header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Konferencja prasowa po GP Niemiec

Ponad dwa lata czekaliśmy na deszczowy wyścig od pierwszego do ostatniego okrążenia. Przy okazji zyskaliśmy porównanie jak było kiedyś, a jak jest teraz. Różnica jest kolosalna - piętnastu kierowców na mecie i znikoma liczba wypadków pokazuje tylko, że jesteśmy w stanie ścigać się na wysokim poziomie w każdym warunkach i pod każdą szerokością geograficzną. Sam obiekt nieopodal Klettwitz wydawał się bowiem mało sprzyjający deszczowej rywalizacji, a okazało się inaczej. Teraz pora poznać odczucia niektórych zawodników po tym wyścigu. Na moje pytania odpowiadali zawodnicy Saubera, którzy obecnie są w zupełnie różnych punktach. Rekady walczył o wygraną i był faworytem, a jednak - nie po raz pierwszy - nie zdołał przełożyć zwycięstwa w kwalifikacjach na triumf w wyścigu. Drugie miejsce też jednak jest bardzo dobre. Scorpion z kolei na razie ma za cel dojechanie do mety i zrealizował to także w Niemczech, co niewątpliwie jest sukcesem. Pomiędzy nimi zasiadł Wujek, który mógł się cieszyć z pierwszego w tym sezonie punktu, choć on sam tego optymizmu nie podziela. Panowie podsumowali ten wyścig, a także dotychczasowy przebieg sezonu, oraz odpowiadali, czy deszcz był ich sprzymierzeńcem, czy też przeszkodą. Warto przeczytać, dlatego zapraszam do rozwinięcia newsa.

Powrót Rainmastera

Deszcz w naszej lidze pojawia się w wyścigach tak rzadko, że stał się niemal tabu, a niektórzy mówili, że prędzej można znaleźć Yeti. Mieliśmy wprawdzie w poprzednim sezonie GP Francji, ale tam deszcz padał tylko na początku. Natomiast w Niemczech pogoda spłatała prawdziwego figla, bo nie zanosiło się wcześniej na opady, a tu niedzielny wieczór przyniósł zaskoczenia i kierowcy kompletnie musieli weryfikować swoje plany. Pani aura okazała się w ten sposób wielkim sprzymierzeńcem Markovsky'ego, który pokazał, że jest prawdziwym mistrzem jazdy w deszczu. Na suchym torze niespecjalnie mu szło, a na mokrym złapał drugi oddech i znów pokazał swoje możliwości. Do tego wszystkich oszukał strategią, jadąc na jeden pit-stop mniej, choć w końcówce zrobiło się nerwowy. Rekady jednak nie zdążył dogonić pięciokrotnego mistrza ligi i musiał zadowolić się drugim miejscem. Na najniższym stopniu podium, trochę niespodziewanie, stanął Szymusso. Kierowca Brawna bowiem nigdy nie lubił deszczu i często miał spore problemy na mokrym torze. Zresztą, po kwalifikacjach wydawało się, że znów nie odegra poważnej roli. A jednak, doskonale wykorzystał przerwę między czasówką, a wyścigiem, znalazł odpowiednie ustawienia i jechał jak za swoich najlepszych czasów, wykorzystując pecha Patrique'a, który także jechał bardzo dobrze, ale problemy techniczne pozbawiły go punktów. Sam wyścig był bardzo udany i kierowcy w trudnych warunkach stanęli na wysokości zadania, choć oczywiście wciąż można wiele poprawić. Nie zabrakło też elementów komicznych. Więcej w rozwinięciu.

Rekady zdecydowanie z przodu

Sesja treningowa przed GP Niemiec zakończyła się zgodnie z przewidywaniami - na czele tabeli Rekady, czego spodziewano się po zebranych w kuluarach głosach. Jego przewaga na ten moment jest dość znaczna, bo o pół sekundy pokonał drugiego Patrique2001. Natomiast na trzeciej pozycji ten trening skończył Szymusso, wykręcając nieznacznie lepszy czas niż MARCINU. Kilku kierowców postanowiło nieco dłużej pojeździć z paliwem, inni natomiast dopiero oswajali się z nietypowym torem, nie wiemy za to zupełnie, co tutaj mogą pokazać Markovsky i Tarask. Podczas sesji mieliśmy też nietypową sytuację. O tym, jak i o przebiegu tego treningu w rozwinięciu newsa.

Deutschland, mein Herz in Flammen... - Zapowiedź GP Niemiec

Witam. Za nami bardzo emocjonujące GP Norwegii, które rozpoczęło krótką, bo trwającą zaledwie trzy wyścigi, wizytę ligi w Europie. Kierowców czeka teraz wizyta w Niemczech, a przywita ich kompletnie nieznany tor Lausitzring. Zapraszam do rozwinięcia newsa na krótką historię toru, przypomnienie poprzednich ligowych wyścigów w Niemczech i przegląd faworytów do zwycięstwa.

Konferencja prasowa po GP Norwegii

Wielka i potężna Mo i Rana za nami. W obliczu bardzo mocnego spłaszczenia stawki w stosunku do wyścigu w Australii nie zmieniła się pierwsza dwójka. Na pytania natomiast odpowiedział kierowca, który podium w GP Norwegii uzupełnił, czyli Kubusa96. Towarzyszył mu ten, z którym szef ligi stoczył długą walkę, czyli będący ostatnio w formie After. Jako trzeci do konferencji przystąpił Adve, któremu znów niewiele zabrakło do punktów. Serdecznie zapraszam do rozwinięcia.

Patrique nie do zatrzymania w Norwegii

Patrique2001 po raz pierwszy w karierze wygrał dwa wyścigi z rzędu - tyle czasu musiało minąć, by mógł tego dokonać. Wygrywając w Mo I Ranie, został tym samym pierwszym człowiekiem w dziesiątym sezonie, który zanotował dwa triumfy pod rząd. Tym razem kierowca Toro Rosso wykorzystał start z Pole Position, ale łatwo nie było, bowiem ponownie wyzwanie rzucił mu Pandodo, który nadal jest w znakomitej formie. Walka tej dwójki była tym razem w pełni czysta i przyjemna dla oka. Szkoda, że nie trwała do końca - o jej wyniku zdecydowało to, że na drugi pit-stop zawodnik z Radlina zjechał wcześniej. Potem już Patrique kontrolował sytuację i nie pozwolił wypuścić wygranej z rąk, ale zawodnik Lotusa i tak może się cieszyć. O podium otarł się drugi bolid Toro Rosso, ale ostatecznie After przepuścił tuż przed metą Kubusę96, co miało związek z tym, że wcześniej kierowca z Odolanowa poczęstował uderzeniem w tył bolidu rywala z Brawna. Sam wyścig był być może najczystszym w tym sezonie, choć nadal są incydenty, jednak jak na specyfikę toru, to chyba nie było tak źle. Niestety, nie zabrakło dziwnych sytuacji, które sprawiły, że pozostali kierowcy, którzy liczą się w walce o podia, musieli obejść się smakiem. Relacja z Norwegii w rozwinięciu newsa.

Dominacja Patrique'a przed wyścigiem w Norwegii

Trening przed GP Norwegii padł łupem kierowcy Toro Rosso, który z bardzo wyraźną przewagą uplasował się na pierwszej pozycji nad Markovskym i Pandodo. Poniżej 59 sekund zeszli jeszcze Tarask, Rekady oraz Kubusa. Zapraszam do rozwinięcia newsa, gdzie jest zawarta relacja z treningu.

Arktyczne SpaceX - Zapowiedź GP Norwegii

Witam. Za nami obfitujące w emocje GP Australii, które zwieńczyło azjatycko-australijskie tournee. Kierowców czeka teraz rywalizacja w Europie, a pierwszym wyścigiem na "starym kontynencie" będzie GP Norwegii, które zostanie rozegrane na słynnym już torze Arctic Circle Raceway. Czego się po nim możemy spodziewać? Jak może wyglądać układ sił w stawce? Te informacje znajdziecie w rozwinięciu.

Konferencja prasowa po GP Australii

Australia zawsze przynosi w naszej lidze wyścigi pełne emocji i dramaturgii i nie było inaczej w przypadku zmagań na torze Mount Panorama. Specyfika toru dała się we znaki między innymi Taraskowi oraz Markovsky'emu, którzy nie zdołali stanąć na podium. Obsada "pudła" swoją drogą to największa niespodzianka w lidze od dłuższego czasu. Co prawda o ile zwycięstwo Patrique'a2001 nie jest szokiem, to drugie miejsce Pandodo oraz trzecie MARCINU bez wątpienia nim są. Pierwsza dwójka tego wyścigu wzięła udział w konferencji prasowej, a do nich dołączył Tarask, zdobywca szóstego miejsca. Więcej w rozwinięciu newsa.

Sensacje w krainie kangurów

GP Australii to niemal pewnik jeśli chodzi o dużą ilość emocji, walki, dziwnych zdarzeń i kontrowersji. Wynika to ze specyfiki australijskich torów i nie inaczej było z obiektem w Bathurst, być może najbardziej pokręconym, jaki istnieje w tym kraju. To wszystko sprawiło, że z nami wyścig ogromnych zaskoczeń. Przede wszystkim - po raz pierwszy w historii ligi Markovsky i Tarask wspólnie dojechali do mety poza podium. Pięciokrotnemu mistrzowi ligi zdarzyło się to w ogóle dopiero po raz drugi w ExtremeF1. To nie był jego dzień - sensacyjnie nie wszedł do Q2, a potem zajął tylko ósme miejsce. Początkowo wydawało się, że o zwycięstwo powalczy Tarask, ale zgasł bardzo szybko i skończył ledwo szósty. Z walki wyeliminował się też Rekady i ogromnego pecha miał bardzo szybki Szymusso. Po wielu niesamowitych zwrotach akcji ostatecznie wygrał Patrique2001, pokonując po zażartym boju Pandodo. Tak, tak - kierowca Lotusa był piekielnie szybki i nie pękł w kluczowym momencie, mając przy tym ogromną szansę na wygraną. Brakło mu jednak cwaniactwa i doświadczenia w takich pojedynkach i musiał uznać wyższość rywala, choć nie obyło się bez kontrowersji. Pierwsze ligowe podium wywalczył także MARCINU, na co zanosiło się już od jakiegoś czasu. Odnotujmy też istotny fakt - do mety dojechało aż siedemnastu kierowców. Biorąc pod uwagę realia toru - to duży sukces. Szczegóły tego wyścigu w rozwinięciu newsa.

Szymusso najszybszy przed GP Australii

Za nami sesja treningowa przed GP Australii na bardzo ciężkim torze Mount Panorama Circuit. Najszybszy podczas wolnej czasówki okazał się Szymusso, który nieznacznie wyprzedził Patrique’a i Rekady’ego. Więcej w rozwinięciu newsa.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430