· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Na Oulton Park pojawiło się 8 kierowców - Rekady z Saubera, Kubusa96 z Brawna, After z Toro Rosso, Graczek z Minardi, duet Lotusa - czyli Pandodo i Kiroshima - a także reprezentujący zespół Force India Adve i Ostachim. Pogoda oszczędziła zawodników, bowiem zapowiadane opady deszczu nie nadeszły. Punktualnie o godzinie 21:30 na wyjeździe z pit-lane zapaliło się zielone światło i kierowcy ruszyli zbierać dane oraz łamać podłogi samochodów na nierównościach i tarkach brytyjskiego obiektu.
Tradycyjnie większa część sesji została przez kierowców poświęcona na symulację wyścigu. Kierowcy uzyskiwali czasy w granicach minuty i 12 sekund, lecz z czasem potrafili oni schodzić na poziom minuty i 10 sekund. Nieco inaczej do tej sesji podeszli Rekady, Adve i Kiroshima - kierowca Saubera zajmował się głównie wyjazdami na jedno, góra dwa okrążenia pomiarowe, po których chował się w garażu na kilka minut. Uzyskiwane przez niego czasy wskazywały jednak na to, że miał w baku bardzo dużo paliwa. Podobne wnioski można było wysnuć po czasach Kiroshimy - kierowca Lotusa wykonywał program podobny do programu Rekadego, lecz zadaniem Kiro było raczej odnalezienie swojego odpowiedniego rytmu i ewentualne dostrojenie ustawień. Swoje zajęcia ze sporym opóźnieniem rozpoczął i zakończył Adve - kierowca Force India przejchał raptem dwa okrążenia pomiarowe w samej końcówce sesji, prawdopodobnie również ze sporą ilością paliwa. Pozostali kierowcy byli pochłonięci dłuższymi przejazdami - szczególnie Kubusa96, który wykonał przejazd składający się z aż 22 okrążeń pomiarowych.
Końcówka sesji z kolei została przeznaczona na symulację przejazdów kwalifikacyjnych. Wtedy to na czoło wysunął się After, który początkowo kręcił czasy na poziomie minuty i 8 sekund, ale w ostatnich minutach sesji ustawił poprzeczkę na poziomie 1:07.890. Tego czasu nie poprawił jednak już nikt, łącznie z kierowcą Toro Rosso. Bardzo blisko był Pandodo, który był drugim kierowcą z czasem poniżej bariery 1:08 - jednak był wolniejszy od Aftera o zaledwie 96 tysięcznych sekundy. Trzeci czas wykręcił Kubusa96, który do zawodnika Toro Rosso tracił już jednak ponad 0.6 sekundy. Czwarte miejsce należało do Rekadego - kierowca Saubera nie czuł się tak pewnie jak na Lausitzringu. Z piątym czasem sesję zakończył Ostachim, który tracił do Aftera ponad sekundę, a tuż za jego plecami uplasował się Graczek. Z siódmym czasem sesję zakończył Adve, który - jak już wcześniej wspomniałem - swój program wypełnił w ostatnich minutach sesji. Ósme miejsce należało do Kiroshimy - kierowca Lotusa miał jednak szansę na poprawę czasu, lecz inne plany wobec niego miała pierwsza szykana, która sprawiła ligowej maskotce wiele trudności.
Tor leżący nieopodal Little Budworth sprzyja bardziej kierowcom korzystającym z kierownicy - lecz w wyścigu może wydarzyć się wszystko. Bardzo pewnie na tym torze czuje się After, ale należy pamiętać o nieobecności Markovsky'ego, Taraska, czy Patrique'a. Pandodo był bardzo blisko kierowcy Toro Rosso, co może zwiastować bardzo emocjonującą walkę o podium. Nie można jednak zapomnieć o Kubusie96, Rekadym czy nieobecnym Szymussie - ich również stać na bardzo dobry wynik. Czy tak jednak będzie wyglądała walka o zwycięstwo w GP Wielkiej Brytanii? Tego dowiecie się w relacji z wyścigu. Z mojej strony to tyle. Pozdrawiam, Patryk.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum