· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Wygrana Markovskiego w treningu
Po dosyć ciekawym i trudnym GP Monako czas na kolejne zmagania w Baku w Azerbejdżanie. Na treningu pretendenci do mistrzowskiego tytułu walczyli między sobą o tysięczne części sekundy. Zwycięzcą okazał się Markovsky, który był przed Szymussem o 0.010 sekundy! Więcej w rozwinięciu newsa.
Po ciekawym wyścigu GP Monako, przenosimy się na kolejny tor uliczny, a konkretnie na Baku City Circuit w Baku. Zapraszam do krótkiej historyjki na temat toru oraz przedstawienie faworytów w rozwinięciu newsa.
I nie zmienia się nic... Te słowa pewnej piosenki w pewnym sensie pasują do tego, co osatnio dzieje się w naszej lidze. Jak nietrudno się domyśleć, chodzi o to, kto wygrywa wyścigi - oto bowiem Markovsky wygrał po raz szósty z rzędu, a sposób, w jaki zrobił to na torze w Monako jest po prostu miażdżący. Można więc powiedzieć, że zmiana zespołu tylko mu posłużyła. Na szczęście, zmieniają się chociaż kierowcy na innych pozycjach. Wielki dzień ma Ferrari, bowiem trafili z transferem Patryka Kręgla, który zajął drugie miejsce i jest może nawet bardziej szczęśliwy niż zwycięzca. Także chyba dlatego, że... tylko jego Markovsky nie zdublował. A na podium stanął też Sorontar, który skorzystał na pechu Red Bulla w kwalifikacjach i trochę też w wyścigu i w końcu doczekał się podium. Więcej w rozwinięciu.
Po opadnięciu emocji związanych z GP Portugalii i oknem transferowym, liga wylądowała na ulicach księstwa Monako. Na treningu bezapelacyjnie rządził i dzielił nowy nabytek Renault, Markovsky. Zapraszam do rozwinięcia newsa.
Po interesującym GP Portugalii, kierowcy udają się do leżącego na francuskiej riwierze Monte Carlo, którego ulice będą gościć GP Monako. Weekend wyścigowy zaczyna się już jutro, zatem czas na skróconą historię toru i przegląd faworytów. Zapraszam do lektury.
Okno transferowe w III sezonie zamknięte. Tym razem doszło do większej liczby transferów, bowiem były ich cztery. Nie powtórzyła się sytuacja z I sezonu, kiedy było niesamowicie głośno, a doszło do jednej transakcji.
Jednak trzy z tych transferów zostały przeprowadzone ,,za pięć dwunasta", a wynikało to z tego, że kierowcy do ostatniej chwili trzymali w napięciu.
Takiego napięcia nie tworzyło Ferrari. Włoska stajnia po zwolnieniu miejsca nie kryła, że chce pozyskać Patryka Kręgla, mówiło się zresztą o tym już od długiego czasu.
Nalegał na to również Barti, który chciał mieć wreszcie stałego i mocnego kolegę w teamie, a Kręgiel chciał odejść z Mercedesa, więc wszystko było tak naprawdę jasne. Transfer ogłoszono jeszcze tak naprawdę po GP Bahrajnu, a po otwarciu okienka został ogłoszony natychmiast. Mercedes został zatem tylko z jednym, do tego niepewnym (w sensie obecności) kierowcą.
Natomiast dziś ogłoszono wielką transakcję na linii Renault - Williams - Toro Rosso. Najbardziej szczęśliwy jest zdecydowanie ten pierwszy team, bowiem jego szeregi zasilił Markovsky. Lider klasyfikacji generalnej zastąpił w stajni z Enstone Adventure'a i jego partnerem będzie Kamillo99. Jest to na pewno ogromna niespodzianka i wszyscy będą bacznie przyglądać się ich współpracy. Już teraz jednak możemy zauważyć, jak szczęśliwy jest Kamil. Adventure natomiast, który planuje jednak pozostać w lidze, został nowym kierowcą Toro Rosso, a zajął miejsce Mikrusa, w którym Williams dostrzega ponoć spory potencjał, choć na razie go zbytnio nie pokazał. Może zmiana otoczenia dobrze mu zrobi?
W niezmienionych składach zostały Red Bull i McLaren, zaś Sauber nadal szuka drugiego zawodnika. Kierowcy nie będą mieć możliwości już w tym sezonie zmiany teamu. Zobaczymy zatem, jak zawodnicy poradzą sobie w nowych teamach, a głównie oczy będą zwrócone na Renault i Markovsky'ego. W nowych składach kierowcy pokażą się już jutro podczas treningu przed GP Monako. Zapraszam serdecznie do udziału. Na razie to tyle. Pozdrawiam, Kubusa96.
Połowa sezonu za nami, a zatem nadszedł moment, na który wielu z was czekało - okienko transferowe. Jest to jedyna możliwość dokonywania zmian w zespołach, zatem proszę dobrze się zastanowić nad swoim wyborem. Tych zmian nie można jednak dokonywać ot tak, muszą obowiązywać pewne zasady. Zatem prezentuje je teraz:
W tej chwili w lidze wolne są dwa miejsca, a teoretycznie nawet trzy, ponieważ prawdopodobnie odpadnie Adventure0 z zespołu Renault. Wolne jest też w Sauberze i Ferrari. Tak więc Ci, którzy chcą przejść do tych zespołów, zgłaszają się do Taraska i Bartiego, którzy, z tego co mi wiadomo, zostają w swoich zespołach. Jeśli już do zmiany dojdzie, Tarask lub Barti oraz kierowca który przechodzi przesyła do mnie zgodę na transfer i wtedy ja go zatwierdzam. Te zgody wysyłajcie na PW na slacku. Tak samo będzie w przypadku, jeśli ktoś chce dołączyć tam, gdzie zostanie wolne miejsce po tym, który przejdzie do Saubera lub Ferrari - potrzebna zgoda kierowcy, który już tam jest, ja te zgody dostaje i zatwierdzam. Natomiast w przypadku, gdy ma dojść do zamiany miejsc dwóch lub więcej kierowców, wtedy potrzebne są zgody kierowców, którzy zostają w danym teamie, oraz zainteresowanych transferem i wtedy ja ten transfer zatwierdzam. Tak wyglądają zasady, zatem - jest to kwestia dogadania się. Zatwierdzone transfery będą napisane w komentarzu do tego newsa. Także w komentarzu wypowiedzieć mają się Ci, którzy nie chcą zmieniać swojego teamu - po napisaniu takiej informacji, miejsce to staje się niedostępne dla pozostałych. Transfery przeprowadzać można do poniedziałku, 17 lipca, do godziny 18.
Otwieram zatem okno transferowe. Życzę udanych transferów!
Markovsky wciąż nie do zatrzymania, kompromitacja Red Bulla
W tej chwili nie ma w lidze człowieka, który w wyścigu by pokonał Markovsky'ego. Można z nim rywalizować na jednym okrążeniu, ale na długim dystansie jest na razie bezkonkurencyjny. Lider klasyfikacji generalnej dał popis w swoim prawdopodobnie pożegnalnym występie w barwach Williamsa i odniósł piąte już z rzędu zwycięstwo. Umocnił się tym samym na prowadzeniu w generalce i jego przewaga robi się coraz wyraźniejsza. Na podium stanęli też Tarask i Szymusso, jednak ten drugi popełnił fatalny błąd, a jego brat pojechał jeszcze gorzej. Więcej w rozwinięciu.
Witam w drugim wydaniu ligowych wiadomości z padoku. Po najbliższym wyścigu, GP Portugalii, zostanie otworzone okno transferowe. Kto może zmienić zespół? Która ekipa na tym zyska, a która straci? Zapraszam zatem do lektury.
Kierowcy z pustynnego Bahrajnu udali się do słonecznej Portugalii. Na treningu dwója pretendentów do mistrzostwa zmiażdżyła resztę stawki. Jednak różnica między zwycięzcą Szymusso a Markovskim była niewielka ledwie 0.012 tysięcznych sekundy. 3 Tarask stracił już ponad sekundę. Więcej informacji w rozwinięciu. newsa.
Po dość ciekawym GP Bahrajnu, liga ExtremeF1 wraca do Europy. Gospodarzem następnego wyścigu, GP Portugalii, będzie tor Estoril. Weekend wyścigowy zaczyna się już jutro, zatem czas na skróconą historię toru i przegląd faworytów. Zapraszam do lektury.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum