header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Jedenastka kierowców pojawiła się dzisiaj na torze Hungaroring, co jest dobrym wynikiem. Ponownie pojawił się kierowca testowy McQueen, tym razem w bolidzie BMW, jednak dlaczego nie ma go w końcowych wynikach powiem później. Z kolei zabrakło duetu (zakontraktowanych) kierowców zespołu BMW, czyli Kubusy i Szymka. Do grona nieobecnych można zaliczyć m.in Sorontara czy Muerte, jednak tego drugiego powstrzymały problemy techniczne, które swoją drogą dopadły wszystkich na serwerze z powodu chaosu. A wszystko to przez tych, którzy musieli robić tzw. "reloga". Jednak gdy wszystko się ustabilizowało, kierowcy mogli rozpocząć jazdę. Zaczęło się dosyć spokojnie, od niskich czasów 1:19, gdzie w stawce przewodził Tidek, jednak po dość krótkim czasie został pozbawiony tronu przez Marka, a potem Taraska. Dalej w stawce niespodziewanie wysoko był Adventure, który pojechał naprawdę dobrze, co może świadczyć o tym, że Mercedes wyeliminował problemy z wyścigu w Australii i będzie się liczył w walce o punkty. Tuż za kierowcą Srebrnych Strzał znalazł się Barti, który zaczął z małymi problemami i nie mógł odnaleźć się nieco na torze, jednak z czasem szło mu lepiej. Bardzo spokojnie zaczęli Kamillo i Piter, którzy sporo odstawali od najbliższych rywali, a także WoGX, Kiroshima i Extremento. Kierowca zespołu Renault przez moment zamykał stawkę, jednak po pewnym czasie wykręcił w miarę pozytywny czas i przesunął się w okolice swojego kolegi z zespołu.

Tymczasem wracając do wątku z McQueenem, bowiem wykręcił rewelacyjny czas 1:18.481 i... okazało się (oczywiście, że po sesji), że na tym kółku ściął jeden z zakrętów. Na tym cały problem by się zakończył, jednak po sesji odkryto zupełnie inną rzecz, o czym większość już wie o tym na Slacku. Zatem jeżeli ktoś miałby pytanie związane z tą (powiem szczerze) - żenującą sytuacją, to daję na nią odpowiedź: porównajcie adres IP (McQueena) z adresem IP od Kimiego Raikkonena. Będziecie zdziwieni.

Koniec tych przykrych opowieści, dlatego wracamy na tor, gdzie działo się bardzo dużo. Tidek wziął się w garść i przełamał jako pierwszy (nie licząc wcześniej McQueena) barierę 1:19 i zdecydowanie objął prowadzenie. Od razu zmotywowało to jego rywali z francuskiego zespołu do większego zapału. Warto też zwrócić uwagę na to, że Tidek, podobnie jak Barti, zakończyli przedwcześnie udział w sesji. Na efekty nie trzeba było długo czekać... przynajmniej ze strony Marka, który wpierw zszedł do 1:18, po czym gdy Tidek zakończył jazdę, poprawił jego czas i utrzymał się na prowadzeniu do końca sesji. Tarask o dziwo nie mógł poprawić swojego czasu i pozostał na trzecim miejscu. Za jego plecami też było ciekawie, bowiem Barti pojechał w końcu tak, jak tego chciał, schodząc poniżej 1:20. Ta sztuka nie powiodła się Adventure'owi, który pozostał na swojej pozycji. Na szóste miejsce wskoczył Extremento, wyprzedzając swojego kolegę z zespołu, za którym był przez większość sesji. Dwójkę kierowców z Enstone rozdzielił Piter, który pojechał całkiem nieźle. Natomiast WoGX i KIro już odstawali od pozostałych i zamknęli ostatecznie stawkę.

W ten oto sposób najszybszy okazał się Markovsky, który jest bardzo mocny na tym obiekcie i z pewnością powalczy o triumf w wyścigu. Na pewno utrudnić będzie chciał TiDiEj, który nie pokazał jeszcze pełni swoich możliwości. Nie zapominajmy również o Tarasku - w końcu to on wygrał wyścig w Melbourne i także będzie robił co mógł, by powtórzyć ten wynik. Barti dzisiaj, jak to on - bardzo solidnie sobie radzi już od testów przedsezonowych i potwierdza na każdym możliwym kroku, że jest lepszym kierowcą. Adventure zaczął bardzo mocno i z przytupem, jednak później szło mu gorzej. Mimo to, pokazał swoje możliwości i będzie stanowił poważne zagrożenie dla zespołu Renault, które znacznie odstawało od kierowcy Mercedesa. Extremento w końcu miał możliwość potrenowania przed wyścigiem, co powinno pomóc podczas jutrzejszej walki w wyscigu, jednak patrząc na tempo - jest co poprawić. Piter pojechał w miarę swoich możliwości, udało mu się przejechać dobre i czyste kółko. Może uda mu się włączyć do walki o punkty? Kamillo nie jest chyba zadowolony z swojego wyniku, do tego ciąży nad nim kara z wyścigu z Australii. Jeżeli chce myśleć o punktach, to powinien wziąć się ostro do roboty. WoGX też do najszczęśliwszych nie należy, na pewno martwi go duża strata do najbliższych kierowców, podobnie jak Kiroshimę, który znacząco odstawał od pozostałych. Miejmy nadzieję, że jutro pójdzie mu lepiej.

Teraz nadszedł czas na przedstawienie wypowiedzi kilku osób. Oto one:

Markovsky (Prost, P1):
Mogę zaliczyć tą sesję na plus. W porównaniu do treningu z Australii poszło mi o wiele lepiej, z czego jestem zadowolony. Cieszy mnie fakt, że potencjał jest duży: mam możliwości na szybkich przejazdach w kwalifikacjach, do tego tempo nie powinno być złe. Ważne będzie obranie odpowiedniej strategii w wyścigu, bo od niej będzie sporo zależało, na którym miejscu skończymy wyścig. Zespół jutro wykorzysta każdą wolną chwilę, by przeanalizować zużycie opon i wspólnie obrać kierunek pod wyścig.

TiDiEj077 (Jordan, P2):
Dosyć dobra sesja, tylko nie zdążyłem znów zbadać tempa wyścigowego... Australia jednak dała nauczkę i liczymy na podium, a może i coś więcej.

Barti (Spyker, P4):
Trening uważam za udany. Dałem z siebie bardzo dużo i czas który zrobiłem satysfakcjonuje mnie bardzo. Miałem na początku problemy z setem nadal mam ale myślę że jutro jeżeli ręka nie będzie sprawiać problemów to top 10 może top 8 dam rade. Team mate musi dać z siebie wszystko bo inaczej będzie źle.

Jutrzejsza walka podczas GP Węgier zapowiada się bardzo ciekawie, szczególnie walka z przodu stawki powinna przyciągnąć tłumy kibiców na trybuny. Jeszcze krótko w ramach przypomnienia: kwalifikacje odbędą się jutro (w piątek) o godz. 19:00, po nich nastąpi wyścig, na który każdy zniecierpliwiony czeka. To by było na tyle. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam, Mark.

Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. MarkovskyProst1:18.753-
2. TiDiEj077Jordan1:18.8410:00.088
3. TaraskProst1:19.0630:00.310
4. BartiSpyker1:19.8370:01.084
5. Adventure0Mercedes1:20.2060:01.453
6. ExtrementoRenault1:20.7880:02.035
7. Piter1998Arrows1:20.8400:02.087
8. Kamillo99Renault1:21.5960:02.843
9. WoGXFerrari1:22.6060:02.853
10. KiroshimaSpyker1:24.5810:04.828
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430