· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Trzeci dzień testów dla Taraska
Zakończyły się testy przedsezonowe na torze Circuito Permanente de Jerez. W ostatnim dniu nie rywalizował zespół McLarena, lepiej wyglądał team Mercedesa, ale jednak zarówno sesja treningowa, jak i testowy wyścig, padł łupem Taraska, który potwierdził dobrą formę. Na pewno w tym dniu zespoły zdobyły dużo nowych informacji, szczególnie dużo dostarczył ich wyścig, który - jak się okazało - był bardzo potrzebny. Mała relacja z dzisiejszego dnia w rozwinięciu newsa.
Testy: Niewielkie różnice w czołówce, Marek nadal najszybszy
Na wstępie przepraszamy za opóźnienia, gdyż coś się... coś się popsuło nie było nas słychać nie było dostępnych newsmanów. Ale mniejsza, nie to najważniejsze - za nami drugi dzień testów w Jerez. Najszybszy ponownie był Marek, ale nie miał zbyt wielkiej przewagi. Zapraszam do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie skrót wydarzeń z toru.
Witajcie w pierwszym odcinku niedawno zapowiedzianej serii, w której to kierowcy będą musieli się zmierzyć z pytaniami. Ponieważ jest to pierwszy odcinek, to zgodnie z obietnicą osoba, która była przepytywana, musiała wygrać w minikonkursie na najlepszy komentarz. Zwycięzcą został wybrany Sorontar, jego zwycięski komentarz pozwolił mu jako pierwszy wziąć udział w zabawie. Sorontar rozpoczął swoją przygodę z simracingiem właśnie tutaj, nieco ponad rok temu. Jego najlepszym osiągnięciem do tej pory było zajęcie trzeciego miejsca podczas GP Monako z ubiegłego sezonu, choć w swoim debiutanckim sezonie miał szansę być jeszcze wyżej - podczas GP Włoch jechał wówczas dla Jordana na znakomitym drugim miejscu, gdy popełnił feralny błąd z wciśnięciem nie tego guzika, co trzeba (ta sytuacja była przedstawiona w jednym z pytań zadanych przeze mnie). Co ciekawe, jeździ tutaj z bratem, z którym jednak rywalizuje w innym zespole. Zatem mamy ciekawą odskocznię od drugiego rodzinnego duetu, który jednak nie zamierza się rozdzielać. Jak spisał się mój gość? Cóż, nie było najgorzej, dlatego zapraszam do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie pytania wraz z odpowiedziami.
Jesteśmy już po pierwszej sesji testowej przed IV sezonem. Wyniki są naprawdę interesujące, bowiem wygląda na to, że środek stawki zamierza poważnie zaatakować czołówkę. Wprawdzie w czołowej trójce wielkich zmian nie było, bowiem na czele Mistrz Ligi przed Szymussem i Taraskiem, którzy zmieścili się w 0,040 sekundy, natomiast ósmy Kamillo99 stracił do swojego kolegi zespołowego tylko niewiele ponad sekundę, co może zwiastować nam niemałe emocje w tym sezonie. Trochę się jednak działo podczas tego dnia, zatem zapraszam do rozwinięcia newsa na skrót wydarzeń tego, co dziś mogliśmy oglądać na torze w Jerez de la Frontera.
Witajcie. Sezon (jak wiecie) zbliża się wielkimi krokami, dlatego chciałbym Wam przedstawić dzisiaj nową serię newsów, po to, by urozmaicić rywalizację między sobą i też trochę ożywić aktywność na stronie. Będzie to seria pod tytułem "Grill The Grid", myślę, że większość z Was nie będzie miała jednak problemu z tym, by rozpoznać, co to takiego. Otóż jest to oficjalna seria, która występuje w prawdziwej F1, zapoczątkowana została w ubiegłym sezonie w postaci indywidualnej rywalizacji, a w obecnym przyjmuje ona charakter drużynowy. Postanowiłem postawić na ten pierwszy wariant z tego powodu, że jednak rywalizacja zespołowa nie za bardzo jest możliwa do zrealizowania, ale kto wie? Może kiedyś będą ku temu możliwości.
Na czym będzie to polegać? Otóż kierowca, który będzie brał udział w przedsięwzięciu otrzyma 10 pytań. Od razu chciałbym dodać, że osoba spoza grona kierowców, która wyrazi chęć udziału w zabawie, także taką możliwość otrzyma. Wiadomo - im więcej osób, tym lepiej. Pytania będą one dotyczyły różnych dziedzin związanych z historią Formuły 1, jednak nie będą to wszystkie pytania. Będą pojawiały się pytania dotyczące np. swojego kolegi z zespołu, czy też pytania, które będą sprawdzały wiedzę o samym sobie, na wzór wersji z prawdziwej F1. Będziecie wiedzieli, jaki typ pytań mam na myśli, a jeżeli będą jakieś wątpliwości, to mam nadzieję, że zostaną one rozwiane po pierwszym odcinku serii. A jeżeli mowa o pierwszym odcinku na swój sposób nowej serii, to mam w planach, by pojawił się on po testach przedsezonowych, ale jeżeli będzie wola, by odcinek był wcześniej, to nie powinno być z tym większych problemów. Pozostaje jedno zasadnicze pytanie - kto pierwszy? Otóż, w komentarzu pod newsem możecie napisać, dlaczego to Wy macie być pierwszą osobą, która weźmie udział w zabawie. Najlepszy komentarz oczywiście wygrywa (oczywiście wg pewnych kryteriów). Natomiast kolejne osoby, które będą brały udział w zabawie, będą wskazywane przez poprzednika. To jest akurat reguła, którą sam wprowadzam i myślę, że doda jeszcze większego kolorytu zabawie. Nick osoby wskazanej będzie umieszczony razem z pytaniami i odpowiedziami. A przy okazji będzie to dodatkowa motywacja na opublikowanie dobrego komentarza. Oczywiście zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie największą ilość punktów. W sytuacji, w której na szczycie tabeli będzie więcej niż jedna osoba z tą sama ilością punktów, odbędzie się tzw. Wielki Finał, który mógłby odbyć się "na żywo" - prawdopodobnie na Slacku (a takie są na razie plany).
Podsumowując - serdecznie zapraszam do udziału w zabawie, nie tylko na torach wyścigowych, ale także tutaj, gdzie będziecie mogli zasmakować nieco innej, ale równie ciekawej formy rywalizacji. To byłoby na tyle. Widzimy się już w pierwszym ligowym odcinku tej serii. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam, Markovsky.
ExtremeF1 po niezbyt długim odpoczynku zaczyna powoli nowy rozdział pod tytułem ,,IV sezon". Już dziś startujemy z testami przedsezonowymi, które potrwają do czwartku włącznie. Tym razem areną przygotowań będzie tor w Jerez de la Frontera. Zatem w rozwinięciu newsa znajdziecie zapowiedź tych testów, chociaż nie do końca zapowiedź w sensie stricto. Przyjrzymy się bowiem również temu, co działo się w ,,sezonie ogórkowym" i co może nas ewentualnie czekać w trakcie najbliższych miesięcy. W końcu podczas tych testów to nie wyniki będą najważniejsze. Nie przedłużając już zatem tego wstępu, zapraszam do rozwinięcia.
Jak ten czas szybko leci... dopiero kończyliśmy sezon III, a już zaczynamy IV. Liga nie odpoczywała długo, gdyż już niedługo pierwsze testy. Co się zmieniło? Jak prezentuje się kalendarz? Zapraszam do lektury.
Wyniki plebiscytu po III sezonie + informacje o sezonie IV
Witam serdecznie wszystkich. W piątek ogłoszono plebiscyt po III sezonie, wzorem tego, który miał miejsce po pierwszej kampanii ExtremeF1. Termin głosowania upłynął wczoraj, udział wzięło 13 osób, czyli o jedną mniej niż rok temu. Nie było też jednej kategorii względem plebiscytu poprzedniego, pozostałe były identyczne, a więc i te poważne, i te dla humoru. Mamy kilka, w których zwycięstwa były bezdyskusyjne, kilka rozstrzygało się ,,na styk", a zdarzały się też zwycięstwa więcej niż jednej osoby. Dodatkowo jednak, pojawi się garść informacji o nowym sezonie. Zatem rozsiądźcie się wygodnie i zapraszam serdecznie do rozwinięcia newsa.
Rozpoczynamy zapisy na IV sezon ligi. Na razie jednak są to zapisy dla tych kierowców, którzy uczestniczyli w III sezonie ligi, a do tego wyrazili chęć startu w nowej kampanii. Zgodnie z tym, co zostało zapowiedziane, zapisy przeprowadzane są na podstawie klasyfikacji generalnej poprzedniego sezonu, czyli po prostu jest pewna kolejka. Ma to być nagrodą dla tych, którzy aktywnie uczestniczyli w poprzedniej kampanii.
Lista kierowców z możliwością zapisu już teraz oraz zasady w rozwinięciu newsa.
Już jutro wystartują zapisy na IV sezon ExtremeF1. Będą to oczywiście zapisy przeznaczone dla tych kierowców, którzy uczestniczyli w poprzednim sezonie i wyrazili chęć dalszego startowania.
Po ich zakończeniu rozpoczną się zapisy dla pozostałych zawodników. Zasady będą takie, jak wspominałem, a więc jest kolejka do zapisów. Więcej o tym jutro. Zapisy powinny wystartować około południa, a najpóźniej o godzinie 16, w razie poślizgów będzie informacja na slacku i shoutboxie. Zmieniły się też nieco plany na następną kampanię. Ale o tym już w rozwinięciu newsa.
Trzeci sezon zakończony, ostatni, osiemnasty jego wyścig na Torze Kielce przeszedł do historii
i znamy już wszystkie rozstrzygnięcia. Mistrzem ligi zostaje Markovsky, który tytuł przypieczętował w najlepszy możliwy sposób - nie bawił się w kalkulacje, tylko pojechał swoje, wygrywając najpierw kwalifikacje, a potem wyścig. Wyzwanie próbował mu rzucić jego wieczny rywal, czyli Szymusso, jednak w wyścigu był nieco wolniejszy i musiał zadowolić się drugą lokatą. Natomiast ostatni stopień podium wywalczył drugi Red Bull, którego prowadził Kubusa96. Starszy z braci wykorzystał problemy Taraska i Patryka Kręgla, którzy zajęli ostatecznie czwarte i piąte miejsce. Więcej informacji w rozwinięciu newsa.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum