header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Szymek, na trzynaste zwycięstwo w ExtremeF1 nie czekałeś tak długo, jak na dwunaste. Gratuluję występu. Jest ono tym bardziej cenne, że daje ci ono prowadzenie w klasyfikacji generalnej. Domyślam się jednak, że nie spodziewałeś się tego wyniku. Co Twoim zdaniem przesądziło o tym, że stanąłeś na najwyższym stopniu podium?
Szymusso: Na pewno to ze utrzymywałem rowne tempo. Mysle ze duzy wpływ miał również fakt że Rekady się obrócił gdzieś w połowie wyścigu. Jeśli chodzi o sam wynik to faktycznie sie nie spodziewałem ale bardzo sie z tej wygranej cieszę.

Jak skomentujesz sytuację z Rekadym z Twojej perspektywy, bo obrócił się właśnie o Twój bolid? I jak jechało ci się ten wyścig ze świadomością, że cały czas masz kogoś blisko? Najpierw walczyłeś właśnie z kierowcą Saubera, potem na ogonie siedział Markovsky, a jeszcze After tylko czyhał na swoją szansę.
Z mojej perspektywy to wyglądało tak ze Rekady wpadl w moj bolid, mimo ze zostawilem mu sporo miejsca, i sie po prostu obrócił. Co do Marka to myślę że mieliśmy zbyt podobne tempo aby mógł mnie wyprzedzić a After chyba zbyt wolny bo nawet nie miał okazji aby Marka zaatakować. Ogólnie to jechało mi sie bardzo dobrze, mimo tej presji jaka narzucał na mnie Marek.

Jak już wiemy, jesteś liderem generalki, a do końca tylko cztery wyścigi. Co teraz?
Nic <śmiech>. Jedziemy dalej i zobaczymy jak to sie skończy.

Witaj After. Za tobą kolejny dobry wyścig i kolejne podium. Jak ocenisz swój występ na torze Circuito de Navarra?
After: Cześć. Ogółem było w porządku, mimo że dosyć późno zacząłem się przygotowywać do wyścigu to tor mi w miarę podpasował i podobał. Czasy w kwalifikacjach były dobre, choć przyznaję że w Q2 nie złożyłem dobrego kółka. Start był taki sobie, starałem się podejść z respektem do innych i uważałem by kogoś nie uderzyć. Straciłem parę miejsc, ale w miarę szybko je odrobiłem. Po drugich pitach uznałem że mam na spokojnie szanse na podium, byłem świadom tego że mogłem powalczyć nawet o zwycięstwo, ale no mi szczerze wystarczało to trzecie. Bardziej jechałem po cichu bliziutko Marka i Szymka wierząc że któryś z nich popełni błąd który bezczelnie wykorzystam. Podsumowując było bardzo dobrze, tor mi podpasował, uważałem i dało to dobry rezultat

Właśnie o Marka i Szymka chciałem zapytać. Trzymałeś się za nimi praktycznie cały wyścig. Był moment, w którym myślałeś aby zaatakować i spróbować ugrać coś więcej, czy jednak to trzecie miejsce w stu procentach było dla ciebie zadowalające?
Tak jak wspomniałem, trzecie miejsce mi w pełni wystarczało, ale po cichu wierzyłem że coś z przodu może sie stać. Pod koniec ciśnienie troszkę rosło, chłopacy ścigali się, ja uciekalem przed Taraskiem. Na dwa-trzy kółka przed końcem zauważyłem że zbliżyłem się bardziej niż wcześniej i zacząłem naciskać, ale na moje nieszczęście nikt z przodu nie popełnił znaczącego błędu i muszę zadowolić się i tak znakomitym trzecim miejscem.

Zespół Brawn powiększył swoją przewagę nad Toro Rosso. Na pewno duży wpływ na to miał fakt, że Patrique2001 nie mógł wystartować z powodu braku prądu. Myślisz, że jesteście w stanie jeszcze dogonić duet braci i zdobyć mistrzostwo konstruktorów?
No na pewno będzie to ciężkie zadanie, ale kto nie ryzykuje ten szampana nie piję, włącznie ze mną, najwyżej wypiję Picolo. Będziemy się starać przez te ostatnie wyścigi nadgonić. Czy się uda, nie wiem, mam nadzieję. Najważniejsza bedzie równość o ktorą nam ostatnio ciężko. Mimo wszystko będziemy walczyć .

Witaj tarask. Czwarte miejsce to bardzo dobry wynik, choć z twojego tempa jakie prezentowałeś na tym torze mogło sie wydawać, że podium to minimum jaki możesz tu osiągnąć. Czujesz lekki niedosyt po tym wyścigu?
Tarask: Cześć, wynik jak najbardziej zadowalający i z tego wyniku się cieszę. Naprawdę szkoda tego, że nie udało się wykorzystać rewelacyjnego tempa, które bez problemu pozwoliłoby mi na walkę o zwycięstwo. Gdyby nie kilka błędów, na których sporo traciłem, prawdopodobnie miałbym podium, ale o atak na drugie i pierwsze miejsce byłoby bardzo trudno. Mimo wszystko jestem usatysfakcjonowany, bo w wyścigu nie miałem żadnych incydentów z innymi kierowcami i mieliśmy bardzo dobre ściganie.

Te błędy były wynikiem chwilowej dekoncentracji, czy po prostu natknąłeś się na złe osoby i to one były przyczyną tych błędów?
Co najmniej dwa razy zrzuciłem bieg na neutralny i zaliczyłem spina. Wynikało to z tego, że jeżdżę z asystą skrzyni biegów, ale w specyficznych zakrętach zbijam biegi sam, by zyskać trochę czasu. Niestety nie zawsze da się przewidzieć, jak zareaguje automat, przez co takie błędy się zdarzają.

Red Bull w tej chwili zajmuję siódmą pozycje w klasyfikacji konstruktorów ale strata do szóstego Saubera a nawet do piątego Lotusa duża nie jest. Widzisz szanse na zajęcie piątego miejsca albo chociaż szóstego?
Szanse na pewno są. Jak będę się skupiał na tym, by podczas wyścigów unikać niepotrzebnych incydentów i robić swoje, to z pewnością będę dobrze punktował. Karlik ostatnio lepiej sobie radzi i też będzie w stanie pomóc. Nie należy jednak zapominać, że Rekady i Dodo to kierowcy, którzy w każdym momencie są w stanie wyciągnąć świetny wynik, więc będzie bardzo trudno.

Możemy z czystym sumieniem powiedzieć, że wyścig w Hiszpanii był o wiele lepszy od tych, co mieliśmy poprzednio. Można powiedzieć, że tor był dziwny, a mimo to udało się pojechać dobrze. O czym to świadczy i czy uda się utrzymać to do końca sezonu?
Szymusso:Myślę że świadczy to o tym jak mocna jest w tym momencie nasza liga, że po jednym nieudanym wyścigu potrafimy pojechać następny na najwyższym poziomie. Mam nadzieję że to sie utrzyma juz do końca sezonu.

After: Mieliśmy na pewno motywację pod tytułem nie powtórzyć tego co w Portugalii. Każdy tak myślę wziął do siebie przed wyścigiem słowa Kuby i chciał pokazać że jednak da i że potrafimy się czysto pościgać. No akurat mnie to cieszy że daliśmy radę, każdy miał swoje grzeszki w Portugalii, wzięliśmy się w garść i zrobiliśmy swoje. Teraz byle to podtrzymać i starać się by tak było zawsze.

Tarask: Kierowcy na pewno włączyli trochę inne myślenie wiedząc, na jakim torze jadą. Wiele razy w lidze było tak, że wyścigi na takich dziwolągach były lepsze od tych na znanych torach. Pozostało liczyć na to, że na tych bardziej znanych torach kierowcy nie zapomną o tym, by zachowywać ostrożność.

Przed nami GP Włoch, które jednak odbędzie się na budzącym obawy obiekcie Fiorano. Czy Ty również niepokoisz się tym wyścigiem, czy jednak dla Ciebie to jeden z wielu w naszej lidze i trzeba stawić czoła wyzwaniu?
Szymusso: Oczywiście że trzeba stawić czoła wyzwaniu i pojechać co najmniej tak dobrze jak w Hiszpanii. Poza tym, pierwszy raz bede jeździł po tym torze więc na razie nie chce się na jego temat wypowiadać.

After: Emmm, szczerze to sam nie wiem. Nie znam totalnie tego obiektu i nie wiem czego sie spodziewać. Zauważyłem tylko ogromną liczbę obrażeń a to chyba świadczy o tym że jest to krótki tor. No ja podchodzę do tego jak do każdego innego wyścigu z nastawieniem by nie zepsuć wyścigu sobie i innym. Mam nadzieję że nie wydarzy się coś niespodziewanego w negatywnym znaczeniu. Ścigaliśmy się na wielu trudnych torach więc myślę że i z tym sobie poradzimy.

Tarask: Sam tor nie jest jakiś zły. Obawy może trochę budzić jego długość, to chyba najkrótszy tor w historii ExtremeF1. Największe ryzyko będzie z pit-stopami, nie zdziwię się, jak w wyścigu kilku kierowców będzie miało miejsce na pit-stop w dokładnie tym samym miejscu. Jeżeli w wyścigu dojdzie do sytuacji, gdzie na tym wszystkim ktoś straci sporo czasu, to będzie to trochę bolesne.

To tyle. Dziękuję za poświęcony czas.
Szymusso: Dziękuje również.

After: Dzięki za zaproszenie .

Tarask: Dziękuję.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430