiście wolę spokój na torze. Obecnie na moją korzyść lepsze byłyby wyścigi bez większych przygód.


NORBI: Szczerze, przyzwyczaiłem się do wyścigów gdzie o wynikach w topce stawki decyduje tempo wyścigowe a przy małej ilości błędów lub jego braku wyprzedzenie kogoś jest ciężkie, trudno mi stwierdzić co lubię bardziej, dam pół na pół bo czasami jednak fajnie jest pojechać szalony wyścig.

YODSON: Z perspektywy widza na pewno ciekawsze są te wyścigi obfitujące w błędy i nieprzewidywalne incydenty. Choć jak spojrzymy na to z punktu widzenia kierowcy to raczej większość woli spokojne wyścigi podczas których może w pełni zaprezentować swoje tempo. Osobiście też wolę jak te wyścigi nie są zbytnio zwariowane i wynik zależy od tempa. W moich ustach te słowa może nie bardzo mają sens, bo swoje najlepsze wyniki wywalczyłem na ulicznych obiektach gdzie te rezultaty były mocno wypaczone

MIKRUSEK: Na 15. rundę IX sezonu ExtremeF1 wybierze się do Austrii. Pierwszy raz wyścig o GP tego kraju nie odbędzie się na popularnym Red Bull Ringu, a na Salzburgringu. Masz jakies doświadczenia z tym torem? Czego spodziewasz po takim mogłoby się wydawać dziwnym torze?

TARASK: Niezbyt lubię ten tor. Jechałem na nim dwie rundy ligowe, dwa razy nie poszło mi zbyt dobrze. Myślę, że mimo to uda mi się na nim odnaleźć i mieć dobre tempo. Wyścig może być bardzo ciekawy, gdyż tor jest bardzo krótki, jest długa prosta, dosyć łatwo jest o błąd. Może tu się rozegrać jedna z ciekawszych rund w sezonie.


NORBI: Kompletnie nie znam tego toru ale podejdę do niego tak samo jak na Słowację, nauczę się toru i po prostu pojadę swoje, kompletna niewiadoma dla mnie z tym torem.

YODSON: Nigdy nie miałem styczności z tym torem. Ba, nawet nie wiedziałem o jego istnieniu a z tego co słyszałem może się tam dużo dziać. Z niecierpliwością czekam na to aż będę mógł się na nim przejechać.

MIKRUSEK: Serdecznie dziękuję za udział w konferencji.

TARASK: Dzięki również.

NORBI: Też dzięki xD.

YODSON: Również dziękuję.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430