header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2


Circuito de Navarra to obiekt położony w pobliżu miasta Los Acros w północnej Hiszpanii w regionie Navarra. Początki historii tego toru nie sięgają daleko w przeszłość, bo pierwsze projekty pojawiły się w roku 2007, a samą budowę dwa lata później. Navarrę otworzono w 2010 roku pochłaniając ok. 50 mln euro. Obiekt został zbudowany zgodnie z najwyższymi standardami i zdobył Grade Two w hierarchii FIA, co oznacza, że może być gospodarzem testów F1, oraz wyścigów wszystkich serii poniżej F1. Posiada trzy główne konfiguracje z czego dwie mogą być używane jednocześnie. Obiekt w Navarrzę najbardziej stał się popularny na scenie wyścigów aut GT. Gościł takie serie jak FIA GT, Blancpain Endurance Series czy European Truck Racing Series. Ponadto ze względu na bliskość do granicy z Francją oraz dobrej pogodzie w tym regionie, Navarra jest postrzegana jako wspaniałe miejsce do różnego rodzaju testów.

Niespełne 4 kilometrowy(3,933km) tor posiadający 15 zakrętów. 9 w prawo i 6 w lewo. Nitka jest dosyć specyficzna i bardzo różnorodna. Na zapoznanie z nią zaprosił was Kubusa96:


Hiszpania jako kraj gościło ExtremeF1 6 razy. Pierwszy raz przyjdzie nam rywalizować na obiekcie w północnej Hiszpanii, a jak było kiedyś? Pierwszy sezon to wyścig na znanym wszystkim obiekcie w miejscowości Montmelo. Pierwsze zwycięstwo w ExF1 zaliczył wtedy Szymusso rozpoczynając swój marsz po mistrzostwo. Pierwsze Pole Position z kolei zaliczył Patrique znany wtedy szerzej jako TiDiEj077, ale musiał się wtedy zadowolić 2 miejscem w wyścigu. Podium uzupełnił niespodziewanie ówczesny kierowca Toyoty, czyli Afterekk. Na powrót kraju matadorów musieliśmy czekać aż do piątego sezonu, gdzie znów to Circuit de Barcelona-Catalunya ugościł ligowiczów. Markovsky mimo wygranych kwalifikacji przegrał strategicznie wyścig z będącym w formie Taraskiem. Tuż za nimi znalazł się Patrique2001. Szósty sezon to już wycieczka do Valencii na tor uliczny. Wyścig padł łupem Taraska. Mimo absencji Markovskyego musiał się sporo namęczyć z Szymussem, któremu na sam koniec wyścigu pękła opona. Trzeci znów był Patryk. Na siódmy sezon miasta nie zmieniliśmy, lecz przenieśliśmy się na permanenty tor Ricardo Tormo. Sensacyjne Pole Position dla Kimii’ego, którzy wykorzystał miękką mieszankę i tylko na tym się skończyło. Wyścig wygrał Marek przed Patrykiem i Bartim. W sezonie ósmym ugościł nas legendarny tor Jarama. Kwalifikacje padły łupem Aftera, a faworyt do zwycięstwa – Tarask, startował z końca. Ostatecznie udało mu się wygrać po gonitwie za Kubusą. Swoje drugie podium w historii ExF1 zdobył wtedy Szprycek. W poprzednim sezonie natomiast udaliśmy się do Aragonii, gdzie na torze znanym głównie z MotoGP kierowcy pojechali rundę numer 6. Pierwszy i jak się okazało ostatni dublet Ferrari w tym sezonie. Marek skończył przed Afterem, a podium uzupełnił Norbi.

A kto będzie kandydował do wygranej w GP Hiszpanii? Szczerze mówiąc po tym, co działo się w Portugalii to może to być każdy. Najmocniejsi czystym tempem wydają się być Rekady i Patrique2001. Ten drugi jednak mówił, że ten obiekt nie jest bliski jego serduszka. Biorąc pod uwagę formę tych obu panów swojej szansy powinni szukać ktoś z grupki: Markovsky, MARCINU, Szymusso, Kubusa96, After, Pandodo, Tarask czy Mikrus. Część z nich na pewno ma coś do udowodnienia jeszcze w tym sezonie. O punkty powinni walczyć coraz lepiej wyglądające Minardi, Karlique, Wujek czy Force India. Kiro wydaję się być na tę chwilę lepszym kierowcą od Scorpiona, ale w tabeli to reprezentant Saubera nadal jest wyżej.

Informacje o torze:
Nazwa toru: Circuito de Navarra
Lokalizacja: Los Acros, Nawarra, Hiszpania
Długość: 3,933 km
Liczba okrążeń: 39
Dystans wyścigu: 153,387 km

Program GP:
Trening: 30.08.2020 (niedziela), godz. 21:00
Kwalifikacje: 31.08.2020 (poniedziałek), godz. 20:30
Wyścig: 31.08.2020 (poniedziałek), godz. 21:15

Prognoza pogody:
Przez cały weekend wyścigowy zapowiadana jest piękna pogoda. Mogą pojawić się jakieś chmury, ale bez zagrożenia, że deszcz sprawi niespodziankę

Zbliżamy się powoli do końca sezonu, a kluczowe rozstrzygnięcia mogą pojawić się na sam koniec, więc teraz każdy wyścig do końca będzie dla kierowców bardzo ważny. Kto odniesie sukces na specyficznym torze w Navarrze? Czy Patryk i jego internet utrzymają formę z Portugalii? Czy Rekady pokaże w końcu swój potencjał w pełni? Tego i wiele innych rzeczy dowiecie się podczas wyścigu o GP Hiszpanii, na który serdecznie wszystkich zapraszam. Tyle ode mnie. Pozadrawiam. MikruseK
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430