header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Patryk, po dosyć obfitym w przygody (hehe) wyścigu skończyłeś tuż za podium. Czy mimo tego, że była szansa na walkę o podium, możesz być zadowolony z tego wyścigu?
Patrique2001: Ja wiem, czy stanąłbym na tym podium? Ogólnie to od początku nie mogłem zgrać samochodu z torem, czego bym nie spróbował to i tak robiłem czasy dalekie od czołówki. Po treningu i kwalifikacjach nastawiałem się na długi, ciężki wieczór, ale jak po starcie złapałem się w pociąg Norbiego i Śliwki, to szanse na fajny wynik drastycznie wzrosły - ja i Mikołaj się holowaliśmy za Norbim, a Kamil nie miał za kim złapać slipstreamu i tracił dystans - także już miejsce w czołowej piątce miałem zapewnione. W kontekście walki o podium kluczowe były trzy, hehe, przygody - mimo dwóch dla mnie niekorzystnych, mogę być zadowolony z wykonanej pracy.

Pech Kuby sprawił, że sytuacja w klasyfikacji kierowców stała się dla Ciebie całkiem komfortowa. Czy 3. miejsce na koniec sezonu będzie wynikiem, który Cię całkowicie zadowoli?
Patrique2001: Trzecie miejsce byłoby mistrzostwem w "ExtremeF1.25". Na początku istnienia tej ligi zapowiadałem walkę o mistrzostwo - na tytuł w ExtremeF1 szans nie mam, niestety, ale za to mam szansę na drugie mistrzostwo w grupie bez Marka i Tarasa - także mogę być zadowolony i liczyć na to, że jeśli uda się zorganizować X sezon, to utrzymam formę.

Ostatnio motywację do jazdy kompletnie stracił Szprycek, który w tym sezonie nie jest w stanie osiągać wyników tak dobrych jak w poprzednim sezonie, a ostatnie wyścigi były dla niego fatalne. Czy zaskoczyła Cię jego postawa, czy jesteś w jakiś sposób rozczarowany tym, że nie byliście w stanie powalczyć zespołowo w tym sezonie?
Patrique2001: Postawa Arka mnie niezbyt zaskakuje - wiem, czemu psycha mu siedzi. Skoro i tak już odchodzi po sezonie, to może sobie pozwolić na takie podejście, nie będę go karcił za to. A co do walki w klasyfikacji konstruktorów, to sytuacja jest taka, że w McLarenie Kuba i Szymon dają bardzo dużo punktów, nawet jeśli Szymon nie może w tym sezonie odnaleźć swojej najlepszej formy - nie wiem, może dostaje gorsze części, albo nie rozumie opon... - także ich skuteczność oraz nieskuteczność moja i Arka sprawia, że walka z McLarenem była z góry przegrana już w połowie sezonu. Zaś walka z Ferrari zakończyła się z dniem ogłoszenia powrotu Marka - on nawet jakby jeździł sam, to i tak by z nami wygrywał. Jeśli udaje nam się utrzymywać P4 nawet mimo siedzącej psychy Arka, to powodu do narzekania nie ma.

Daniel, gratuluję bardzo dobrego piątego miejsca. Jest to prawie Twój najlepszy rezultat w lidze. Jak się czujesz po wyścigu, czy przed wyścigiem spodziewałeś się, że możesz tutaj namieszać?
Adve: No powiem szczerze nie spodziewałem się po kwalach abym był w punktach a już na pewno nie na P5. Oczywiście ta pozycja bardzo mnie zadowala choć na następnych wyścigach nie spodziewam się punktowanych pozycji

Pierwsze wyścigi nie były łatwe, teraz znalazłeś dobre tempo. Czy teraz masz nadzieję chociaż na większe zbliżenie się do punktowanych pozycji?
Adve: Mam nadzieje że tak. Teraz zwłaszcza że niektórzy już totalnie mają wyj***ne na ten sezon na przykład Szprycek ale nie można od razu wszystkich skreślić Ja na pewno się nie poddam tak łatwo.

Oprócz ExtremeF1 bardzo dużo jeździsz w ligach rajdowych i osiągasz tam naprawdę dobre wyniki. Czy jazda w rajdówkach przekłada się chociaż trochę na rFactora? Jak wysoko byłbyś w stawce, gdybyś był tak dobry względem innych jak w grach rajdowych?
Adve: Przede wszystkim rajdy to nie to samo co wyścigi. Na rajdach trzeba bardzo mocno uważać nawet bardziej niż na wyścigach ponieważ prawie każdy rajd jest taki jak wyścig na wąskim torze ulicznym jak w monako czy w Makau albo do nie dawna na Canberze i przełożyło się na tym że pomiędzy S5 a S6 zacząłem jeździć w rajdach a gdy wróciłem na S7 to zauważyłem u siebie że bardzo mało z własnej winy popełniałem błędy. Na rajdach jest podobnie jak na kwalifikacjach tym że nie masz 10 minut na zrobienie najszybszego kółka tylko przejechanie 1 dany teren w jak najkrótszym czasie. Na normalnym torze bariera jest z dala od asfaltu na około 10-20m a na rajdach nie masz nawet jednego metra aby się wyratować nie ma tabliczek tylko musisz słuchać się pilota akurat w Dircie Rally 2.0 notatki pilota nie działają tak jak trzeba więc trzeba wykuć trasę prawie na pamięć. O ile Dirt Rally 2.0 jest łatwą grą rajdową jak na amatora rajdowego to na RBRze ilość DNFów byłaby w ilościach hurtowych. RBR to gra Richard Burns Rally która co ciekawe jest o rok starszy od rfactora i do dziś jest modowana przez różne kraje świata. Jeżeli chodzi o stawkę w ExF1 to trudno powiedzieć bo poza mną w Rajdy praktycznie nikt nie jeździ ale nie raz patrzę na czasy innych jak na przykład: Scrolla z RGL. Jeździ teraz w Red Bullu w F1 2019 i co powiedzieć na torze F1 jest lepszy ode mnie lecz ostatnio na ścigałkowym rajdzie Polski gdzie było z 6 odcinków specjalnych a nad nim miałem 2 minuty i 30 sekund przewagi. Gdyby przełożyć wyścigi F1 na Rajdy w ExF1 to prawdopodobnie zdobyłbym tytuł mistrzowski choć nie lubię się przechwalać.

Karol, do momentu pitstopu Twoja jazda wyglądała naprawdę świetnie, lecz po postoju przydarzyła się pechowa sytuacja, przez co nie ukończyłeś w punktach. Jak czułeś się po tym incydencie, czy mocno Cię to rozczarowało?
Pandodo: Jazda wyglądała bardzo dobrze - to prawda, ale po pit stopie wydarzyła się pechowa sytuacja. Wiadomo, że chciało by się uniknąć takich sytuacji, ale to są wyścigi i takie jest życie.

Po świetnym wyniku w Tajlandii przyszły słabe wyniki, nie zdobyłeś ani punktu. Czy po tym, jak prezentowałeś świetne tempo w Austrii liczysz na uniknięcie problemów i przełamanie się w następnym wyścigu?
Pandodo: W tym sezonie już na nic nie liczę. Po fartownym wyniku w Tajlandii nie zdobyłem punktu od paru wyścigów. Mnie TOP10 już uciekło po tym wyścigu, i P6 w konstruktorach też uciekło. Więc nie liczę na nic.

Twoje wyniki w tym sezonie są całkiem podobne do tych z zeszłego sezonu, nawet trochę lepsze, gdyż masz teraz tyle samo punktów co w S8. Czy jesteś w stanie zauważyć u siebie postęp w jeździe?
Pandodo: Postęp jest widoczny tylko dlatego, że mod "premiuje" jazdę na kierownicy i manualnej skrzyni biegów.

Salzburgring to jeden z najmniej krętych torów, na których przyszło nam rywalizować w całej ExtremeF1, ale różnice nie były aż tak małe. Z czego to mogło wynikać? Co powiecieo tym torze, czy jego obecność w kalendarzu była dla Was pozytywem?
Patrique2001: Różnice nie były małe, bo ten tor to były raptem cztery zakręty, reszta to same proste. Jeszcze jak złapałeś się w slipstream za kimś, to to co straciłeś w pierwszym i trzecim sektorze, nadrabiałeś w drugim. Z mojego punktu widzenia wyścig na Salzburgringu był pozytywny - przez prawie cały wyścig czułem się tak jakbym jechał w IndyCar na owalu, a nie w F1 na normalnym torze. Moja, hehe, przygoda ze "Zwierzem" to jest dla mnie drobny minus, ale druga przygoda to już był hit - przez 35 okrążeń przejeżdżałem pierwszą szykanę w miarę bezbłędnie, a na ostatnim okrążeniu wpadłem w panzergumy! Skończyło się to dla mnie urwaniem przedniego skrzydła oraz przebiciem lewej przedniej i prawej tylnej opony - także to nie była wina zużycia opon, bo to akurat było w normie. Jechałem to ostatnie okrążenie niczym Alonso jechał pierwsze w Baku w 2018 roku, ale miałem strasznie dużo funu przez ten incydent <śmiech>!

Adve: Ten tor Bardzo przypominał tor owalny pod względem właśnie tego że różnice były małe lecz jak to bywa przy takich trasach jest o wiele łatwiej o kraksę niż na bardziej krętych torach. Ten wyścig był chyba Eksperymentem dla ligowców jak się zachowają na trasie kiedy się zasuwa 300km/h a wokół ciebie czy z prawej czy z lewej masz przeciwnika a ten z przodu miał przerąbane bo nie miał tunelu aerodynamicznego. A Salzburgring był moim zdaniem pozytywnym w kalendarzu ale biorąc pod uwagę moda z S9 a co by się działo gdyby ten tor byłby w kalendarzu w S8 to nawet nie chce komentować.

Pandodo: Obecność tego toru dodała trochę świeżości od długich i technicznych torów. Tor bardzo w porządku, jazda po nim dawała mi dużo satysfakcji

GP Niemiec będzie naszym ostatnim zetknięciem z zupełnie nowym obiektem w tym sezonie. Jest nim tor w Oschersleben, który jest niektórym znany ze swoich pierwszych zakrętów. Tak więc standardowe pytania: czy mieliście kiedykolwiek styczność z tym torem, jak zamierzacie się przygotować na to GP i czego się spodziewacie po następnej rundzie?
Patrique2001: Cóż, z torem miałem styczność jakieś kilka lat temu, więc przygotowania do wyścigu będą polegały na przypomnieniu sobie układu toru i jego wyczuciu. Pewnym jest to, że będę musiał przejechać wiele okrążeń.

Adve: O kur... Ostatni raz z tym torem miałem do czynienia w czasach podstawówki kiedy grałem w Toca Race Driver 3 gdzie miałem trudności w 2 sektorze. Więc mam okazje zobaczyć jak się po latach. I zamierzam się przygotować jak do każdego wyścigu.

Pandodo: Toru nie znam zupełnie, nie wiedziałem nawet onboardów. Spodziewam się dobrego wyścigu, jak to liga ma w zwyczaju, ja chcę się przygotować jak najlepiej, ale jak to wyjdzie to zobaczymy.

To już wszystkie pytania, dziękuję za udział w konferencji.
Patrique2001: Dzięki również.

Adve: Dziękuje również

Pandodo: jebać policje

 Komentarze
#1 | Patrique2001 dnia marzec 11 2020 23:46:51
Dodo chyba nie smakował makowiec na komendzie...
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430