header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Do góry nogami - Zapowiedź GP Australii

Witam. Emocje po GP Japonii już opadły, a więc czeka nas czwarty wyścig sezonu. Kierowcy tym razem odwiedzą Australię, a konkretnie słynny acz nieznany im tor Mount Panorama Circuit. Czego można się po nim spodziewać? Jak może wyglądać układ sił w stawce? Tego dowiecie się w rozwinięciu.

Konferencja prasowa po GP Japonii

Wyścig kończący naszą podróż po Azji w X sezonie niczym nie ustępował poprzednim wyścigom. Jak zwykle - dużo walki, emocje do końca, zaskoczenia. Chyba nie ma co się rozpisywać, bo wszystko jest napisane w ostatnim newsie z wyścigu. Do konferencji zaprosiłem Szymka, który wreszcie zdobył podium. Ciężko uwierzyć, że czekał na to ponad jeden cały sezon. Drugim uczestnikiem jest Ostachim, który pojechał bardzo dobry wyścig i zdobył cenne punkty dla Force Indii. Na pytania odpowiadał jeszcze Kamilr2000, który mimo małych przygotowań pojechał zadowalająco i wywalczył punkt. Zapraszam do czytania.

Dramaty, zwroty akcji i Markovsky na piedestale

Kolejny niesamowity wyścig za nami. Tradycyjnie nie zabrakło w nim po prostu niczego - tych złych rzeczy niestety też. Czy można było to wkalkulować ze względu na specyfikę toru? Trochę tak, natomiast musi być dużo lepiej. Cieszyć się jednak trzeba także z pozytywów. Wydawało się, że Autopolis uwidoczni różnice między poszczególnymi grupami kierowców, a tymczasem do walki włączyła się znacznie większa grupa zawodników. To spowodowało, że zdarzyć się mogło dosłownie wszystko i tak się stało. Faworytem do triumfu znów stał się Rekady, ale chybiona strategia i błędy sprawiły, że skończył ledwie piąty. Katastrofalnie pojechał Tarask i nie skończył wyścigu, podobnie jak MikruseK. Fatalne kwalifikacje i strategia pogrążyły Patrique'a. W tej sytuacji wyścig wygrał Markovsky, ale nie miał lekko - na początku musiał użerać się z kilkoma kierowcami, jednak później dowiózł wygraną mimo pościgu Kubusy96 - doświadczony kierowca jako jeden z nielicznych zaryzykował dwukrotną jazdę na miękkich oponach i o mało nie dało mu to wygranej. Brakło niewiele. Brawn GP ma jednak i tak powody do zadowolenia, bo na podium stanął jeszcze Szymusso, robiąc to po wielu miesiącach przerwy i znakomitej walce z MARCINU. W lidze nie ma też już zespołu bez punktów - a to dzięki Ostachimowi, który po bardzo dobrej jeździe zajął dziewiąte miejsce. O tym, co działo się w Kraju Kwitnącej Wiśni w rozwinięciu newsa.

Markovsky najszybszy przed GP Japonii

Trzeci tydzień 10. sezonu ExtremeF1 i trzeci weekend wyścigowy. Na torze w Japonii zakończyliśmy właśnie sesję treningową przed wyścigiem o GP tego kraju. Najszybszy okazał się Markovsky, ale po piętach bliziutko depczą mu rywale. Drugi uplasował się Rekady, a tuż za nim jedno z zaskoczeń treningu. Kierowca Toro Rosso - After, który wyjątkowo dobrze czuje się na tym trudnym obiekcie. Podczas trwania czasówki doszło do kilku sytuacji, takich jak np. zepsuty sprzęt do pomiaru czasów okrążeń, ale o tym dowiecie się więcej w rozwinięciu. Serdecznie zapraszam.

Konichiwa! - Zapowiedź GP Japonii

Witam. Po bardzo emocjonującym wyścigu o GP Chin, kierowców czeka wizyta w Japonii. Gospodarzem trzeciej rundy X sezonu będzie całkowicie nieznany tor Autopolis. Czego można się po nim spodziewać? Jak może wyglądać układ sił w stawce? Odpowiedzi na te pytania i więcej informacji znajdziecie w rozwinięciu.

Konferencja prasowa po GP Chin

GP Chin przyniosło nam równie wiele walki na torze, co Bahrajn. Różnica w tym, że w Chinach było znacznie czyściej. Jest to dobry prognostyk na ten sezon. Nie zabrakło walki o pozycje na ostatnich okrążeniach, różnych strategii i niestety incydentów. Uczestnikami konferencji są kierowcy, których głosy często słyszycie na naszym ligowym kanale. MikruseK, który najbardziej stracił na incydentach, tracąc na mecie do lidera niewiele ponad 20 sekund dojechał dopiero 10. Drugi uczestnik, Markovsky, dojechał na drugim miejscu po bitwie na ostatnich okrążeniach. Zapraszam do rozwinięcia.

Nowy triumfator po wielkich emocjach

W GP Chin nigdy nie brakowało emocji i za nami kolejne pasjonujące widowisko, w czym na pewno pomogła dobra znajomość toru w Szanghaju. Ponadto - wielu kierowców chciało sobie powetować inaugurację, która wypadła tak sobie. Tu było o niebo lepiej, choć nieidealnie, o czym świadczy ingerencja w wyniki - podium po karze stracił Patrique2001. Niespodziewanie potwierdziło się to, co mieliśmy na treningu - z przodu wyraźnie był Rekady, który po kwalifikacjach stał się największym kandydatem do wygranej. Potem w trakcie wyścigu mieliśmy kolejne zaskoczenie, bo wyzwanie rzucili mu nie Markovsky i Tarask, którzy mieli przygody na początku, ale duet kierowców Brawna. Jednak ostatecznie na podium, dzięki miękkim oponom na ostatnim stincie, stanęła dwójka ligowych dominatorów - Markovsky drugi, Tarask trzeci, a Rekady swoje zrobił i tym samym został ósmym w historii ligi zwycięzcą wyścigu. Na nowego zawodnika w tej klasyfikacji czekaliśmy prawie 2,5 roku i to też pierwszy od dwóch lat przypadek, że ktoś pokonał obu najlepszych ExtremeF1. Należy podkreślić, że walki było niesamowicie dużo i decydowały po prostu detale. O tym, co się działo w drugim wyścigu tego sezonu w rozwinięciu newsa.

Rekady znów najszybszy na treningu

Druga sesja treningowa w X sezonie naszej ligi za nami. Ponownie w czasówce najlepszy okazał się kierowca Saubera – Rekady, który wygrał z dość wyraźną przewagą. Na nim kierowca Red Bulla – Tarask, który nieznacznie wyprzedził trzeciego Patrique’a. Więcej w rozwinięciu newsa.

Przepraszam, którędy do Wuhan? - Zapowiedź GP Chin

Witam. Inauguracja sezonu w Bahrajnie to już przeszłość, a przed kierowcami drugi wyścig X ligowej kampanii. Tym razem czeka nas wyprawa do Chin, na tor Shanghai International Circuit. Więcej informacji w rozwinięciu.

Konferencja prasowa po GP Bahrajnu

Za nami inauguracja X sezonu ExtremeF1, która miała miejsce na torze Sakhir w Bahrajnie. Powiedzenie, że działo się dużo to za mało - ten wyścig obfitował w niemalże wszystkie elementy, które składają się w fascynujący wyścig, od bardzo wyrównanej stawki po dramaty jednych i szczęście drugich. Jednak w tym wszystkim znalazło się parę łyżek dziegciu, bowiem działo się za dużo negatywnych scen, które nie powinno się wydarzyć. Cóż, taki urok wyścigów, miejmy nadzieję, że w przyszłości będzie lepiej. Do konferencji zaprosiłem kolejno Pandodo, który zajął bardzo dobre piąte miejsce, Patrique'a2001, po którym chyba nieco więcej się spodziewano oraz Kamilar2000, który niestety był jedną z ofiar tego wyścigu. Standardowo, zajrzyjcie do rozwinięcia newsa, gdzie odnajdziecie to, co ci panowie mieli do powiedzenia po pierwszym wyścigu sezonu.

Niedosyt i triumf Markovsky'ego na początek

Dla postronnego widza otwierające dziesiąty sezon GP Bahrajnu było czystą przyjemnością i przaśnym widowiskiem, w którym było wszystko poza deszczem - walka, manewry wyprzedzanie, ale też niestety wypadki, obroty, głupie sytuacje, nieplanowane postoje. Trzeba powiedzieć wprost - powinno to wyglądać inaczej i pewne rzeczy zupełnie nie powinny mieć miejsca. Miejmy jednak nadzieję, że to tylko była rozgrzewka przed dalszą, lepszą częścią kampanii. A co od strony sportowej? Bez zmian na czele, to znaczy na razie okazuje się, że na pojedynczym kółku można być blisko Markovsky'ego i Taraska, ale jeśli chodzi już o właściwe ściganie, to wciąż na razie pozostałym trochę do nich brakuje. Dwóch mistrzów z kolei po raz kolejny stworzyło świetne widowisko, dając wszystkim przykład, jak powinno się walczyć. W kwalifikacjach lepszy był aktualny czempion i długo wydawało się, że w wyścigu też tak będzie, jednak jeden skuteczny atak w końcówce Markovsky'ego wysunął go na czoło stawki i prowadzenia nie oddał aż do mety. Na najniższym stopniu podium stanął Rekady, któremu nie przeszkodziła w tym bardzo ryzykowna strategia dwóch postojów. O szczegółach tego bez dwóch zdań emocjonującego wyścigu, w rozwinięciu newsa.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430