· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Zapowiedź VII sezonu - część 2
Witajcie. Pierwsza część zapowiadająca zbliżający się sezon, który - to już pewne - rusza w niedzielę na Interlagos, spodobała Wam się. Czas goni, dlatego nie ma na co czekać i przechodzimy do kolejnej części, w której przedstawimy kolejne trzy zespoły przygotowujące się do siódmej kampanii ExtremeF1. Przed nami ekipy mające zupełnie różne cele - jedna chce pokazać, że nie zalicza się do grona słabiaków, druga zamierza dołączyć do czołówki, a trzecia spróbuje się w niej utrzymać. Jakie to ekipy, widać na zdjęciu - prezentujemy BMW Sauber, Williamsa i Renault. Co ciekawe, te ekipy też coś łączy - a mianowicie pewien bardzo dobrze znany już duet. Nie przedłużając, zapraszam do rozwinięcia, gdzie poznamy od środka każdą z tych drużyn.
Witajcie. Coraz mniej czasu pozostaje do oficjalnego otwarcia siódmego sezonu, który zapowiada się naprawdę pasjonująco. Wymieszane z różnych lat (choć głównie sprzed około dziesięciu) bolidy prezentujące się razem naprawdę efektownie, ścisk w środku stawki, a do tego zapowiedź dołączenia dziewiątego zespołu - to wszystko sprawia, że apetyty są ogromne. Pora więc dokonać swoistego rodzaju przeglądu wojsk i poznać odczucia zawodników przed zbliżającą się kampanią. Zapowiedź podzielona zostanie na trzy części i w każdej docelowo ma znaleźć się próba opisania trzech zespołów. Na pierwszy ogień, co można wywnioskować po zdjęciu, idą Toyota, BAR Honda i Ferrari. Wszystkie te teamy mają cechę wspólną - powroty. W szerokim rozumieniu. Po więcej zapraszam do rozwinięcia.
Podsumowanie czwartego dnia testowego + ważne informacje
Testy w Abu Dhabi za nami, ale to nie koniec zbierania danych. Jak to? O tym, jak i o nowych informacjach w kwestii VII sezonu więcej w rozwinięciu, podobnie jak o wynikach dzisiejszych sesji, które przebiegały w sposób... nieco chaotyczny. Widać, że jeszcze kierowcy nie są w swojej optymalnej formie, albo też po prostu nie zmobilizowali się odpowiednio na wyścig o gatunku dość małym. W czasówce znów najlepszy był Tarask, w czym pomógł mu wybór mieszanki ultra miękkiej, przez co w wyścigu przegrał z Markovskym. Na podium stanął też Patrique2001 mimo startu z samego końca stawki. Poza tym trochę walki się uzbierało, a więc zapraszam do rozwinięcia, gdzie znajdziecie podsumowanie niedzielnych jazd.
Pierwszy z dwóch dni testowych na torze Yas Marina za nami, ponownie Tarask najszybszy ale na drugim miejscu Norbi oraz trzeci był Patrique2001 z Ferrari. Zapraszam na podsumowanie dzisiejszych jazd.
Witam. Testy przedsezonowe nadal trwają - po dniu przerwy kierowcy udadzą się do Zjednoczonych Emiratów Arabskich na tor Yas Marina Circuit. Co czeka kierowców w trakcie drugiej tury testów? Tego dowiecie się w rozwinięciu newsa.
Drugi dzień testów przyniósł nam nieco więcej informacji, niż pierwszy. Tor był suchy, przez co różnice kierowcami były bliższe prawdy. Kierowca, który wykręcił najszybszy czas, pozostał ten sam. Za nim Szymusso oraz Barti. Zaskakiwać może przedostatnie miejsce Markovsky'ego. Po więcej informacji zapraszam do rozwinięcia.
No i się zaczęło. Pierwsza oficjalna sesja VII sezonu naszej ligi, która odbywała się w deszczowych warunkach na torze Circuit de Barcelona-Catalunya, dobiegła końca. Wygrał ją Tarask przed Markovskym oraz gościnnie występującym Pasiastym. Na krótką relację z tej sesji zapraszam do rozwinięcia newsa.
Dwadzieścia jeden dni dzieliło GP Polski - ostatni wyścig poprzedniego sezonu - do dzisiaj, kiedy piszę zapowiedź jutrzejszych testów przed VII sezonem, które rozpoczną kolejny dział w historii ExtremeF1. Kierowcy (choć nie wszyscy) pierwsze przetarcie przed nadchodzącym okresem mają już za sobą, kiedy to odbyła się trzecia edycja turnieju, jednak to była tylko "uwertura" - bowiem od teraz zaczynamy na poważnie całą ligową zabawę. A zaczynamy dość standardowo, ponieważ pierwsze oficjalne sesje VII sezonu odbędą się na hiszpańskim torze w Montmelo nieopodal Barcelony. Dlatego zapraszam serdecznie do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie przedsmak tego, co nas czeka w najbliższym czasie.
Stało się - rozpoczynamy oficjalnie operację pod tytułem VII sezon. Po wielu dniach ciężkiej pracy, za którą serdecznie dziękuję Patrykowi, Markowi i Taraskowi, mamy gotowego moda na kolejną kampanię. Znajduje się w nim wszystkie osiem zespołów, które zobaczymy w nadchodzącym sezonie, a dodatkowo, są już tam tory, które zostaną użyte podczas testów, a więc Barcelona i Abu Dhabi. Tym samym możemy ruszyć z testami, a te startują, zgodnie z zapowiedzią, już w tę środę na obiekcie hiszpańskim. Szczegółowy harmonogram testów podaję, a raczej - przypominam go, w rozwinięciu newsa. Tam też znajdziecie składy teamów na VII sezon. Wolne pozostaje miejsce w Ferrari, o które w tym momencie ubiega się trzech zawodników. Zainteresowanych zapraszam na te testy, które będą dla Was decydujące w kwestii tego, kto to miejsce dostanie. Natomiast moda, do którego wykorzystaliśmy fizykę z WCP 09 i w którym zmniejszyliśmy (chyba odpowiednio) tunel, znajdziecie w stosownym miejscu w downloadzie. Nie pozostaje mi zatem nic innego jak zaprosić na testy. Bardzo liczę, że frekwencja będzie duża, bo tylko wtedy dostaniemy wiarygodne dane na temat tego, jak spisuje się mod. Podczas testów skupcie się na tym, czy macie problem z liczbą fpsów (szczególnie przy innych bolidach) i czy nie macie żadnych innych problemów z grą. Na razie to tyle. Pozdrawiam, Kubusa96.
Witajcie. W poprzednim sezonie zrobiłem dwa podsumowania kampanii - najpierw w połowie podsumowano pierwsze dziewięć wyścigów, a po finale - drugą dziewiątkę. Tym razem czasu nie było zbytnio na zrobienie dwóch części, jest jedna, zbiorcza. A w niej wszystko to, na co nie zwracacie uwagi w trakcie sezonu - statystyki, liczby, ciekawostki i moje subiektywne przemyślenia i oceny poszczególnych zawodników. Najpierw jednak - telegraficzne przypomnienie tego, co zdarzyło się przez cztery miesiące. Tekstu dużo, ale warto przeczytać, bo niektóre rzeczy wcale nie są oczywiste. Zapraszam zatem do rozwinięcia, gdzie przypomnimy sobie VI sezon ligi.
Choć III turniej ligowy miał trwać dwa dni, ostatecznie zakończył się już w sobotę. Jak to się stało? Cóż, cztery osoby wypadły z rywalizacji z różnych powodów, w związku z czym uznaliśmy, że rozegramy cztery wyścigi w jeden dzień, wprowadzając punktację z lat 2003-2009 i do każdego wyścigu startując w kolejności odwrotnej do klasyfikacji turnieju. Skończyło się nieco zaskakująco, bo na przykład w czołowej trójce turnieju nie ma Markovsky'ego, który mocno zdegustował się szalejącym na torze Piterem1998 i nie brał udziału w ostatnim wyścigu na Spa-Francorchamps. Turniej wygrał Tarask, czego właściwie można się było spodziewać, ale już tego, że na podium zmieścili się Norbi i Adventure0, to chyba mało kto się spodziewał. Sam turniej nie był raczej popisem umiejętności zawodników lecz luźnym powrotem po ponad dwutygodniowym braku jazdy, może nawet trochę za luźnym. Ale mała relacja z tego turnieju w rozwinięciu.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum