header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Witaj after, czwarte miejsce. Niby najgorsze bo zaraz za podium. Z drugiej strony to wciąż bardzo dobry wynik. Jesteś zadowolony ze swojego występu czy jednak mogło być jeszcze lepiej?
After: Cześć, P4 w tym wyścigu to chyba było maksimum. Gdyby nie spadł deszcz, zapewne byłoby jeszcze gorzej. Ja tam się cieszę z tego co wyszło, nie było źle, nie popełniałem błędów. Jestem zadowolony, a ponadto jedną pozycję wyżej skończył Patryk, więc zapewniliśmy ładny dorobek zespołowi

Na razie w klasyfikacji generalnej zajmujesz czwartą pozycje. Myślisz, że uda ci się ją utrzymać?
To jest mój taki cichy cel, który sobie założyłem. Fajnie by było ją utrzymać, choć może być ciężko. Nie mam aż tak wysokiej formy, jak w tym samym momencie poprzedniego sezonu, jednak spokojnie mogę dowozić około piątej pozycji. Ważniejsze jest dla mnie ukończenie każdego wyścigu w punktach, na razie się to udaje, a jak będzie potem, zobaczymy.

Jaki jest wasz cel zespołowy? Będziecie chcieli spokojnie utrzymac tą trzecią pozycje czy jednak macie większe ambicje i będziecie chcieli włączyć się w walkę o mistrzostwo?
O mistrzostwo, a co za tym idzie drugie miejsce raczej nie ma co liczyć. Mamy już i tak za sporą stratę, a Toyota i Mercedes są blisko siebie i zapewne tak będzie do końca. My się postaramy utrzymać na i tak niezłej trzeciej pozycji, do tej kwestii podchodzimy realistycznie.

Witaj dodo, siódme miejsce to nie najgorszy wynik, zwłaszcza że warunki jakie panowały podczas wyścigu były dość niekorzystne. Jesteś zadowolony ze swojej jazdy czy jednak mogłeś wyciągnąć więcej z tego wyścigu?
Pandodo: Witam, no wynik nienajgorszy, ale jest mi smutno, bo bardzo przyłożyłem się do tego toru i znowu na zużytych oponach nie miałem zupełnie tempa, myślę, że gdybym nie miał problemów z oponami to mógłbym walczyć z Norbim.

Masz już plan jak zaradzić na ten brak tempa na zużytych oponach?
Mam taki plan od trzeciego wyścigu sezonu. Za każdym razem coś nie działa, ale to jest bardzo interesujące zagadnienie, bo w ustawieniach nic nie zmieniałem, a na początku wyścigu to tempo na zużytych oponach było bardzo dobre - na przykład Hiszpania, czy później Most - ale zupełnie nie wiem dlaczego tak się dzieje. Tutaj na Mid-Ohio bardzo dużo ćwiczyłem jazdę na twardych oponach i zużytych robiąc długie stinty, ale w wyścigu spadł deszcz więc nie wiem czy to coś dało, bo na deszczu była masakra.

Dobra forma Saubera w ostatnich wyścigach sprawiła, że mocno wam odskoczyli w klasyfikacji konstruktorów. Widzisz szanse aby powalczyć z nimi o piąte miejsce na koniec sezonu?
Nie, Sauber już odjechał na dobre.

Witaj Kuba, zakończyłeś wyścig na ósmej pozycji. Niby znowu punkty wpadają ale z drugiej strony to pewnie małe rozczarowanie. Tym bardziej, że na mokrym torze zazwyczaj spisywałeś się bardzo dobrze. Jakbyś opisał swój wyścig?
Kubusa96: To był kolejny ciężki wyścig w trudnym sezonie. Cóż, nie było jak się przygotować do tych deszczowych warunków, to wyszło słabo. Myślę, że setup nie był dobry na te warunki, a na pewno z pełnym bakiem, bo pod koniec wyścigu moje tempo już było w porządku. Być może wynikało to jednak z tego, że w końcówce zacząłem trochę ryzykować, co dało dobry skutek. Skoro nie mogłem wyciągnąć więcej, to po wypadkach Mikrusa i Taraska stwierdziłem, że zrobię wszystko, by obronić ósmą pozycję i to się udało. Dało to jakąś radość po tych złych pierwszych okrążeniach, w których bolid się nie prowadził. No i punkty wpadają, zawsze coś. Na więcej chyba nie ma co liczyć. Zmagam się z podobnymi problemami, co w sezonie siódmym. Po Czechach myślałem, że coś ruszyło, ale tak nie jest, jestem w plecy do rywali. Pozostało zacisnąć zęby i walczyć dalej, nic innego nie pozostało.

Czyli twoim zdaniem nie ma co liczyć, że wrócisz do tej ścisłej czołówki?
Nie spodziewałbym się. W poprzednich sezonach mody pasowały do mnie, do tego dochodziło to, że większość popełniała więcej błędów. Teraz jest tego mniej, co w porównaniu z moimi problemami daje takie efekty. Zbyt wiele rzeczy się nie zgadza, w kwalifikacjach nie mam za wiele do powiedzenia i potem jest ciężko to nadrobić. Na startach też inni zachowują się lepiej. Potrzebowałbym lepszego tempa i takiego spokojnego wyścigu. Nie wiem, czy to możliwe. Wychodzą po prostu niestety moje słabości, mam za duże straty. Po prostu to wszystko się nie zgrywa. Będę walczył dalej ale nie robię sobie nadziei, że nagle zacznę wszystkie wyścigi kończyć w piątce.

Wasza przewaga nad Toyotą zmalała niemal do zera. Myślisz, że uda wam się jeszcze odskoczyć czy jednak nie zwracasz na to uwagi?
Jedyne co możemy zrobić w tej sytuacji to nie patrzeć na tą tabelę i robić swoje. To i tak zaskoczenie, że my prowadzimy i powiedzmy wprost - to Szymek zrobił robotę. Nie jestem w stanie tak mocno pomóc, za co go bardzo przepraszam, ale realia są jakie są. Jak Tarask będzie jeździł na najwyższym poziomie, bo Marek już to robi, to nasze szanse będą niewielkie i ja nie nastawiam się na to, byśmy mogli to wygrać. Bardzo bym oczywiście chciał, ale musimy być realistami. Dam z siebie wszystko i postaram się zbierać te punkty, tak jak w USA gdy walczyłem do końca, bo dwa punkty może jakimś cudem zrobią różnicę. Ale tak jak mówię, nie oczekuję tu niczego i nie myślę o tabeli, bo to tylko pogorszy sprawę. Trzeba najlepiej jak się da zrobić swoją robotę i już.

Chciałbyś jeszcze w tym sezonie pojechać deszczowy wyścig czy jednak lepiej czujesz się na suchym torze?
After: Chyba wolę deszcz, podobało mi się. O dziwo nie poszło mi źle, przynajmniej można było liczyć na ciekawe rozstrzygnięcia. Nie mam problemu do deszczowych wyścigów. Kto wie, może kiedyś uda mi się wygrać jeszcze w deszczu. Dobrze że za marzenia nie karają

Pandodo: Jest mi to wszystko jedno, na obu czuję się dobrze.

Kubusa96: Sam nie wiem. W sumie to jak było jasne, że będzie deszcz to pomyślałem, że się pobawimy i nie będzie tak źle. Pierwsza część wyścigu zupełnie zabiła we mnie radość z takiej jazdy, wszystko było nie tak, a dla rywali byłem tłem, co mnie zabolało. Cóż, myślę, że gdybym następnym razem więcej czasu poświęcił na jazdę w deszczu, to mogłoby to być całkiem fajne doświadczenie i nie miałbym z tym problemów. Pewniej czuje się na suchym torze, ale na pogodę nie ma się wpływu i staram się do tego podchodzić na spokojnie. Ścigać trzeba się w każdych warunkach. Następnym razem, jak pogoda będzie niepewna, po prostu przygotuje się na ile będzie to możliwe do takiego ścigania i może wrażenia będą inne. Deszcz to w końcu zawsze fajne urozmaicenie, zwłaszcza że u nas nie zdarza się często, a to jednak dodaje jakiejś pikanterii i zawsze jest wtedy emocjonująco. Ponadto pokazaliśmy w tym GP, że w deszczu też można się fajnie ścigać, z czego się cieszę. Jednoznacznie jednak nie chciałbym powiedzieć, czy chciałbym deszczowy wyścig, zawsze pewniej jest na sucho, niemniej to zawsze ciekawe doświadczenie.

Przed nami pierwsze w historii GP Grecji na torze Serres. Czego twoim zdaniem możemy się tam spodziewać?
After: Nie mam zielonego pojęcia. Szczerze, nic nie wiem czego się spodziewać. No co mogę powiedzieć, skoro nawet nie znam jeszcze nitki. Powiem tak, Grecja kojarzy mi się z białymi domami, dobrą kuchnią no i wiadomo, Ateny, Akropol, igrzyska olimpijskie. Można liczyć na szampańską zabawę, oby tylko bez przesady. Zobaczymy co bogowie nam ześlą nad Serres. 

Pandodo: Myślę, że nie wiem, bo nigdy nie jechałem tam. Myślę, że coś podobnego do Calabogie

Kubusa96: Nikt tego nie wie, dla wielu to było w ogóle zaskoczenie, że Grecja ma jakiś tor. Dla mnie samego też <śmiech>. Właśnie dlatego pojawił się w kalendarzu, bo trzeba próbować nowych torów i nowych krajów. Myślę, że jak spojrzymy po wszystkim, ile krajów zwiedzaliśmy przez te wszystkie sezony, to naprawdę będą to fajne wspomnienia. Tym bardziej, że sporo było takich nieoczywistych krajów, niekojarzonych ze ściganiem. Tor w Serres jest krótki, dużo będzie okrążeń, tak więc będzie intensywne ściganie i nie mogę się doczekać. To na pewno nie będzie zwykłe GP, a emocji będzie moim zdaniem dużo. Ciekawy wyścig się zapowiada.

To tyle, dziekuję za poświęcony czas.
After: Dzięki

Pandodo: Dziękuję.

Kubusa96: Nie ma za co, dziękuję bardzo.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430