header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Konferencja prasowa po GP Austrii

Cześć. Po wyścigu na torze Red Bull Ring można było się spodziewać wszystkiego, no i bez różnego rodzaju sytuacji się nie obyło. W pierwszym zakręcie mieliśmy dość poważną kraksę, ale też świetne pojedynki i emocjonujący finisz. Na pytania po tym wyścigu odpowiadali Barti, któremu do podium brakło kilku setnych sekundy, Kamil zaliczający wreszcie dobry wyścig po dwóch zupełnie dla niego nieudanych oraz Matiie, który zdobył skromny punkcik. Zapraszam serdecznie do czytania.

Tarask utrzymuje się na szczycie


Drugi z rzędu wyścig bez wygranej Markovsky'ego? Jak widać, czasem i takie cuda się zdarzają. Najpierw mieliśmy szok w kwalifikacjach, w których mistrz ligi kompletnie położył okrążenie i zajął najniższe w historii swoich występów miejsce w czasówce - ósme. Potem na starcie dopadł go huragan imieniem Karlik i zdzielił konkretnie, przez co szanse na zwycięstwo stały się zerowe. Ostatecznie jednak wyprzedzał innych przeciwników, a przez ostatnie piętnaście okrążeń stoczył wspaniały bój o drugie miejsce z Szymussem, z którego wyszedł zwycięsko, co najbardziej ucieszyło czwartego na mecie Bartiego. A wygrał Tarask, który po znakomitym starcie potem po prostu robił swoje. Wyścig zapamiętamy jako ten, w którym mieliśmy kilka emocjonujących walk, trochę obrotów i przeróżne pomysły strategiczne na wyścig. Ale więcej o tym w rozwinięciu.

Tarask najszybszy przed wyścigiem

Kierowca Benettona czyli Tarask wygrał trening przed przedostatnią rundą VI sezonu Extreme F1. Różnice były mininalne a kierowcy bojowo nastawieni na jutrzejsze zmagania. Czas na relację z wolnej czasówki na torze RedBull Ring.

Red Bull doda Ci skrzydeeeeeł! - Zapowiedź GP Austrii

Witam. Nieubłagalnie zbliżamy się do końca VI sezonu ligi ExtremeF1. Już w środę kierowcy staną na starcie przedostatni raz w sezonie. Gospodarzem najbliższej rundy, dokładnie siedemnastej, będzie Austria i położony w malowniczej scenerii austriackich gór Styrii tor Red Bull Ring. Zapraszam do rozwinięcia newsa na krótką historię tego toru, historię ligowych wyścigów na nim a także przegląd faworytów.

Ligowy quiz - Kubusa96

Witajcie. Jak dobrze wiecie zbliża się koniec VI sezonu naszej ligi a razem z nim koniec naszej ligowej serii. W dzisiejszym odcinku wystąpi osoba, którą dobrze wszyscy znacie i bez której ta liga by nie istniała. Mowa oczywiście o głównym administratorze ligi Kubusie. Świetny admin ale też kierowca. Ten sezon chyba jest jego najlepszym w tej lidze pod każdym względem. Warto również dodać, że Kuba od października pracuje zawodowo, więc życzymy mu wszystkiego dobrego i w pracy jak i w lidze. A jak naszemu szefowi poszło w quizie? Wszystkiego dowiecie się w rozwinięciu newsa. Zapraszam do czytania.

Konferencja prasowa po GP Węgier

Witajcie. Zawody na węgierskim Hungaroringu były naprawdę pasjonujące - duża liczba (jak na ten obiekt) bezpośrednich pojedynków na torze, a do tego - za sprawą agresywniejszego doboru mieszanek ogumienia - doszły jeszcze kombinacje strategiczne, które miały niebagatelny wpływ na przebieg rywalizacji. Dzisiaj w konferencji prasowej udział wzięli: Tarask, który najwięcej zyskał dzięki doborowi odpowiedniej strategii, Szymusso, który pojechał na miarę swoich możliwości i zajął trzecie miejsce oraz After, który finiszował na ósmej pozycji. Zachęcam do zaglądnięcia do rozwinięcia newsa w celu poznania opinii i odpowiedzi na zadawane przeze mnie pytania.

Strategiczny triumf Taraska, Renault najlepszym zespołem


Po ogłoszeniu dostępnych mieszanek opon na GP Węgier było jasne, że czeka nas wojna strategiczna. I tak też było, a tym razem lepszy pomysł na wyścig miał Tarask. Kierowca Benettona pojechał na trzy pit-stopy, podczas gdy Markovsky zaryzykował jazdę na dwa. Nie opłaciło się to, gdyż różnica między ultra miękką a miękką mieszanką była zbyt duża, zwłaszcza, że kierowca z numerem 13 jechał perfekcyjnie. Tym samym mistrz ligi musiał tym razem zadowolić się drugim miejscem, ale i tak może się cieszyć, bo zespół Renault jest już pewny mistrzostwa konstruktorów. Tarask z kolei praktycznie jest ponownie wicemistrzem, zostając przy tym czwartym triumfatorem GP Węgier w historii ligi, przy czterech rozegranych wyścigach. Podium uzupełnił Szymusso, który wreszcie nie miał żadnych problemów i pojechał niemal bezbłędnie. Ograł Patryka Kręgla głównie dlatego, że w Force Indii zastosowali kompletnie niezrozumiałą strategię. Poza tym nie brakowało w wyścigu walki, także do ostatnich metrów. Więcej w rozwinięciu.

Tarask najszybszy na Węgrzech

Kierowcy znaleźli się na ostatniej prostej do zakończenia sezonu. Za nami trening przed wyścigiem na torze Hungaroring. Najszybszy okazał się Tarask, który z dosyć pewną przewagą pokonał kierowców Force India. Po zakończeniu treningu doszło do małych kontrowersji. Po więcej informacji zapraszam do rozwinięcia.

W krainie gulaszu - Zapowiedź GP Węgier

Witam. Emocje związane z GP Włoch już za nami, karawana ligowa ruszyła na północ - następnym przystankiem będą Węgry, a konkretnie tor Hungaroring. Zapraszam do rozwinięcia na krótką historię toru, przypomnienie poprzednich wyścigów naszej ligi na tym torze oraz faworytów do triumfu w tym sezonie.

Konferencja po GP Włoch

Wyścig we Włoszech obfitował w walki między kierowcami, mimo, że był to nawet trudny tor, pobocza i tarki nie pomagały za bardzo kierowcom. Jednak opinie kierowców o tym torze były raczej pozytywne. Na konferencji przepytałem kierowców o ich wyścigu, sytuacji w klasyfikacjach i paru innych rzeczach. Byli to Norbi, który pojechał kolejny porządny wyścig, słabo punktujący Patryk, który rozczarował się tym GP oraz Kiro, któremu wreszcie wyszedł wyścig, ale punktów niestety nie było. Zapraszam do czytania.

Kolejny tor zdobyty przez mistrza


GP Włoch to - przynajmniej tak pokazuje statystyka - jeden z ulubionych wyścigów Markovsky'ego. Na sześć rozegranych wyścigów w tym kraju wygrał cztery, z czego startował w pięciu. Do swoich zdobyczy dołożył tym razem Mugello, czego należało się spodziewać po wczorajszym treningu, gdzie przewaga była spora. Po kwalifikacjach już to takie pewne nie było, bo niespodziewanie mistrz ligi nie zdobył Pole Position, ale start ułożył się dla niego wybornie i potem kontrolował sytuację. Wprawdzie nie miał rewelacyjnego tempa, ale to w zupełności wystarczyło. Drugie miejsce ostatecznie zajął Tarask, choć popełnił dwa dość spore błędy i w końcówce musiał stoczyć - dodajmy, że znakomity - bój z Kubusą96, który potwierdził wysoką formę. Wyścig możemy uznać ze naprawdę bardzo udany, bowiem pojedynków nie brakowało, a negatywnych głosów nie można było usłyszeć. O tym w rozwinięciu.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430