header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Dziesiątka kierowców ostatecznie pojawiła się na treningu, co jest niezłym wynikiem. Zabrakło m.in. Szymka czy Sorontara, jednak zdołali nas do tego przyzwyczaić. Pogoda - jak to w górach - zawsze jest niepewna, lecz przez cały weekend ma nie utrudniać życia kierowcom, którzy od razy wzięli się do roboty. Mocno zaczął Markovsky, który prowadził z dość bezpieczną przewagą nad pozostałymi. Za jego plecami uplasował się Tidek, który niewiele wyprzedzał Taraska i Kubusę - o nich warto mówić, bowiem dochodziło do roszad między tą trójką. Na piątym miejscu znajdował się Afterekk, który najwyraźniej jest podbudowany sukcesem z GP Włoch. Za kierowcą Arrowsa był Kamillo, który liczy tutaj na dobry wynik i miał ku temu powody, bowiem jego tempo było obiecujące. Z tyłu stawki znaleźli się dość nieoczekiwanie Adventure czy Barti. Temu pierwszemu nie układały się "relacje" z torem, gdy tego drugiego wstrzymały problemy techniczne i dopiero po 15 minutach udało się wyjechać na tor. Stawkę zamykali Extremento i Piter, którzy zaczęli od dosyć mizernych rezultatów, szczególnie po kierowcy Renault można było się trochę więcej spodziewać, patrząc na tempo jego kolegi z zespołu.

Z przodu zapanował mały przestój, jednak jak szybko zapanował - tak szybko zniknął, bowiem Kubusa przesunął się przed Taraska - na odpowiedź nie trzeba było długo czekać i odzyskał swoją wcześniejszą lokatę. Z okrążenia na okrążenie rozkręcał się Tidi; gdy wydawało się, że obejmie prowadzenie, cichą kontrę wyprowadził Marek - cichą, ale bardzo skuteczną, bowiem zdołał przełamać barierę 1:07 jako pierwszy. Tidi po pewnym czasie poszedł w jego ślady i również tego dokonał, jednak to nie wystarczyło, by poważnie zagrozić kierowcy Prosta. Mniej więcej w połowie sesji tor opuścił After, a tuż za nim Piter, który zdołał poprawić swój czas, jednak pozostał na końcu stawki. Zaraz za czołówką pojawił się Barti z całkiem niezłym wynikiem, Kamillo się minimalnie poprawiał, a Adventure wciąż nie mógł polubić się z torem, podobnie jak w przypadku Extremento, który sporo tracił. Końcówka sesji niewiele przyniosła - prowadząca czwórka wyjechała na twardych oponach z pełnym bakiem i raczej nie było szans na poprawę swoich wyników. Kamillo postanowił dalej jechać szybkie kółka, co mu się opłaciło, bowiem wskoczył na piąte miejsce, jednak zbyt długo się nim nie nacieszył, bo Barti także się poprawił i nie pozwolił na zmianę pozycji aż do końca sesji. Adventure zanotował progres, jednak to daleka forma od tej, którą ukazywał chociażby w GP Francji czy GP Włoch. Extremento także nie zdołał poprawić swojej pozycji.

Tak oto zakończyła się sesja treningowa: Markovsky pokazał, że będzie mocny w kwalifikacjach, jednak musi zachować czujność, szczególnie w wyścigu, gdyż za nim czyhają rywale. TiDiEj z pewnością ma szansę, jednak osiągnięcie swojego celu utrudnia mu kara cofnięcia na starcie. Tarask pokazywał niejednokrotnie, że potrafi pojechać bezbłędny wyścig i na niego także trzeba uważać, podobnie jak na Kubusę, dla którego chyba najwyższa pora się przełamać. Piąty Barti liczy na udany wyścig, na który czeka od GP Węgier - ma spore predyspozycje, by zdobyć kolejne dobre punkty dla siebie jak i dla zespołu. Kamillo radzi sobie przyzwoicie, dla niego także ten wyścig jest ważny, bowiem ma sporą szansę na zajęcie wyższej pozycji niż zwykle, na co swoją ostatnią postawą zasługuje. Na siódmym miejscu znalazł się After, który musiał opuścić tor i z pewnością ma pole do poprawy. Adventure'owi nie leży chyba ten tor, dopiero ósma pozycja. Na dobry wyścig liczy także Extremento, jednak trudno o taki, kiedy się nie radzi za dobrze na torze. Piter zamyka stawkę z ostatnim czasem i ze sporą stratą do najbliższego kierowcy - Arrows ma nad czym popracować.

Teraz przedstawię Państwu wypowiedzi kierowców po sesji. Oto one:

TiDiEj077 (Jordan, P2):
"Dobry trening, udało się zejść poniżej 1:07. Mam już gotową taktykę na jutro, a patrząc na dane z telemetrii mam szansę coś ugrać. Jutro dam z siebie 107%!"

Kubusa96 (BMW Sauber, P4):
"No cóż, sesja była trudna, nawet bardzo. Przede wszystkim okres przed tym GP był bardzo ciężki, zwątpiłem trochę w siebie, gdyż nie jeździłem tak, jakbym tego oczekiwał. Mamy niestety z Szymkiem swoje problemy i wciąż szukamy rozwiązań, nie wiem czy znajdziemy, może ten mod nas weryfikuje, może wcale nie jesteśmy dobrymi kierowcami? Tak czy inaczej trening poświęciłem na szukanie odpowiednich ustawień, znalezienie jeszcze czegoś, co mogłoby mi pomóc, długo jednak efekty były średnie. Dopiero pod koniec nagle poczułem, że auto jedzie jakbym chciał i wykręciłem czas, który już taki najgorszy nie jest. Myślę, że mógłbym lepiej, ale to już zobaczymy, jak wyjdą kwalifikacje. Najważniejsze będzie to, żeby w wyścigu nie popełnić błędu. Jeśli to się uda, to wtedy będę zadowolony, bez względu na wynik. Będzie na pewno ciężko, ale muszę być skoncentrowany, to może jednak się uda. Chciałbym bowiem mieć jeszcze trochę przyjemności z tej jazdy, bo nie wiadomo co przyniesie przyszłość... Dlatego jutro dam z siebie 110% i będę jechał do końca i mam nadzieję, że najlepiej jak potrafię."

Kamillo99 (Renault, P6):
"Jak w każdym treningu było mnóstwo jazdy i sporo popsutych kółek. Ostatecznie udało się zejść poniżej 1:08. No i jak zwykle Berti musiał zrobić lepszy czas i podpieprzył mi 5 miejsce. A i chciałem przeprosić za DSQ, ale zobaczyłem tam Zenka Walendziaka i wiadomo, co chciałem z nim zrobić."

To by było na tyle, jeżeli chodzi o newsa. W ramach szybkiej powtórki: kwalifikacje odbędą się jutro o godzinie 19:00, wyścig tuż po nich. Nadeszła pora, by się przełamać i pokazać, że potrafmy zmazać plamę z poprzednich dwóch wyścigów. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam, Mark.

Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. MarkovskyProst1:06.830-
2. TiDiEj077Jordan1:06.9220:00.092
3. TaraskProst1:07.0540:00.224
4. Kubusa96BMW Sauber1:07.1290:00.299
5. BartiSpyker1:07.8120:00.982
6. Kamillo99Renault1:07.9870:01.157
7. AfterekkArrows1:08.2330:01.403
8. Adventure0Mercedes1:08.3890:01.559
9. ExtrementoRenault1:08.9470:02.117
10. Piter1998Arrows1:09.2410:02.411
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430