header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2


Historia toru Autopolis rozpoczyna się w listopadzie 1990 roku, kiedy to zostało zorganizowane huczne otwarcie obiektu. Był on wówczas bardzo zachwalany przez wszystkich gości, w tym kierowców Benettona - Nelsona Piqueta i Alessandro Nanniniego. Ich obecność była związana ze sponsoringiem zespołu przez ten tor. Dodatkowo, Autopolis planowało zorganizować wyścig Formuły 1 - to był główny cel budowy tego toru. Autopolis znalazło się w pierwotnym kalendarzu na sezon 1993 jako gospodarz GP Azji, ale z powodu kryzysu na tym kontynencie wyścig nie doszedł do skutku i w zamian zorganizowano GP Europy na Donington Park. Wcześniej, bo w 1991 roku, na Autopolis rozegrano wyścig Mistrzostw Świata Samochodów Sportowych. Dodatkowym problemem była duża odległość od bazy noclegowej, a także położenie - tor bowiem znajduje się na wysokości około 3000 metrów nad poziomem morza, przez co dotrzeć tam można tylko wąskimi i krętymi drogami. Budowa obiektu pochłonęła 500 milionów dolarów, co w obliczu kryzysu oznaczało tylko jedno - w 1995 roku tor wystawiono na sprzedaż, a został on kupiony przez Kawasaki dopiero w 2005 roku. Obecnie na Autopolis goszczą tylko lokalne serie wyściogwe, takie jak Super GT czy Super Formula.

Okrążenie tego toru o długości 4,673 km posiada 19 zakrętów - 8 w lewo i 11 w prawo. Obiekt charakteryzuje się bardzo dużą różnicą poziomów - między najniższym a najwyższym punktem różnica wynosi 50 metrów. Ponadto, duża ilość zróżnicowanych zakrętów wymaga ustawienia samochodu pod duży docisk. Na zapoznanie z pętlą zaprosił was kierowca Arrowsa MikruseK:



ExtremeF1 odwiedzało Autopolis wobec ligowych eventów dwa razy. Pierwszy raz w Sezonie X, po rekomendacji tego toru przez Markovsky'ego odbyła się na nim trzecia eliminacja tegoż sezonu. Drugie Pole Position w swojej karierze zgarną wtedy Rekady, a w wyścigu wygrał Markosvky przed duetem braci - Szymusso i Kubusą96. Dla młodszego z braci było to zresztą pierwsze podium po dłuższej przerwie. Po nieudanym Sezonie IX w końcu wrócił na pudło. Widać, że ten tor mu mocno przypasował, bo wybrał go jako tor, na którym będzie gospodarzem w IV Ligowym Turnieju, a jego rywalami w grupie 19. byli: Norbi, Rekady oraz miał być Mattie, ale nie dotarł do Japonii. Trójka obecnych zawodników podzieliła się punktami i wszyscy zdobyli po 4.

Dobrą formę z czterech wcześniejszych tur testów z pewnością będzie chciał podtrzymać Szymusso, który wygląda bardzo mocno. Postraszyć go będą chcieli kierowcy Toro Rosso: Patrique2001 i After, którzy na Fuji pokazali się z bardzo dobrej strony. Nie spał też będzie Rekady - kierowca Ferrari po cichu zbiera dane i radzi sobie bardzo dobrze. Powoli będzie rozpędzał się Kubusa, a także kierowcy Arrowsa, którzy mają coś do udowodnienia po nieudanym IV. dniu testów. Moc będą chcieli pokazać także zawodnicy nowego zespołu na gridzie - Red Bulla - DYMSON i shacky, którzy dostali miejsce w lidze i stworzą nowy zespół. DYMSON wybrał #3, natomiast shacky #71. Do ligi wracają także Wujek i Ostachim, którzy nie zmieniają swoich kolegów z zespołu - Wujek będzie jeździł u boku pandodo, natomiast Ostachim zostaje z Adve.

Informacje o torze:
Nazwa toru: Autopolis Circuit
Lokalizacja: Hita, Japonia
Długość: 4,673 km
Ligowy rekord okrążenia: Szymusso, 1:16.350
Program testów:
14.09.2021 (wtorek), godz. 20:15 - 75 minut jazdy treningowej + wyścig 16 okrążeń, poprzedzony okrążeniem formującym, z obowiązkowym pit-stopem, okrążenie zjazdowe obowiązkowe. OBOWIĄZKOWE JEST SKORZYSTANIE Z DWÓCH MIESZANEK OPON!

W POBIERALNI ZNAJDUJE SIĘ OBOWIĄZKOWY PATCH DODAJĄCY ÓSMY ZESPÓŁ. POBRANIE GO JEST KONIECZNIE DO WEJŚCIA NA SERWER!!!

Przed nami interesujący ostatni dzień testów. Pierwszy raz od sezonu VII testy są tak długie. Jak zareagują kierowcy? Czy będą jechać już na 100%? Czy zrzucą worki z piaskiem? Odpowiedzi na te i inne pytania poznamy już wkrótce. Pozdrawiam, pandodo.
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430