· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Cześć Marek, po znakomitej jeździe, obchodzeniu się z oponami i trafnej jak pokazał wyścig strategii, odniosłeś bardzo cenne zwycięstwo, które pozwoliło umocnić twoją drugą pozycję w generalce. Powiedz czy jesteś w pełni zadowolony ze swojej jazdy i jakie są twoje odczucia z wyścigu?
Markovsky:Witam, ten wyścig z pewnością mnie zadowala, w szczególności zaprezentowane tempo - różnie mi idzie na specyficznych torach, ale tutaj udało się jakoś złapać dobry rytm, który mi pomógł zrealizować strategię. Jestem naprawdę szczęśliwy, że udało się wygrać, bo w tym sezonie jest o to dużo trudniej niż w poprzednim. Tutaj wszystko potoczyło się tak, jak trzeba.
W przeciwieństwie do drugiego Szymusso na mecie, pojechałeś na dwa postoje, wybierając opcję dwóch stintów na twardej mieszance. Opowiedz jak spisywała się ona u ciebie i czy było wiele problemów z nią, czy może nie było aż takiej tragedii i męczarni na niej?
Markovsky:Od początku zakładałem jazdę na dwa pity, ale trochę się tego bałem, bo była to strategia "na styk". Do tego jeszcze dochodziła niepewność związana z tempem na mocno zużytych twardych oponach, do czego ostatecznie nie doszło. Końcówka drugiego stintu była dosyć trudna, jednak wtedy zacząłem mieć nieco lepsze tempo od Szymka, więc aż tak źle chyba nie było. Postanowiłem pojechać końcówkę na twardych oponach, co okazało się dobrą decyzją - z mniejszą ilością paliwa hardy spisywały się (przynajmniej mi) dużo lepiej, a i spadku tempa, jak się zużyły, dużego nie było.
Witaj Szymonie, kolejne podium, kolejny kroczek w stronę mistrzowskiego tytułu zrobiony, drugie miejsce po walce strategicznej jak i też z oponami. Opowiedz nam jak wyglądają twoje odczucia z wyścigu i czy jesteś zadowolony całkowicie ze swojej jazdy?
Szymusso:Witam. Jestem bardzo zadowolony z wyścigu jak i z samej jazdy. Udało mi się wyciągnąć drugie miejsce mimo trzech postojów, więc nie moge narzekać.
Skąd pomysł na trzy zjazdy do alei serwisowej? Było to zaplanowane zagranie czy decyzja podjęta na szybko podczas wyścigu?
Szymusso:Planowane. Nie chciałem sie meczyc jazda na hardach. Wolałem pojechać z użyciem trzy razy miękkiej mieszanki
Witam cię Mikołaju, ósme miejsce na mecie przed swoim zespołowym partnerem, to chyba nie to na co liczyłeś po dosyć dobrym tempie w kwalifikacjach. Jak oceniasz wyścig w swoim wykonaniu i czy można było wyciągnąć coś więcej?
Mikrusek:Byłem bardzo zadowolony z kwalifikacji, udało się startować z trzeciego rzędu, po starcie tą pozycje utrzymałem i nie pozwalałem Afterowi, żeby odjechał. Schody zaczęły się potem na twardych oponach. Bardzo słabo mi na nim idzie i potem kompletnie nie mogłem się odnaleźć. Broniłem się najlepiej jak tylko umiałem, ale gdy opony zaczęły się zużywać poległem zarówno z Patrykiem, jak i Kubusą, o Rekadym nie wspominając bo na softach objechał mnie bez problemu. Ciężko było wyciągnąć coś więcej, bo nie popełniałem dużych błędów, a tempo było równe. Szkoda, że tak tracę szybkość na twardych oponach, bo z pewnością byłbym wyżej, gdyby mnie tak "nie spowalniały".
Twarda mieszanka na tym torze, była trudnych orzechem do zgryzienia dla wszystkich zawodników. Wielu miało na nich spore problemy. Jak myślisz co sprawiało tak duże trudności z jazdą na niej, na tej pętli w Chengdu?
Mikrusek:Szczerze? Nie mam pojęcia. Dla wszystkich jest trudno po równo, ale niektórzy nie mają takich problemów jak ja czy Pandodo, bo u niego zauważyłem podobny problem. Sama nitka nie pomogła w skutecznym utrzymywaniu rytmu, była specyficzna i tak naprawdę cały czas trzeba było być skupionym. Nie nagrzewały się tak jak w Dubaju, więc nie rozumiem do końca z czego to może wynikać.
Obiekt w Chengdu to kolejny tor z Chin, który u nas zagościł w grupie torów ligowych. Czy spełnił on twoje oczekiwania, jak oceniasz ściganie na nim, względem znanego wszystkim obiektu w Shanghaju
Markovsky:Tor był bardzo specyficzny z powodu asfaltu, na którym nie było praktycznie żadnej przyczepności. Oprócz tego było dość wąsko, ale to jakimś dużym problemem akurat tutaj nie było. Mimo specyfiki, mieliśmy kilka zawziętych pojedynków pomimo tego, że wyprzedzanie tutaj było naprawdę trudne. Sam w sobie tor był taki mocno średni, podobnie z resztą jak inne chińskie obiekty.
Kolejny tor z Chin zagościł nam w grupie ligowych obiektów do ścigania. Opowiedz nam jak twoim zdaniem ta pętla ma się do toru w Shanghaju, gdzie odbyło się większość rund mistrzostw ligi ExtremeF1 o GP Chin. Który obiekt bardziej przypadł ci bardziej go gustu.
Szymusso:Ten tor był bardzo ciężki. Ale ja lubie toru na których trzeba sie wykazać umiejętnościami. Ale jednak tor w Shanghaju jest moim ulubionym z chin.
Obiekt w Chengdu to kolejny tor z Chin, który u nas zagościł w grupie torów ligowych. Czy spełnił on twoje oczekiwania, jak oceniasz ściganie na nim, względem znanego wszystkim obiektu w Shanghaju.
Mikrusek:Są dwa kraje, gdzie naprawdę żadne tory mi nie pasują. Jest to Hiszpania i są to Chiny. Wyjątkiem może był Zhuhai, ale też do ulubionych nie należy. Chengdu było bardzo wyczerpujące. Krótka pętla, ale dużo wolnych zakrętów. Sam wyścig trwał prawie godzinę. To jeden z najgorszych torów na jakich jeździłem, a trochę już się najeździłem, o ile ze strony technicznej nie było większych problemów, co z takimi torami dosyć często się zdarza, tak sama nitka spowodowała, że nie zapamiętam go najlepiej i obyśmy nigdy już tam ***** nie jechali.
Wielkimi krokami zbliża się debiut toru Hanoi w naszej lidze. Z pewnością poznałeś nieco pętle tego toru. Patrząc właśnie na nią, jakiego ścigania się spodziewasz na tym obiekcie? Będzie dużo manewrów wyprzedzania czy jednak nudna "procesja"?
Markovsky:Trudno powiedzieć. Raczej będzie sporo wyprzedzania, bo mamy bardzo długie proste i mocne dohamowania. Z drugiej strony, w niektórych miejscach też jest dosyć wąsko i nie ma poboczy. Sam w sobie tor jest mocno rakowy, tak naprawdę tylko trzeci sektor jest w miarę normalny, reszta jest naprawdę zepsuta.
Przed nami runda, która miała już gościć w realnej F1 ale splot wydarzeń sprawił, że w lidze pojawi się wcześniej, GP Wietnamu na torze Hanoi. Patrząc na konfiguracje toru, jakiego ścigania się spodziewasz na tym obiekcie?
Szymusso:Mam nadzieję ze nie będzie karambolu i ponownie zobaczymy dużo walki do samego końca.
Wielkimi krokami zbliża się debiut toru Hanoi w naszej lidze. Z pewnością poznałeś nieco pętle tego toru. Patrząc właśnie na nią, jakiego ścigania się spodziewasz na tym obiekcie? Będzie dużo manewrów wyprzedzania czy jednak nudna "procesja"?
Mikrusek:Czekam na to Grand Prix z kilku powodów. Mało kto kiedykolwiek jeździł po tym torze. Sam miałem już epizod ligowy na F1 od Codemasters i to nawet w deszczu. Udało mi się wykorzystać wszystkie błędy rywali i skończyłem na drugim miejscu. To może być bardzo podobny wyścig jakie do tej pory mieliśmy w Azerbejdżanie, z tym że pojedziemy w Hanoi pierwszy raz, nawet szybciej niż prawdziwa F1. Spodziewam się kilku manewrów, są trzy sporo proste, na których kierowcy mogą pokusić się o manewry, więc "procesji" bym się raczej nie spodziewał. Liczyć się będzie bezbłędność i rytm, a dopiero
To wszystko ode mnie, dziękuje bardzo
Markovsky:Dziękuję.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum