· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Pan (Fuji)wara, co bokiem szybko lata - Zapowiedź GP Japonii
Witajcie. Zbliżamy się nieubłaganie do końca siódmego sezonu ExtremeF1, który można już nazwać udanym, niemniej do jego końca pozostało jeszcze trochę. Nie ma więc powodów na odpuszczanie tym bardziej, że część kierowców wciąż ma, o co walczyć. Przed nami pełne emocji ostatnie trzy wyścigi tej kampanii. Finałowy okres tego sezonu rozpoczniemy w Japonii, gdzie będziemy kierowcy zmierzą się na torze Fuji. Zapraszam do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie to, co zwykle w zapowiedziach się znajduje.
Witajcie. Pora na kolejny odcinek ankiety personalnej i prezentację kolejnego zawodnika. Ciekawą przede wszystkim z tego ze względu, że ta osoba jeszcze nie brała udziału w tego typu stałej serii newsów w naszej lidze, gdyż jeździ od sezonu szóstego. Mieszkający pod Warszawą Matiie jest jednym z najstarszych ludzi w lidze, jednak jego kariera simracingowa nie jest szczególnie bogata (a przynajmniej zawodnik niespecjalnie się nią chwalił). W każdym razie - przed ExtremeF1 miał dość sporą przerwę, po czym trafił tu w maju ubiegłego roku, a pierwszą jazdę zaliczył w testach po sezonie piątym. Sezon szósty był dla niego początkowo bardzo trudny, jednak stała praca i zawziętość pomogły mu notować coraz lepsze wyniki i skończył sezon w dziesiątce klasyfikacji generalnej. W tej kampanii spisywał się jeszcze lepiej, czego efektem podium w GP Australii. Zdarzały mu się wyścigi słabsze, jednak nie ma wątpliwości, że to jest w tej chwili zawodnik, który regularnie punktuje i ma dobre perspektywy na przynajmniej pierwszą piątkę każdego wyścigu. Pewną przeszkodą jest to, że poza ligą jest dość aktywny, gdyż wciąż studiuje i spędza dużo czasu na uczelni. Dość powiedzieć, że w tym sezonie opuścił pięć wyścigów. To dużo. Wiemy jednak, że w kolejnej kampanii weźmie udział i jeśli tylko będzie pojawiał się na wszystkich wyścigach, może bardzo namieszać w klasyfikacji generalnej. Z pewnością go na to stać. W lidze początkowo nie udzielał się zbytnio, potem jednak zgrał się z pozostałymi i teraz jest jej integralną częścią, pokazując, że mu zależy na ExtremeF1. Mam nadzieję, że jesteście ciekawi jego odpowiedzi w ankiecie, gdyż to doskonała okazja, by jeszcze lepiej go poznać. Jak bowiem wspomniałem, jeszcze nie mieliśmy okazji zadać mu tego typu pytań. Poznajmy zatem tajemnice Matiiego w rozwinięciu newsa.
Witajcie. Nie można nie korzystać z dłuższej przerwy między wyścigami, tym bardziej, że sezon dobiega końca, a są jeszcze osoby, które zechciały być gośćmi ankiety personalnej. W odcinku numer dziesięć przychodzi czas na człowieka, który ExtremeF1 zdominował kompletnie, zwłaszcza od momentu, gdy przeszła na rFactora. Oto Markovsky, facet, który ma już pięć mistrzowskich tytułów, w 103 wyścigach które przejechał stał na podium... 99 razy! A żeby jeszcze bardziej podkreślić tę liczbę, dodajmy, że tylko w jednym wyścigu, w którym dojechał do mety, był czwarty - było to w piątym sezonie w GP Holandii. Pozostałych trzech wyścigów nie ukończył, z czego dwóch nie ze swojej winy jeszcze w pierwszym sezonie. Oprócz tego 73 wygrane, 42 Pole Position, 41 najszybszych okrążeń w wyścigu i ponad 2200 punktów. Brzmi imponująco. Kierowca po zapewnieniu sobie tytułu w bieżącej kampanii ogłosił odejście z ligi, jednak ci, którzy już liczą, że będzie im łatwiej wygrywać, mogą się przeliczyć. Chodzą bowiem plotki, że Markovsky może jeszcze zmienić zdanie. Cóż, wyjdzie w praniu. Podkreślić należy również, że 18-latek z Tarnowskich Gór zasłużył się dla ligi jako administrator. Zawsze chętnie piszący newsy, służący pomocą, mający udział przy ligowych modach i hostujący nam ligowe sesje. Choć to postać o trudnym charakterze, to jednak dla tej ligi zasłużona, z którą można bez dwóch zdań się dogadać. Prywatnie cieszę się, że mam przyjemność rywalizacji z nim na torze. Zawodnik chętnie wziął udział w ankiecie, gdzie opowiedział o tym, jak zaczęła się jego przygoda z F1 i wyścigami simracingowymi i o swoich marzeniach. Zapraszam zatem serdecznie do rozwinięcia newsa.
Witajcie. Kontynuujemy cykl naszej ankiety, gdzie poznajemy dokładniej naszych kierowców. Dziewiątym gościem serii jest kierowca Ferrari Szprycek. Pochodzący z Buska-Zdroju zawodnik jest znany głównie ze swoich dobrych występów w innej, nieistniejącej już lidze (walczył nawet o mistrzostwo), która połączyła się z inną i jeździ teraz na platformie rFactor 2. Szprycek nie chciał zmieniać platformy, dlatego też pojawił się tu, jednak to nie pierwszy jego kontakt z ExtremeF1. Przejechał tu parę wyścigów w piątym sezonie, jednak uciekł, a do tego nie zostawił po sobie specjalnie dobrego wrażenia. Jednak przed bieżącą kampanią ligowicze wyszli z założenia, że każdy zasługuje na drugą szansę i Arek ją dobrze wykorzystał, choć trzeba przyznać - to specyficzna postać, o bardzo wybuchowym charakterze i żeby faktycznie móc ją polubić, trzeba ją dobrze poznać. Jednak też po to jest ta liga - by ludzie nie tylko rywalizowali, ale również poznali się i może znajdowali inne tematy do rozmów. Nie ma chyba wątpliwości, że w tej lidze kierowca czuje się bardzo dobrze i, używając terminologii piłkarskiej, zostawia tutaj serce. Ten sezon jest dla niego trudny. Problemy techniczne nie pozwoliły mu specjalnie na rywalizację, zdarzały się mu też błędy, jednak ostatnio wszystko się poprawiło i przyszły znacznie lepsze wyniki, pokazujące skalę możliwości Szprycka. Utrzymanie miejsca w czołowej dziesiątce klasyfikacji generalnej będzie dla niego trudne, gdyż najbliższe GP będzie dla niego ostatnim w tym sezonie - w niedzielę zawodnik wyjeżdża do Niemiec. Jednak wróci na kolejny sezon, gdzie z pewnością może być bardzo groźny. Teraz zobaczmy jego odpowiedzi w ankiecie personalnej.
Witajcie. Po emocjonującym i ciekawym wyścigu w Singapurze następuje dłuższa przerwa między zawodami. Cóż, taki urok dorosłego życia - niektórzy studiują, uczą się, inni już pracują, przez co nie udało się znaleźć wcześniejszego terminu, niż kolejny weekend. Zatem skoro zawodnicy odpoczywają, to idealny czas, by jeszcze lepiej poznać kierowców o poznać ich myśli, zainteresowania. Zwłaszcza, że gość tego odcinka nie wszystkim jest znany. Pandodo, bo o nim mowa, dołączył do ligi w trakcie tego sezonu, wsiadając do bolidu Red Bulla wraz z początkiem 2019 roku. Zadebiutował w GP Korei Południowej, gdzie mógł się pochwalić tym, że dojechał do mety. Ostatecznie udało mu się uzbierać trzy punkty, zajmując trzykrotnie dziesiąte miejsce. Jak wiemy, początki są trudne i na razie zawodnik ma spore problemy z jazdą w wyścigach i w walce z rywalami. Na pojedynczych okrążeniach staje się bowiem coraz groźniejszy i w przyszłym sezonie może naprawdę robić coś więcej. Potrzebuje chyba jednak odpowiedniego team-mate'a. Może w końcu znajdzie. Warto odnotować, że cztery lata temu Pandodo założył ligę, w której kilku kierowców tutaj jeżdżących się poznało. Sam jednak... w niej nie jeździł. Spróbował swoich sił w słynnej już F1CH-world w 2016 roku, gdzie jednak pojawił się tylko na jednym dniu testowym i uciekł, gdyż inni zwrócili mu uwagę na ścięcia toru. Teraz jednak, po trzech latach, to zdecydowanie inny człowiek, który dobrze wpasował się do naszego ,,padoku". Pozostaje mu życzyć, by w ostatnich wyścigach wiodło mu się jak najlepiej. Teraz zobaczmy jego odpowiedzi w ankiecie.
Witajcie. Drugi, a zarazem ostatni nocny wyścig tego sezonu już za nami. Miał on chyba wszystko, co powinien mieć emocjonujący wyścig. W konferencji uczestniczyli: Patrique, który pojechał świetny wyścig i zajął drugie miejsce, Szprycek, który kolejny raz udowadnia, że gdy nie ma problemów technicznych to jeździ bardzo dobrze, oraz Adve, który na ulicach Singapuru wywalczył dwa punkty. Zapraszam do rozwinięcia, gdzie znajduje się zapis konferencji.
Choć tor pozornie nie sprzyja emocjom, to jednak Marina Bay zawsze ich dostarczy. Tak było i tym razem w naszej lidze, gdzie pod osłoną nocy działo się bardzo wiele. Wprawdzie nikt nie odebrał trzynastego zwycięstwa w sezonie Markovsky'emu, niemniej Pole Position Patrique'a2001, który potem był drugi, wielki comeback Kubusy96 z ostatniej lokaty na trzecią, błąd Taraska, walka w środku stawki i rozbity bolid Norbiego, który skomplikował sobie drogę do medalu na koniec sezonu. A to tylko część wydarzeń z tego GP, w którym niczego nie brakowało, poza walką o wygraną do końca. Mistrz ligi znów jednak sobie zakpił z pozostałych, jadąc na spokojnie na dwa pit-stopy, podczas gdy dla innych było to mrzonką. Po wyścigu natomiast ogłoszono decyzję, jaka będzie przyszłość ligi. O tym jednak, jak i o wydarzeniach w Singapurze w rozwinięciu newsa.
Witam. Za nami sesja treningowa przed GP Singapuru, piętnastą rundą VII sezonu ExtremeF1. Na ulicach Singapuru najszybsi byli Tarask i Markovsky, którzy mieli sporą przewagę nad trzecim Kubusą96. Więcej w rozwinięciu.
Witajcie. Najważniejsze rozstrzygnięcia w naszej lidze już za nami. A w zasadzie to prawie wszystkie, bo nie wiemy jeszcze, kto zwycięży w klasyfikacji konstruktorów. Wiemy natomiast, kto zajął pierwsze dwa miejsca w indywidualnej klasyfikacji. Niemniej nie powinno zabraknąć emocji w ostatnich wyścigach sezonu. A przed nami drugi wyścig rozgrywany nocą - GP Singapuru. Będzie to wielkie wyzwanie pomimo tego, że wilgotny klimat nie będzie utrudniał kierowcom zadania, natomiast jest też wiele innych przygotowanych niespodzianek (w tym jedna od FiA), ale o tym w rozwinięciu newsa, do którego serdecznie zapraszam.
Witajcie. Powracamy z ankietą personalną, gdyż coraz mniej czasu pozostało do końca sezonu, a jeszcze są osoby, które chciałaby w tej serii wystąpić i podzielić się swoimi odpowiedziami na pytania ankiety. Najprawdopodobniej to właśnie ja dokończę prowadzenie tej serii, przejmując ją od Szymussa. Kolejnym gościem jest natomiast Adventure0, kierowca BAR Hondy, który bez wątpienia jest w trakcie swojego najlepszego sezonu. Dobra jazda, mało błędów i do tego pasujący bolid - to sprawia, że kierowca spod Warszawy zdobył już przyzwoite 28 punktów, oraz zanotował najlepszy wynik w karierze - piąte miejsce we Włoszech. Zauważmy również, że dość regularnie punktuje. To dla niego naprawdę spore osiągnięcia biorąc pod uwagę, że jeszcze w piątym sezonie Daniel radził sobie naprawdę słabo, choć to, że ma potencjał, wiedzieliśmy ponad 2 lata temu, kiedy zaczął tu jeździć. Dlatego cieszymy się, że w tym sezonie w końcu się na torze odnalazł. Oczywiście jednak ma nad czym pracować, ponieważ jego jazda przy obronie pozycji bywa stanowczo za agresywna. Miejmy jednak nadzieję, że wciąż będzie pracował i stanie się jeszcze lepszym kierowcą. A ma jeszcze o co walczyć - ma szansę na dziesiąte miejsce indywidualnie i ósme zespołowo, co będzie sporym sukcesem. Pozostaje mu życzyć, by robił swoje, gdyż naprawdę idzie mu dobrze. Teraz jednak zobaczmy, jak odpowiedział na pytanie w ankiecie.
Witajcie. Za nami pierwszy z dwóch wyścigów nocnych tego sezonu. Po jego zakończeniu poznaliśmy najważniejsze rozstrzygnięcie - kolejne mistrzostwo wywalczył Markovsky, wygrywając przy tym już dwunasty wyścig tej kampanii. Nie mogło zatem zabraknąć jego osoby na tej konferencji, tym bardziej, że ogłosił on zakończenie jazdy w lidze po GP Polski. Oprócz niego przepytany został Kiroshima, który wprawdzie nadal jest dość daleko od punktów, niemniej pojechał bez dwóch zdań jeden z najrówniejszych wyścigów w swojej karierze, a także to kolejne z rzędu ukończone przez niego GP i trzeba to docenić. Na pytania odpowiadał także Pandodo, który na pojedynczych okrążeniach jest coraz szybszy i stale się rozwija, jednak w wyścigach jeszcze mu ciągle czegoś brakuje - albo koncentracji, albo szczęścia, czasem również właściwej oceny sytuacji. Panowie opowiedzieli o swoich odczuciach po wyścigu, o dziwnej decyzji jednego z kierowców, a także o tym, jak widzą przyszłość ligi, gdyż wciąż nie zostało ogłoszone, co dalej z ExtremeF1. To jednak nie wszystkie osoby, których ,,wypociny" tu zobaczycie. Na pytania odpowiadałem też ja. Spokojnie, sam ich sobie nie zadałem, a także nie odpowiadałem na te dwa, które dostają wszyscy uczestniczyli. Po prostu redaktor Tarask zadał mi pięć różnych pytań i to tyle. Nie przedłużam już zatem i zapraszam do rozwinięcia.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum