header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Norbi, kolejny bardzo dobry wyścig w Twoim wykonaniu przyniósł kolejne podium. Czy trzecie miejsce to było maksimum, jakie mogłeś wyciągnąć z tego GP, czy mogłeś powalczyć o więcej?
Norbi: Tak to drugi wyścig z rzędu ukończony na trzecim miejscu. Jestem zadowolony z siebie choć w pewnej sytuacji mogłem zachować się lepiej i odpuścić nieco. Na początku w ogóle nie sądziłem, że będę walczył o podium gdyż to Mikrus i After byli bliżej tego miejsca lecz pomogła mi strategia i współpraca z Mikrusem przez co awansowałem wyżej, podcinając m.in. Aftera. Potem już musiałem tylko dowieźć trzecią lokatę ale na horyzoncie pojawiał mi coraz bliżej Szymusso, któremu nie szło tak dobrze. Byłem już blisko niego ale nie udało się nawet zaatakować. Ale podsumowując, jestem szczęśliwy bo to pokazuje, że forma wraca i teraz ją utrzymywać do końca sezonu.

Czy jest coś, co pomogło Ci wrócić do tak dobrej formy? Czy wystarczyło więcej treningu?
Zmiana niektórych ustawień plus długa przerwa świąteczna pomogły mi bardzo, bowiem na Most pojechałem odświeżony i pełen energii i to samo było na Donington. Jeśli chodzi o trening to nic w tej kwestii nie zmieniałem i wszystko pozostaje takie samo.

Czy w drugiej połowie sezonu będziemy cały czas widzieć Ciebie w walce o podia? Czy powrót do dobrej formy pozwoli Ci powalczyć o coś więcej w klasyfikacjach?
Będę chciał utrzymywać obecną formę do końca sezonu i mam nadzieję, że uda się jeszcze zdobyć jakieś podium. W końcu do trzech razy sztuka. Co do walki o więcej, patrząc na to, że w niektórych wyścigach mnie nie będzie to nie nastawiam na wyższe miejsca w generalce.

Mikołaj, piąte miejsce po dobrej jeździe może Ciebie satysfakcjonować. Jak bardzo zadowolony jesteś po GP Wielkiej Brytanii na torze Donington Park?
MikruseK: To był pod względem tempa najlepszy mój występ w tym sezonie. Tor ze swoimi mankamentami niezbyt mi pasował, co owocało w trochę błędów, przez co traciłem pozycję praktycznie bez walki. Bardzo cieszy mnie postawa Norbiego, dla którego można powiedzieć się poświeciłem, bo jechaliśmy cały wyścig do drugiego pit stopu niemal razem i był plan podcięcia. Norbi był bardziej pewny, więc to on zjechał wcześniej, co spowodowało, że Afterowi odjechał a jeszcze nawiązał kontakt z Szymkiem, więc to była dobra decyzja z naszej strony. Sam miałem szansę na miejsce wyżej, ale jej nie wykorzystałem. Nie mniej to był najlepszy wyścig Saubera w tym sezonie bezprecedensowo.

W tym sezonie zazwyczaj kończysz wyścigi w drugiej połowie pierwszej dziesiątki, a jeszcze nie byłeś na pozycji wyższej niż piąta. Czy są to wyniki, które Cię zadowalają, czy jednak wymagasz od siebie więcej? Czy zobaczymy Mikrusa na podium w tym sezonie?
Bardzo bym chciał stanąć na podium, ale póki co nie mam do niego podjazdu. Byłem szybki na Grobniku, ale sam sobie zaprzepaściłem szansę w innych sytuacjach, kiedy miałem tempo na softach aby dobić do trójki no to plany krzyżowały mi twarde opony, z którymi chyba powoli się dogaduję, chociaż tu w Wielkiej Brytanii wciąż nie było tak jakbym tego oczekiwał. Biorąć pod uwagę zeszły sezon to jest bardzo zadowolony z przebiegu pierwszej połowy sezonu. Zdecydowanie poprawiłem swoje starty, jeżdżę równo, w miarę bezbłędnie, czasem brakuje szybkości, ale zdecydowanie bardziej mi odpowiada taki stan rzeczy niż tego z 10. sezonu. Nie denerwuję się tak szybko, da się powalczyć. Czasami nawet mam wrażenie, że mnie każda walka omija, bądź od razu ją przegrywam, gdyż no nie mam tempa. Podsumowując całość i odpowiadając na ostatnie pytanie. Jestem zadowolony i jeśli Norbi będzie dalej w takiej formie to może uda mi się wziąć z niego przykład i także stanąć na podium.

Czy biorąc pod uwagę to, że Norbi znalazł sposób na dobre tempo i wyniki, jesteście w stanie powalczyć o coś więcej w klasyfikacji konstruktorów?
Jeśli Rekady będzie znów hurtowo wygrywał to będzie ciężko o czwarte miejsce, ale kto wie. Przy słabszej dyspozycji Toro Rosso także ich możemy dogonić, ale jeśli wszyscy będą w formie to będzie bardzo trudne zadanie. Oczywiście wraz z Norbertem damy z siebie wszystko, aby ugrać jak najwięcej, bo fajnie by było w pierwszym wspólnym sezonie pokazać coś więcej niż tylko środek tabeli.

Witaj Patryk. Kwalifikacje zapowiadały niezły wynik, ale niestety, po kilku pierwszych zakrętach szanse zniknęły. Jak wyglądało pierwsze okrążenie z Twojej perspektywy?
Patrique2001: Miałem dobry start ale odpuściłem T1 bo uznałem, że w T1 wyścig można tylko przegrać. Potem w T3 i T4 leciałem po trawie bok w bok z jedną Toyotą, złapałem lewym tyłem trawę na wejściu w T5 i byłem pasażerem.

Ostatnie dwa wyścigi pokazały, że tempa Tobie nie brakuje, ale błędy zdarzają się zbyt często. Co może być tego powodem? Czy liczysz na to, że uda się to poprawić i w drugiej połowie sezonu zaczniesz znowu liczyć się w walce o podia i zwycięstwa?
Widzę dwa główne powody tychże błędów - pierwszy jest taki, że przez miesiąc przerwy trochę zardzewiałem, a drugim powodem był remont w pokoju, przez co mam teraz inne stanowisko do którego jeszcze się nie przyzwyczaiłem. Dzień po wyścigu dla testów wróciłem jeszcze do ustawień kierownicy z S10 i na pojedynczym okrążeniu czułem się znacznie pewniej. Czy tak będzie w wyścigu - zobaczymy.

Twoja pozycja w klasyfikacji kierowców raczej nie zadowala, a szanse na to, że powalczycie o mistrzostwo zespołowe z Afterem są raczej małe. Czy liczysz jeszcze na to, że coś dobrego się wydarzy, czy sezon jest już spisany na straty?
Nie masz czego stracić, jeśli niczego sobie nie zakładałeś. Od początku sezonu wiedzieliśmy z Adasiem że na mistrza nie ma szans, na wicemistrza w sumie też, więc P3 to nasz maks. Nawet jeśli się okaże że w drugiej połowie sezonu zaczniemy jeździć jak w końcówce S10, to to by nic nie dało.

Wyścigiem na Donington Park zakończyliśmy pierwszą połowę sezonu. Jak ją ocenisz, czy druga połowa będzie lepsza?
Norbi: Początek sezonu był tragiczny wręcz, odległe miejsca, małe punkty, brak tempa mimo równej jazdy. Nie tego się spodziewałem. Ale dwa wyścigi teraz pokazały, że wszystko wraca raczej do normy i mam nadzieję, że utrzyma się to w drugiej połowie sezonu.

MikruseK: Pierwsza połowa sezonu tak z szerszej perspektywy była spokojna, ale kilka ostatnich wyścigów nam pokazało, że ta druga część może być znacznie lepsza. Więcej osób w czołówce, może więcej walki, bo niektóre wyścigi to naprawdę były procesje. Przynajmniej dla mnie. Mam nadzieje na ciekawszą, obfitującą w więcej zwrotów akcji drugą połowę sezonu.

Patrique2001: Pod względem własnego poziomu - mogło być lepiej. Pod względem poziomu kierowców - stawka dalej jest wyrównana, choć mam wrażenie jakby ponownie trochę się rozjechała. Fajnie jednak widzieć na podium takiego Norbiego, Aftera, czy Dodo. Aftera mi jednak szkoda, bo ma potencjał na zwycięstwa, ale na razie ciągle nam czegoś brakuje. Pod względem "czystości" pojedynków jest co najmniej 5 razy lepiej niż przez całe S10 - nie słychać żadnych skarg na hitboxy, czy loty w kosmos przy minimalnym kontakcie.

Pierwszy z dwóch wyścigów w Ameryce Północnej zostanie rozegrany na kanadyjskim torze Calabogie Motorsports Park. Czy kiedykolwiek w ogóle słyszałeś o takim obiekcie? Czy możesz w tym momencie coś powiedzieć o tym torze?
Norbi: W ogóle nie znam tego toru, nigdy na nim nie jeździłem. Szkoda, że prawdopodobnie nie pojadę na nim bo patrząc też na pętlę obiektu, zapowiada się ciekawie doświadczenie i niezły wyścig. Cóż pozostaje mi życzyć powodzenia tym co pojadą na tym torze

MikruseK: Słyszałem, bo to ja go zaproponowałem do kalendarza. Proponowałem go naprawdę niemal w ciemno, bo widziałem może parę onboardów i z tego co zobaczyłem to szybki tor z bardzo dużą liczbą zmian wysokości terenu. Taka krzyzówka Mosportu, Mondello i może trochę Red Bull Ringu. Sam jeszcze nie jeździłem nigdy po nim, to zobaczymy czy te przewidywania były zgodnę.

Patrique2001: Do początku snucia planów na S11 nie słyszałem o tym torze, pierwszy raz powiedział mi o nim Mikrus - który zresztą bardzo nalegał, by ten tor umieścić w kalendarzu. Popatrzyłem więc na nitkę i zobaczyłem w nim drugie Mondello - czyli nie napawa to optymizmem. Byłem zdziwiony, że ten tor ostatecznie trafił do kalendarza. Kiedy sprawdzałem wykonanie go do rFactora w Safety Carze potwierdziły się moje obawy - to będzie drugie Mondello.

Dziękuję za konferencję.
Norbi: Dzięki

MikruseK: Dziekuję, pozdrawiam.

Patrique2001: Dzięki również.
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430