header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Patryk, po dwóch nieukończonych wyścigach wreszcie udało się dojechać do mety. Czy wynik wyścigu Cię satysfakcjonuje?
Patrique2001: I tak i nie. Fajnie, że udało mi się dojechać do mety, ale pozycja nie jest szczytem marzeń. Już nie chodzi o podium, bo na tą chwilę nie mam podjazdu do TOP3, ale była szansa na P4 którą zmarnowałem.

Czy spodziewałeś się przed sezonem, że namieszasz więcej w czołówce? Czy spodziewasz się walki o zwycięstwa w dalszej części sezonu?
To zależy. Jak robiłem pierwsze okrążenia na obecnej fizyce to bolid prowadził się ciężko, ale na testach i w pierwszych dwóch wyścigach wszystko było w normie. Nie wiem co się stało między Portugalią i Chorwacją, ale setup nagle przestał działać. Prawdopodobnie będzie trzeba wrócić do sprawdzonych metod z S10 i wtedy zobaczymy czy uda się coś wygrać.

After również nie zdobył wielu punktów w GP Włoch i strata w klasyfikacji zespołowej się powiększyła. Czy nadal liczycie na to, że uda się, tak jak w poprzednim sezonie, powalczyć o mistrzostwo?
Jak poszło info że Markovsky i Tarask będą w jednym zespole to już wiedzieliśmy, że jest po temacie. Sytuacji nie poprawia także to, że After również męczy się z samochodem - szczególnie było to widać na Mugello.

Norbi, po raz kolejny zajmujesz dziewiąte miejsce w wyścigu. Jak wyglądał wyścig z Twojej perspektywy i czy satysfakcjonuje Cię ten rezultat?
Norbi: Tak, kolejny raz dziewiąte miejsce, szczerze nie jestem zdziwiony bo już po treningu wiedziałem, że będzie ciężko o wyższe pozycje, aczkolwiek liczyłem, miałem nadzieję na ciut lepszy wynik przy odrobinie szczęścia. Wyścig pojechałem solidnie bez znaczących błędów ale tempo pozostaje wiele do życzenia. Martwi mnie ta rzecz, lecz będę robił wszystko by to poprawić w końcu i wrócić na właściwe tory. Nie ma co się oszukiwać, w tej chwili jestem daleki od wysokiej formy ale krok po kroku będę chciał wrócić do właściwej dyspozycji. Wynik uzyskany na Mugello nie satysfakcjonuje mnie, bo w drugim i ostatnim stincie miałem już wyrównane tempo w porównaniu do czoła stawki ale strasznie dużo tracę na początku wyścigu. Trzeba to zmienić.

Czy spodziewałeś się, że będzie tak trudno po sezonie przerwy? Czy nienajlepsza forma jest spowodowana bezpośrednio przez to, że nie uczestniczyłeś w dziesiątym sezonie, czy przez coś innego?
Na tą sytuację składa się prawdopodobnie kilka czynników. Najważniejszy to chyba ta przerwa między sezonami, bo jakby nie patrzeć, zawodnicy poszli mocno do przodu, czołówka się zrównała jeszcze bardziej, tak samo reszta. Trochę też fizyka mi się daje we znaki, nie do końca chyba się jeszcze z nią zgrałem. Najgorsze jest to, że w czasie jazdy, jadąc równo, wydaje mi się, że jadę tak jak zawsze to było przed przerwą a okazuje się, że jadę za wolno i gdzieś sporo czasu tracę. Staram się zrozumieć też gdzie i być może trzeba będzie zmienić styl jazdy i podejście do treningu. Odpowiadając na pierwszą część pytania, no nie spodziewałem się tego, że będę w takim położeniu ale cóż, trzeba to wziąć na klatę, przeboleć i starać się poprawić to

Jak na razie układa się współpraca z Mikruskiem? Czy razem będziecie w stanie powalczyć o coś więcej w klasyfikacji zespołowej?
Współpraca z Mikrusem układa się bardzo dobrze, dogadujemy się, sam Mikołaj rozumie Mona sytuację i też stara się pomagać mi. To dopiero początek sezonu, jeszcze się wiele może zmienić, jeśli tylko wyniki się poprawią to śmiało możemy powalczyć o wyższe miejsce w generalne teamów

Daniel, tym razem do punktów było dość daleko i nie był to Twój najlepszy wyścig. Jak ocenisz swój występ w GP Włoch?
Adve: Jednak Mugello nie był torem gdzie czułem się dobrze. Jeszcze nagła sytuacja co w dniu wyścigu byla w moim domu to skutkowało że jeździłem z gorącą głową i popełniałem takie błędy że sponsorem bolidu Williams nie powinno być martini tylko Mattia Binotto. Jedyną zaletą tego wyścigu że Williams był przed Mclarenem. Poza tym nie mogłem osiągnąć optymalnego tempa wyścigowego. Jak dla mnie to fatalne było GP Włoch.

W tym sezonie potrafiłeś trzymać niezłe tempo, jak na przykład w Chorwacji, ale chyba trochę jeszcze brakuje do walki o wyższe pozycje. Czy wiesz, nad czym musisz pracować, by rezultaty były lepsze?
Przede wszystkim muszę dopracować strategię i wziąć kubeł lodowatej wody i wlać sobie na łeb w momencie gdy rfactor da znać typu "Kurna no"

Twój kolega zespołowy zmaga się z pewnymi problemami i nie może odnaleźć tempa w tym sezonie. Jak wyglądają Twoje relacje z Ostachimem i czy również będziecie pracowali nad polepszeniem jego tempa?
No przede wszystkim powinien mieć więcej czasu na treningi i jestem po prostu zdziwiony że tak fatalnie Ostachim sobie radzi bo w poprzednim sezonie mieliśmy identyczne tempo a nawet był ode lepszy. Ja nie wiem czy Williams robi takie strategie bolidowe jak w 2019 roku kiedy postawili na Russella lepsze części niż Kubicy, z tego trochę się śmiejemy że bolidy nieruwne. Ale serio sprawa jest poważna i myślę że trzeba Ostachimowi dać dużą ilość motywacji i myślę że będzie lepiej

Wyścig na torze Mugello przyniósł sporo ciekawej akcji, walki i kontrowersji. Jak ocenicie ten obiekt względem innych włoskich torów? Czy nadaje się do wyścigów F1, uwzględniając również tegoroczne GP Toskanii?
Patrique2001: Jak dla mnie było w pytę. Dało się wyprzedzać w jakimś innym miejscu poza T1, dało się jechać za kimś nie tracąc czasu w zakrętach, same odczucia z jazdy po tym torze też były w porządku - szkoda że nie dało się jechać bez odpuszczania gazu całej sekcji od T6 do T9, ale niestety na obecnej fizyce mamy za mało docisku, żeby tego dokonać. Także ten tor chyba się nadaje do wyścigów F1.

Norbi: Jak na trudny technicznie tor i mało miejsc do wyprzedzania, obiekt moim zdaniem zdał egzamin i było tak jak mówisz, było sporo akcji i niestety kontrowersji, w przeszłości nie za bardzo przepadałem za tym torem ale teraz nieco zmieniłem opinie wobec niego. Na pewno to jest jakiś odskocznia standardowej Monzy chociażby. Także myślę, że wyścig i obiekt na plus

Adve: Mugello jest dobre ale dla MotoGP czy SBK i tym podobne ale F1 na przyszłość powinna się trzymać z daleka od Mugello. Nie dość że w nazwie toru zawiera brzydkie słowo to jeszcze prawie żadnej przyjemności z jazdy bolidem na tym torze. We Woszech jest wiele fajniejszych torów od Mugello na przykład Misano, Pergusa, Monza albo Imola. Czemu akurat Mugello kuźwa.

Czeka nas teraz sporo wyścigów na torach, których nie mieliśmy okazji wcześniej poznać. Na które z nich czekacie najbardziej, czy możecie powiedzieć coś na temat poszczególnych obiektów?
Patrique2001: Najbardziej czekam na Dubaj, Most, Donington i Mid-Ohio - te tory akurat znam, więc miło by było osiągnąć tam fajny wynik. Chengdu to ja w ogóle nie znam poza mapką z układem toru, Wietnam może być z kolei jednym z najmniej lubianych torów w lidze. O Calabogie usłyszałem po raz pierwszy przy ogłaszaniu kalendarza - a sam układ przypomina do złudzenia Mondello Park, z kolei o Serres mogę powiedzieć tyle, że wnioskując po układzie toru spodziewam się odczuć podobnych do tych z Taupo z S8.

Norbi: Patrząc na kalendarz, na czterech kolejnych obiektach nie miałem w ogóle okazji jeździć więc to będzie ciekawe doświadczenie. Jestem ciekaw jak one się spiszą w porównaniu do innych torów gdzie jechaliśmy pierwszy raz. Tak z własnej wiedzy, kojarzę tylko nieco tor w Dubaju i Hanoi a reszte wgl nie znam

Adve: Z tych trzech to najbardziej czekam na Hanoi gdzie miało być GP Vietnamu a wiadomo że w F1 nie zagości ani w tym sezonie ani w następnym, Dubai kojarzę z wyścigu 24h w tym roku gdzie rozpadało w taki sposób że nie wznowiono wyścigu, A Chengdou nie kojarzę w ogóle ale nie długo zobaczymy jak się tam jeździ

To tyle ode mnie, dziękuję za rozmowę.
Patrique2001: Dzięki również.

Norbi: Też dziękuję

Adve: Wzajemnie i powiem jedno. Abu Dhabi>Dubai

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430