header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Sentul International Circuit istnieje już prawie 30 lat. Prawie, bo prace nad nim zakończyły się w 1992r., a rok później samochody już ścigały się po nowym obiekcie. Miał być zastępstwem, dla przestarzałego Ancol Circuit i to projektantom się chyba udało. Pod patronatem syna ówczesnego prezydenta Indonezji Sentul mógł zaistnieć, a plany były ambitne, bo chcieli zorganizować wyścig F1. Pierwszy wyścig na tym torze odbył się w ramach australijskiej serii Formula Holden bazującej na bolidach F3000. Wejście do F1 jednak nie było tak proste jakby to się mogło wydawać. Dodatkowo sam obiekt nie spełniał wszystkich standardów w FIA, więc szybko zrezygnowano z tego pomysłu. Udało się za to zorganizować kilka wyścigów mistrzostw świata SuperBike w latach 1994-1997. Kryzys finansowy w Azji jednak zmusił włodarzy Indonezyjskiego toru o rezygnacji z organizacji imprezy na tym szczeblu. Do 2006 roku odbywały się tutaj tylko wyścigi krajowe i regionalne. Wtedy to seria A1GP odwiedziła Sentul, ale też długo tam nie zagościła, bo ledwie dwa lata. Był również plan organizacji wyścigu azjatyckiego GP2, ale ulewne deszcze nie pozwoliły temu wydarzeniu się spełnić. Obecnie obiekt zmaga się z wieloma problemami dalej starając się o organizacje międzynarodowych imprez, jednak główną kwestią jest tu bezpieczeństwo, o które włodarzom trudno jest zadbać.

My nie będziemy problemu związanego z bezpieczeństwem, więc czekamy już na emocje. Jak wygląda ten tor? Sentul International Circuit mierzy 4,120 km, posiada 12 zakrętów. Na zapoznanie z nitką zaprosił was Norbi:


GP Indonezji odbędzie się po raz pierwszy w historii ligi. Mieliśmy już okazje ścigać się niedaleko tego kraju, jak choćby Malezja, Tajlandia czy ostatnio w Wietnamie. Jak będzie wyglądać stawka? Bardzo podobnie. Na szczycie powinny dominować Toyoty oraz Rekady. Szymek podrażniony utratą „kamizelki lidera generalki” będzie się starał pogodzić wyżej wymienioną trójkę. Także wysoko powinniśmy zobaczyć duet Toro Rosso, który prezentuje formę zwyżkową, tak samo Kubusa96 oraz Pandodo. Nie możemy zapomnieć także o Sauberze i Szprycku, którzy mogą się wmieszać w walkę o wyższe pozycje. Adve pozostanie na szczycie tej nieco wolniejszej grupki, a dogonić go będzie się starał Wujek i jego zespołowy kolega naszego zwierza, czyli Ostachim. Scorpion po dosyć udanym jakby nie patrzeć wyścigu w Niemczech być może będzie chciał pogrozić palcem Kiroshimie, co nie jest niemożliwe. Także jak co wyścig szykują nam się świetne emocje, gdyż obiekt posiada dużo miejsc do wyprzedzania i to takich, że możemy zobaczyć sporo liczbę popularnych „divebombów”.

Informacje o torze:
Nazwa toru: Sentul International Circuit
Lokalizacja: Sentul, Indonezja
Długość: 4,120 km
Liczba okrążeń: 38
Dystans wyścigu: 156,560 km

Program GP:
Trening: 23.02.2021 (wtorek), godz. 21:30
Kwalifikacje: 24.02.2021 (środa), godz. 21:00
Wyścig: 24.02.2021 (środa), godz. 21:45

Prognoza pogody:
Sesja treningowa nie powinna być zagrożona opadami deszczu mimo że w Indonezji lubi sobie popadać. Natomiast na dzień wyścigu zapowiadane są opady deszczu. Szansa na ich wystąpienie w czasie rozgrywania kwalifikacji oraz właściwej potyczki na torze to ok. 50%, więc może być ciekawie.

Tor jest dosyć prosty, ale ma swoje miejsca, gdzie może być gorąco i ktoś może przesadzić. Czy Markovsky powiększy przewagę nad Szymussem? Czy Afterowi znów zdrętwieje noga podczas walki? Czy Scorpion pokona Kiroshimę? Tego i wiele więcej dowiemy się po GP Indonezji, na które już teraz serdecznie wszystkich zapraszam. Tyle ode mnie. Pozdrawiam. MikruseK.
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430