header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Frekwencja podczas tego treningu była podobna, jak na poprzednich - ujrzeliśmy na torze łącznie dziesięciu kierowców, w tym Tomka, który dość często bierze gościnnie udział w sesjach. Pogoda była stabilna, szanse na opady były naprawdę niewielkie, więc kierowcy jechali przez całą sesję na suchym torze. Wybiła godzina 19:45 i kierowcy wyruszyli na tor.

Większość kierowców, tak jak zwykle, zaczęła trening od sprawdzania zużycia opon i szlifowania tempa wyścigowego. Wyjątkami byli Markovsky i Kiroshima, którzy najpierw wykręcili kółka z małą ilością paliwa w baku. Sprawiło to, że kierowca Toyoty z bardzo wyraźną przewagą znajdował się na górze tabeli, chociaż jego czas nie był szczytem jego możliwości, natomiast Kiroshima znajdował się w pierwszej jej połowie przez dość długi okres czasu. Jak najszybsze okrążenie chciał również przejechać Norbi. Po wykręceniu czasu trzy dziesiąte słabszego od wyniku Markovsky'ego kierowca Saubera zjechał do garażu i opuścił tor. Tarask, który wyjechał na tor spóźniony, nie przeznaczył wiele czasu na tempo wyścigowe. Po paru próbach ustanowił czas 1:14.4, który był do przebicia bardzo trudny. Nowozelandzki obiekt dla wszystkich kierowców był nie lada wyzwaniem, a sklejenie idealnego okrążenia graniczyło z cudem. Z torem nie radził sobie Scorpion, który wyraźnie odstawał od reszty stawki. Przedostatni Tomk był od niego ponad sekundę szybszy. W międzyczasie Kubusa wykręcił czas odrobinę lepszy od Markovsky'ego, wskakując na drugie miejsce. Kierowca Toyoty prawie natychmiastowo na to zareagował. Zbliżył się do Taraska na niecałe dwie dziesiąte sekundy. Na tor w środku sesji wyjechali Rekady i After. Reprezentant Ferrari niezaznajomiony wcześniej z obiektem odstawał od czołówki. After kręcił czasy na poziomie czasów Norbiego, którego na torze już nie było. Rekady zdołał zmniejszyć stratę do najlepszego okrążenia do niecałych dwóch sekund. Lepsze od niego okrążenie wykręcił Pandodo, lecz tracił sporo do Kuby, Aftera czy Norbiego. Kiroshima ostatecznie spadł na ósme miejsce, ale jego strata nie była duża jak na poziom trudności toru. W przeciwieństwie do niego nie radził sobie Scorpion, który do lidera sesji tracił prawie siedem sekund. Pod koniec sesji wszyscy kierowcy próbowali poprawić swoje rezultaty, ale do dużych przetasowań nie doszło. O godzinie 20:45 zakończyła się sesja treningowa.

Tradycyjnie, w gronie najszybszych kierowców byli kierowcy Toyoty i ze względu na to, że Rekady nie zdążył zaznajomić się z torem, nie mieli konkurencji. Tarask na takich obiektach zazwyczaj czuje się dobrze, i to potwierdził, a Markovsky dalej jest w świetnej dyspozycji. Nieobecny był Szymusso, ale razem z wyżej wymienioną trójką kierowców raczej na pewno będzie liczył się w walce o zwycięstwo. Kuba pokazał dobre tempo, które było lepsze od tempa Norbiego, Aftera i Pandodo. Może to być dla niego szansa na lepszy wynik w wyścigu, ale nie należy zapominać, że rywale również są mocni i być może tego nie pokazali. Kiroshima pozytywnie zaskoczył, mimo trudnego toru jego strata nie była wielka. Tomk wydaje się, że jechał pierwszy raz na tym torze, więc jego rezultat pozostanie bez oceny. Występ Scorpiona w tym treningu nie można uznać za udany, bo jego strata była duża, a po ostatnich wynikach spodziewamy się po tym kierowcy lepszych wyników.

Walka o zwycięstwo oraz pozycje w każdej części stawki zapowiada się jak zwykle ciekawie. Czy Markovsky powiększy swoją przewagę nad Szymussem w klasyfikacji kierowców? Czy Tarask znowu potwierdzi swoją dominację na "dziwacznych" torach? Tego dowiemy się po wyścigu, którego start będzie o godzinie 20:00 w dniu następującym po dniu treningu. Ode mnie to tyle, dziękuję za uwagę, Tarask.

Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. TaraskToyota1:14.498-
2. MarkovskyToyota1:14.6790:00.181
3. Kubusa96Mercedes1:15.2410:00.743
4. AfterToro Rosso1:15.5640:01.066
5.NorbiSauber1:15.5760:01.078
6.PandodoRenault1:15.8290:01.331
7.RekadyFerrari1:16.2930:01.795
8.KiroshimaFerrari1:17.8810:03.383
9.TomkMercedes1:19.9450:05.447
10.ScorpionMcLaren1:21.3270:06.829
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430