header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Manicure robione nikt nie wie gdzie - Zapowiedź GP Francji

Witajcie. Zgodnie z naszym ligowym rozkładem jazdy pozostajemy jeszcze na chwilę na Starym Kontynencie. Po niewątpliwie udanym wyścigu w Niemczech przenosimy się do Francji, z którą motorsport ma naprawdę wiele wspólnego. Kraj z tak wielkimi tradycjami motoryzacyjnymi powinien stale pojawiać się w kalendarzu co sezon, jednak tak ostatecznie nie było. Niemniej przed nami czwarta wizyta ligi ExtremeF1 w tym państwie, a po raz trzeci udamy się do Magny-Cours, gdzie odbędzie się dwunasta runda siódmego sezonu ligi kończąca drugą tercję tejże kampanii. Zatem zapraszam serdecznie do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie pełną zapowiedź najbliższego wyścigu.

Konferencja prasowa po GP Niemiec

Witajcie. Wyścig na niemieckim torze Nurburgring za nami. Było naprawdę sporo walki między kierowcami środka stawki i to głównie ich przepytuję. Dzisiejszymi uczestnikami konferencji są: Kamilo, który wreszcie pojechał dobry wyścig i skończył tuż za podium, ponownie Patrique, który bardzo dużo walczył z Norbim i z nim przegrał oraz Karlik, który pojechał bardzo dobrze i udało mu się wywalczyć punkcik. Zapraszam do rozwinięcia newsa.

Status quo na szczycie


Od pewnego czasu sytuacja na ligowym podium stała się dość stabilna. Standardowo dwa pierwsze miejsca są zaklepane dla Markovsky'ego i Taraska, z kolei od GP USA monopol na najniższy stopień ,,pudła" zaklepał sobie Barti Novik. Trudno się jednak dziwić, bowiem kierowca Williamsa jest nie tylko bardzo szybki, ale również niezwykle regularny. Widać, że złapał wysoką formę. Niepokoić może natomiast kolejny brak emocji w walce o wygraną. Wprawdzie po treningu można się było tego spodziewać, ale jednak po świetnym okrążeniu kwalifikacyjnym i Pole Position wywalczonym przez Taraska wszyscy liczyli na to, że emocje będą trwać do samego końca. A trwały tylko chwilę, kiedy wydawało się, że na wcześniejszym pit-stopie kierowca Mercedesa zyskał i może obronić się, a tu niemiłe zaskoczenie, bo Markovsky z łatwością minął rywala, który potem znacząco zwolnił i na mecie została mu niewielka przewaga nad Bartim. To wszystko każe myśleć, że walka o mistrzostwo na 99% jest zakończona. Oprócz tego znów nie zabrakło walki w środku stawki, zobaczyliśmy wielką wtopę Toyoty i zaskoczenie na starcie. Ale o tym już w rozwinięciu.

Markovsky najszybszy przed GP Niemiec

Witam. Za nami sesja treningowa przed GP Niemiec, jedenastą rundą VII sezonu ligi. Zdecydowanie najszybszy był kierowca McLarena, Markovsky. Za nim uplasowali się Barti Novik oraz Patrique2001. Więcej w rozwinięciu.

"Zielone Piekło" o krok - Zapowiedź GP Niemiec

Witajcie. Kontynuujemy naszą podróż po europejskich państwach, w których to rozpoczęliśmy drugą połowę siódmego sezonu ExtremeF1. Napięcie stopniowo rośnie, bowiem do finiszu pozostaje co raz mniej czasu, niemniej wciąż jest go sporo i wiele przez ten okres czasu może się wydarzyć. A teraz zawitamy na obiekt, który jest żywą legendą motorsportu - Nurburgring. To będzie nasza druga wizyta na tym torze, na którym zostanie rozegrane GP Niemiec. Serdecznie zapraszam do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie zapowiedź jedenastej rundy siódmej kampanii.

Ankieta personalna: MikruseK

Witajcie. Niedawno zakończyło się GP Hiszpanii w naszej lidzie, które rozpoczęło drugą połowę VII sezonu. Czeka nas trochę dłuższa przerwa więc planuję ją dobrze wykorzystać. Spodziewajcie się w najbliższych dniach paru odcinków z tej serii. Dzisiaj poznacie trochę lepiej dawnego kierowce Toyoty, który przeniósł się do Williamsa. Mowa oczywiście o Mikrusku. Od pewnego czasu, co wyścig boryka się z jakimiś problemami. Świadczy o tym liczba jego zdobytych punktów, która wynosi raptem 18. Ale na pewno stać go na lepsze zdobycze punktowe. Zobaczymy co pokaże w barwach Williamsa. A ja zapraszam do rozwinięcia na przegląd odpowiedzi Mikołaja.

Konferencja prasowa po GP Hiszpanii

Witajcie. Za nami pierwszy wyścig drugiej połowy sezonu, który obfitował w wiele pozytywnych emocji. Nadszedł czas na zwieńczenie klamrą epizodu o nazwie "GP Hiszpanii" konferencją prasową, która jest stałym punktem programu po każdym wyścigu. Dzisiaj zaprosiłem na konferencję Bartiego, który w ostatnim czasie imponuje formą, Patrique, który także zaczyna poczynać sobie coraz lepiej oraz Kubusa, który w ostatnim czasie ma lekką zadyszkę. Panowie podzielili się swoimi odczuciami na temat minionej rywalizacji oraz odnieśli się do niedalekiej przyszłości próbując przewidzieć tok wydarzeń w następnych zawodach. Dlatego serdecznie zapraszam wszystkich do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie pełny zapis konferencji.

Mistrz w trybie demolka


Druga połowa sezonu rozpoczęta, ale dla tych, którzy liczyli, że może ona przynieść jakieś większe nadzieje na walkę o mistrzostwo indywidualnie, nie mamy dobrych wieści. Markovsky wygrał bowiem kolejny wyścig i tym razem zrobił to w stylu, jakiego jeszcze w tym sezonie nie było. Po prostu zmiażdżył konkurencję, wykorzystując fakt, że pojechał jako jedyny na dwa postoje. Takie samo rozwiązanie chciał zastosować jako team-mate Kamilo, ale ten nie skończył wyścigu, tym razem przez Kiroshimę, który niestety nie stanął na wysokości zadania. Szkoda. Drugi dojechał oczywiście Tarask, który zapomniał już o RPA i zrobił swoje, jednak to niestety na mistrzostwo nie starczy. Trzecie z rzędu podium wywalczył Barti Novik, potwierdzając swoje aspirację i wysoką formę. Znów smakiem musiał się obejść Kimiii, któremu Pole Position nie dało zupełnie nic i do mety dojechał dopiero siódmy. Sam wyścig - jak najbardziej na plus, między kilkoma kierowcami były niewielkie różnice i walka trwała do końca, co cieszy i dobrze rokuje na przyszłość. Ale o tym już w rozwinięciu.

Kimiii najszybszy w treningu

Bardzo ciekawe rozstrzygnięcia przyniosła sesja treningowa na torze Ricardo Tormo. Wygrał ją bowiem Kimiii, który ostatnio radzi sobie coraz lepiej. Za nim uplasowali się Markovsky i Tarask. Po więcej informacji zaprasam do rozwinięcia newsa.

Nikt nie spodziewał się hiszpańskiej inkwizycji! - zapowiedź GP Hispzanii

Witam. Połowa sezonu i okno transferowe za nami, a to oznacza tylko jedno - powrót do ścigania. Drugą połowę sezonu zainauguruje wyścig o GP Hiszpanii, na debiutującym w naszej lidze torze Ricardo Tormo. Zapraszam do rozwinięcia newsa na krótką historię toru i przegląd faworytów.

Okienko transferowe otwarte

Mamy połowę sezonu, a więc zgodnie z regulaminem, przyszedł czas na jedyną w sezonie możliwość przeprowadzenia transferów i zmianę zespołu. Wprawdzie w ostatnim czasie raczej nie mieliśmy zbyt gorących okienek transferowych, ba, w VI sezonie w ogóle nikt nie miał ochoty na zmianę barw, co pokazuje, że raczej kierowcy są do swoich zespołowych i do swoich zespołowych kolegów przywiązani. Teraz jednak będzie zmiana, bowiem według informacji, które zdobyłem, przynajmniej jedna zamiana jest planowana, zatem dla porządku informuję, że już teraz można dokonywać transferów. Zasady są takie, jak zawsze, przy czym jest mały haczyk - nie mamy wolnych miejsc w lidze, zatem w proces transferowany zamieszanych musi być kilka osób. Oto obrazowy przykład, jak powinien zostać przeprowadzony transfer:

Zespół X: kierowca A, kierowca B
Zespół Y: kierowca C, kierowca D
Sytuacja: kierowca B chce przejść do zespołu Y i zamienić się miejscami z kierowcą C
Rozwiązanie: w tej sytuacji kierowca B musi poinformować kierowcę A, że odchodzi z zespołu i przechodzi do kierowcy D, a partnerem kierowcy A zostaje kierowca C. Jeżeli kierowca A wyrazi na to zgodę, wtedy zamiana jest możliwa. Kierowca B musi poinformować mnie, że:
1) kierowca A wyraził zgodę na transfer
2) kierowca C wyraził zgodę na zamianę
3) kierowca D wyraził zgodę na transfer

Sytuacja wygląda podobnie, w przypadku gdy w proces transferowy zamieszanych byłoby więcej niż dwa teamy. Wydaje mi się, że to się nie stanie, ale dla porządku podaję tą informację. Informuję jednocześnie, że niespełnienie jakiegokolwiek z warunków, które zostały wypunktowane wyżej, nie daje możliwości przeprowadzenia transferu. Okienko transferowe jest otwarte przez 48 godzin od opublikowania newsa, a więc do 1 lutego (piątek), do godziny 15:15.
Mam nadzieję, że wszystko jest jasne. W razie pytań jestem do dyspozycji. Pozdrawiam, Kubusa96.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430