header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Dziesiątka kierowców pojawiła się na torze, udało się podtrzymać frekwencje z pierwszego dnia testów, co oczywiście cieszy. Kolejny raz zabrakło Szymussa, Aftera i Extremento, z kolei pojawiły się dzisiaj nowe twarze, bowiem Sensei po raz pierwszy pojawił się na torze w bolidzie Mercedesa. Równo o godzinie 19 zapaliło się zielone światło przy wyjeździe z boksów, co mogło oznaczać jedynie jedną rzecz - sesja się rozpoczęła, i to z hukiem, ponieważ niemal wszyscy postanowili wyjechać na tor od razu. Od razu Markovsky i TiDiEj pokazali swój potencjał, schodząc poniżej bariery 1:17, do której reszta miała problem się zbliżyć. Warto odnotować, że to kierowca Prosta był tym razem szybszy i pozostawał na pierwszej pozycji przez dłuższy czas. Za prowadzącą dwójką znaleźli się Kubusa i Tarask, którzy - wydawałoby się - bardzo spokojnie, jednak tak nie było, o czym powiem nieco później. Całkiem niezłe tempo ukazał wszystkim zespół Spykera - Barti zajmował piąte, a Kiro siódme miejsce. Szczególnie postawa Kiro mogła imponować i cieszyć, bowiem nie tylko jechał szybko, ale także równo i bez większych błędów. Tą dwójkę przedzielał Kamillo, jedyny przedstawiciel zespołu Renault do tej pory. Dalej w stawce byli kolejno WoGX, który nieco odstawał, Adventure, który nie potrafił odnaleźć się na torze oraz nasz debiutant Sensei, który na początku odstawał strasznie, jednak z biegiem czasu udało mu się zmniejszyć stratę do najbliższych

Tymczasem Marek udał się na dłuższą przerwę, przez co nie wyjeżdżał na tor. Reszta nadal dzielnie walczyła o poprawę swoich czasów, co większości się udało - szczególnie udało się Tidkowi, który zrzucił Marka z fotelu lidera. Tarask podkręcił tempo i przeskoczył Kubusę, który dwoił się i troił, by znaleźć receptę na problemy. Jednak nie był jedynym kierowcą, który skarżył się na tor: do tego grona dołączyli WoGX czy też Tarask. Niemniej, mimo problemów kierowcy w dalszym ciągu notowali progres. Barti pokazał, na co go stać i złamał nieosiągalną wcześniej dla siebie barierę 1:19, czy zaniepokoił zespół... BMW Sauber, który wciąż nie miał rozwiązania swoich problemów. Także Kamillo w końcu się poprawił, schodząc poniżej 1:20. Z przodu stawki na tor po dłuższej nieobecności wyjechał Mark, i mimo dobrych czasów w pierwszych dwóch sektorach, w trzecim notował sporą stratę. Ciekawie zrobiło się z tyłu stawki, bowiem Kiro, WoGX, Adventure i Sensei poprawili swoje czasy i toczyła się między nimi walka o lepszy czas. Jednak nie tylko z tyłu była rywalizacja, bowiem z przodu Taraskowi udało się przełamać barierę 1:18. W końcu Kubusie udało się zbliżyć do granicy, jednak zabrakło mu tylko 0.009 sekundy, by ją przełamać. Prowadząca dwójka swoich czasów nie poprawiła - Tidek wyjechał na tor sprawdzać jazdę z obciążeniem paliwa, a Markowi dalej nie wiodło się w trzecim sektorze. Tak zakończyła się druga sesja testowa.

Jak do tej pory TiDiEj cały czas wiedzie prym w stawce, czym potwierdza swoją wysoką formę tuż przed startem sezonu, w którym na pewno jego ambicje są najwyższych lotów. Możemy się spodziewać wysokiej formy Jordana podczas tego sezonu. Markovsky ponownie drugi, ponownie był niewiele wolniejszy od Patryka, jednak mimo to może być z siebie zadowolony. Tarask po nie za bardzo udanej sesji deszczowej dziś zaprezentował się lepiej, dzięki czemu może dawac nadzieję zespołowi na walkę o najwyższe pozycje. Zobaczymy, czy też tak będzie w trakcie sezonu. Kubusa niezadowolony po obydwóch sesjach, od dłuższego czasu ma pewien problem, na który nie odnalazł jeszcze recepty. Zadowolony z kolei może być zespół Spyker, który pozytywnie zaskoczył wszystkich swoimi dobrymi pozycjami - szczególnie może cieszyć postawa Bartiego, który zajął piąte miejsce. Kto wie, czy ten zespół nie powalczy o coś więcej niż o regularne punktowanie. Kamillo jak na razie musi wykonywać podwójną robotę w zespole, dlatego może jego tempo nie jest jeszcze takie, którego by oczekiwał. Jednak miejmy nadzieję, że wraz z biegiem czasu jego jazda stanie się lepsza. Ósma lokata przypada WoGXowi, który na początku miał problemy, jednak nie poddawał się, co skutkowało poprawą swoich czasów. Ostatnie dwie pozycje przypadają kierowcom Mercedesa, którzy z pewnością liczą na więcej, dlatego trudno będzie sobie wyobrazić dwie Srebne Strzały na szarym końcu stawki.

Oczywiście zgodnie z tradycją kilku kierowców wylądowało "na dywaniku". Oto, jak oni się tłumaczyli:

TiDiEj077 (Jordan, P1):
Dobry dzień, przepracowaliśmy go solidnie. Opony twarde są tu ok. sekundę wolniejsze od miękkich, ale prawie dwa razy wytrzymalsze. Dosyć dobre okrążenie się trafiło, jutro chcę ten czas pobić. Martwi mnie dzisiejsza nieobecność Sorontara i zachowanie Kiro na starcie wyścigu i dohamowaniu do 1. zakrętu - jeśli tego nie poprawi, czarno widzę jego jazdę.

Markovsky (Prost, P2):
Kolejny udany dzień za nami, udało się dzisiaj przejechać kilka symulacji kwalifikacyjnych, które wypadły całkiem dobrze. Jutro skupimy się z zespołem na jeździe z pełnym bakiem. Czuję się dobrze przygotowany do sezonu, ale jeszcze jest sporo pracy w dniu jutrzejszym, dlatego nie chcę wpadać w euforię. Cieszę się, że Tarask pokazał dobre tempo po niemrawym poniedziałku. Mam nadzieję, że razem będziemy walczyć o zwycięstwa przez cały nadchodzący sezon, w którym będziemy dobrze współpracować. Reszta stawki czai się na każdą okazję, którą będą chcieli bezlitośnie wykorzystać, dlatego musimy cały czas pracować nad tempem.

Kubusa96 (BMW Sauber, P4):
To nie był udany dzień. Przede wszystkim był znowu bardzo ciężki. Wciąż jeszcze nie wyczułem samochodu i stanowi to pewien problem. Dodatkowym jest fakt, że nigdy nie przepadałem za tym torem i ciężko mi się tu jeździ i jak widać ustawienie dobrego setupu też sprawia mi tu kłopoty. Znów dopiero w końcówce wykręciłem mój ostateczny wynik, ale to nie jest szczyt marzeń. To oczywiście tylko testy, wiem, jednak jest na pewno lekki niepokój jak to będzie wyglądać w trakcie sezonu. Na pewno nie mogę na dzień dzisiejszy powiedzieć, że jesteśmy z Szymkiem do tego sezonu gotowi. Mamy jeszcze czas, myślę, że powinno być lepiej, jednak czeka nas jeszcze naprawdę dużo pracy, bo konkurencja nie śpi, a widać też, że tył stawki ma chrapkę na to, by odgrywać nieco większą rolę niż drugoplanowa. To na pewno cieszy, ale też zmusza do jeszcze większego. Czy damy radę? Tego na razie nie wiem i po tych testach jest mi naprawdę trudno na to odpowiedzieć. Niemniej jednak pozostaje z lekkim optymizmem. Jutro nadal będę pracował nad setem, żeby jakoś go przygotować, może też sprawdzimy inne rzeczy, choć to mniej więcej jest mi wiadome. Zobaczymy. Na razie mogę powiedzieć tyle - do tego, co chcę mieć jeszcze bardzo daleko, ale wierzę, że jestem na dobrej drodze.

Barti (Spyker, P5):
Dzisiejszy dzień testów uważam za udany. 5 pozycja to tyle ile mogłem dzisiaj wyciągnąć z mojego bolidu. Na początku ciężko było mi złożyć dobre kółko 1:20. 1.19 czasy nie satysfakcjonowały mnie i troszke to mnie denerwowało, chociaż po mobilizacji dałem rade zrobić czas, który uważam za udany. Gratki dla tidka, widać, że będzie walczył w tym roku o mistrzostwo. Jeżeli jutro będzie bolid tak samo przygotowany to sądzę, że dam rade osiągnąć to co dzisiaj lub nawet lepszy czas. Dziękuje

Drugi dzień testów oficjalnie za nami. Jutro ostatni - trzeci dzień testów, które odbędą się o tej samej porze, co w poprzednich dwóch dniach. Serdecznie zapraszam do udziału w sesji, miło byłoby podtrzymać lub poprawić frekwencję podczas jutrzejszych zmagań. To by było na tyle, dziękuję za uwagę i Pozdrawiam, Mark.

Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. TiDiEj077Jordan1:17.626-
2. MarkovskyProst1:17.6980:00.072
3. TaraskProst1:17.9430:00.318
4. Kubusa96BMW Sauber1:18.0080:00.383
5. BartiSpyker1:18.5250:00.900
6. Kamillo99Renault1:19.3920:01.767
7. KiroshimaSpyker1:20.4910:02.866
8. WoGXFerrari1:20.6770:03.052
9. Adventure0Mercedes1:21.2140:03.589
10. SenseiMercedes1:22.3610:04.736
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430